2008-02-01, 22:24
|
#2113
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 348
|
Dot.: Rossman.. cz. II
Cytat:
Napisane przez agacior89
Słuchaj, w takiej sytuacji należy się wykłócić. Sprzedawca ma obowiazek sprzedać towar po cenie takiej jak jest na półce, jeśli jest błąd ale wszystko się zgadza (warto spojrzeć na kod kreskowy czy to na pewno ten produkt). Tak mi tłumaczył mój chłopak, który pracuje w Empiku i tak zawsze robię, kłócę się ze sprzedawcą. To samo np. ze zwrotem towaru, możesz zwrócić go, nieważne czy był na przecenie czy nie.
|
Tak, ale w praktyce albo kupuję za wyższą, błędną cenę, albo rezygnuję z zakupu. Przerabiałam to niedawno.
|
|
|