2016-10-07, 07:22
|
#3826
|
perfumove love
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 12 640
|
Dot.: Wątek plotkowy perfumowy:)
Cytat:
Napisane przez Małgosia791
Jestem wściekła. Ponad 2 tygodnie temu odesłałam kurtkę, którą kupiłam przez internet w Mohito i okazała się za duza. Od razu odesłałam. Czekałam na zwrot pieniędzy, pisałam maile, ale tylko odpisywali, ze mają 2 tyg na zwrot pieniędzy. Wczoraj się wkurzyłam i napisałam bardzo niemiłą wiadomość, że żądam zwrotu, a oni odpisali, że nie odnotowano zwrotu mojej kurtki, a na śledzeniu PP jak byk, ze odebrano-co robić?
|
Przede wszystkim zrób i zapisz print ze strony PP, że paczka ma status odebranej, bo po jakimś czasie nie da się już tego wyszukać w necie.
Prześlij to jako potwierdzenie do sklepu. Nie wiem z kim korespondujesz, ale może mają jeszcze jakieś adresy @, typu BOK, czy coś takiego.
W ostateczności zadzwoń lub napisz do rzecznika praw konsumenta.
|
|
|