2007-08-16, 19:32
|
#90
|
|
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
|
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)
haha świetny temacik, ale sie już uśmiałam LOL .... no to i ja coś dodam od siebie.
Jeszcze nie tak dawno pracowałam w CH w salonie Orange, chyba wszyscy wiedzą, jak to musimy użerać się z niektórymi klientami, ale bywają śmieszne i ciekawe sytuacje 
1. Dzwoni telefon, ja odbieram:
- Dzień dobry, salon Orange w czym mogę pomóc.
- Klientka: Czy tu salon ERY?
- Ja: Nie, tu salon Orange
- Klientka: A to serdecznie dziękuję... (po czym odłożyła słuchawkę)
Jeszcze lepsze:
2. Klientka w salonie (ok. 40 lat) złożyła zamówienie na neostradę. Klienci muszą czekać jakiś czas (czasem do 10 dni - z reguły szybciej) na skrosowanie linii (przygotowanie przez TPSA linii do podłączenia modemu). Klientka dostała informację, ze jej linia jest skrosowana i może przyjść po odbiór modemu. Jeszcze tego samego dnia przyszła uradowana do salonu po odbiór modemu, zapłaciła 19 zł i poszła.... wieczorem dzwoni ta sama pani i rzuca rozbrajającym tekstem "A czy do tego modemu jest potrzebny komputer?" no comments Dobrze, ze można było odkręcić jej zamówienie.
c.d.n. 
a jeszcze trochę tego było
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
|
|
|