Dot.: Użycie wielkich liter przy zgłaszaniu kosmetyków do katalogu
Nigdy nigdzie nie napisałam tego co insynuujesz - to jest właśnie bardzo obraźliwe z twojej strony, wkładasz w moje usta słowa, które nigdy nie padły. Starasz się stworzyć obraz mojej osoby na podstawie sfałszowanych przez Ciebie wypowiedzi.
Jeśli używasz znaku "..." - oznacza to, że mnie cytujesz - więc teraz uważaj użyję capslock - aby do ciebie dotarło: NIGDY TEGO NIE NAPISAŁAM.
W moich wypowiedziach nie padło nic na temat emotikonów. Poza tym napisałam "otrzymują wynagrodzenie" - to chyba znaczna różnica?
---------- Dopisano o 13:33 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ----------
Generalnie - problem polega na tym: okazało się że znam regulamin lepiej niż Ty - czego po prostu nie możesz mi darować.
Należałoby po prostu napisać: przepraszam, nie mogłaś tego wiedzieć bo w regulaminie nie ma ani słowa na temat używania capslock. I po sprawie. Po co ta burza w szklance wody? Aby udowodnić, że znasz regulamin? Czy aby napawać się swoją władzą?
Oczywiście chcę zaznaczyć - temat wielkich liter jest sprawą o której zadecydują osoby do tego upoważnione.
W opisie pojawiły się wielkie litery np. "BIOHYDRATE" ponieważ tak właśnie opisuje serie kosmetyków producent, ja to jedynie przekopiowałam - o ironio - nie używałam capslock, ha, ha, ha.
|