Re: "Make-up"
Foto REDAKCJA
LOOK media Sp. z o. o. wprowadza na rynek wydawniczy miesięcznik MAKE UP - pierwszy w Polsce magazyn poświęcony szeroko pojętej sztuce makijażu, stylizacji i pielęgnacji.
Zerowy numer pisma ukazał się w 2003 roku. Magazyn skierowany jest głównie do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 22 - 55 lat, z minimum średnim wykształceniem, o dochodach przekraczających 1 500 PLN miesięcznie.
- Jest to pismo kreatywne, dostarczające inspiracji do inteligentnego kształtowania swojego wizerunku, zachęcające do poszukiwania własnego stylu i własnej wizji piękna pośród lansowanych trendów w makijażu i w modzie mówi Anna Ciechomska, redaktor naczelna pisma.
- Działy podejmujące tematykę pielęgnacji zdrowia i urody, dostarczą naszym czytelnikom wiedzę na temat kosmetyków i usług pielęgnacyjnych - dodaje.
Nakład miesięcznika wynosi 50 000 egzemplarzy. Magazyn MAKE UP dostępny jest w salonach Empik, Kolporter, w sklepach Galerii Centrum oraz w sieciach drogeryjnych na terenie całego kraju.
pzdr.
paula
|