2015-01-23, 14:46
|
#2186
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 13 689
|
Piersi sobie powiększamy i o życiu rozmawiamy cz. 21
Cytat:
Napisane przez Misiaczek80
Coś mnie zastanowiło...
"Polityka bezterminowej wymiany produktów firmy MENTOR® automatycznie obejmuje pacjentki, którym wszczepiono dowolne implanty marki MENTOR® lub PERTHESETM.
W przypadku pęknięcia lub utraty szczelności (wycieku) na skutek zużycia powłoki lub delaminacji, firma Mentor przez cały okres życia pacjentki zapewnia bezpłatną wymianę produktu pod warunkiem dowiedzenia i potwierdzenia przez firmę Mentor zasadności roszczenia na podstawie własnej oceny usuniętego produktu oraz kompletu wymaganej dokumentacji."
Czyli chirurg wyciąga implant, pacjentka leży i czeka z otwartymi kieszeniami, a dopiero firma zastanawia się co zrobić mając usunięty implant i oceniając go? No rewelacja
To taki żarcik, ale chyba mamy ponieść koszty wymiany, a potem firma zastanawia się czy nam zwrócić 
|
Ale chyba usg czy rtg pokazuje uszkodzenie implantu i potem jest operacja z wymiana implantów.
|
|
|