2015-01-09, 03:48
|
#8
|
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 2 674
|
Dot.: Wyprzedaż, czyli jak sprytnie naciągnąć klienta
Cytat:
Napisane przez dotka128
Kiedyś siostra mi opowiadała jak kupiła sobie płaszcz na jakiejś wyprzedaży w CARRY, cieszyła się bo całkiem fajny i przeceniony 20% niby nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt że na koniec sezonu ten sam płaszcz był przeceniony niby 70% a jego cena przekraczała znacznie kwotę jaką zapłaciła moja siostra kilka miesięcy wcześniej.
Szczerze mówiąc nie wiedziałam co o tym myśleć bo zawsze lubiłam ten sklep i myślałam że może się pomyliła czy coś.
Dzisiaj ja poszłam do CARRY, spodobała mi się jedna koszula i liczyłam że może teraz jeszcze ją upoluję w niższej cenie 
Koszula na początku sezonu (w regularnej cenie) kosztowała 69,99 i jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłam że na metce cena regularna wynosi 120,99 a promocyjna to 69,99.
Wkurzyło mnie to bardzo i teraz choćby nie wiem co to jej już nie kupię, zraziłam się do ciucha i do sklepu.
Czy wy też miewacie takie sytuacje?
|
Ja będąc raz w H&M widziałam jak pracownicy przygotowywali się na promocję, czy tam wyprzedaż i naklejali nowe metki na stare. I tak np na metce od jakiejś bluzki widniała cena 29,99zł a spod niej przebijała stara cena 19,99zł. To samo było jeszcze z innymi rzeczami.
|
|
|