Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Program lojalnościowy sieci detalicznej - pożądane formy reklamy.
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2015-01-15, 10:27   #5
aleksyy
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 3
Dot.: Program lojalnościowy sieci detalicznej - pożądane formy reklamy.

Jeśli nie chodzi o FMCG to zdecydowanie social media. Od jakiegoś czasu obserwuje się wzrost znaczenia mediów społecznościowych. Klienci szukają możliwości kontaktu z firmą właśnie tam. Dobrze poprowadzone mogą stworzyć dobry PR firmy. ]Agencja social media zrobi to profesjonalnie. Facebook i twitter to podstawa, ale fajnie wyglądałby też instagram oraz youtube. Może się wydawać, że firma budowlana to nic fascynującego więc jakie filmy i zdjęcia macie wrzucać, ale np. skup złomu jest jeszcze bardziej ciężkim przypadkiem a jeden skup z Pruszkowa zrobił mega dobry content i ma teraz 50 tysięcy lajków na fejsie

Edytowane przez aniolek-tasmanski
Czas edycji: 2015-01-15 o 11:50 Powód: link
aleksyy jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując