2017-05-07, 16:45
|
#3609
|
|
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 750
|
Dot.: Louis Vuitton część III
Jako puentę do opinii mojej o lv napiszę tylko jeszcze, że zamówiłam coś u nich 20.04 po telefonicznej rozmowie i rezerwacji oraz odręcznej zapłaty i ..... jeszcze tego nie mam bo ..... rzecz tę sprzedano na następny dzień i nikt nie raczył mnie poinformować, że taka sytuacja zaistniała i muszę czekać na nowĂ☠ dostawę. Sama musiałam po tygodniu dzwonić i pytać co się dzieje i chociaż sprawdzono, źe faktycznie sprzedano coś co było dla mnie zarezerwowane, to nikt się nawet nie zajĂ☠knął, żeby powiedzieć przepraszam. Ani babka, która odebrała telefon, ani facet, który przyjmował moje zamówienie i robił rezerwacje. Dno. Na pewno w warszawskim lv już nic wiècej nie kupię.
---------- Dopisano o 16:45 ---------- Poprzedni post napisano o 16:43 ----------
Cytat:
Napisane przez olusha
No właśnie, ludzie... Może ma dzisiaj wolne. Mi odpisuje właściwie od razu. Zauważyłam, ze raczej jest od poniedziałku do piątku.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
|
Tak, tylko oni właściwie cały czas zachowują się jakby była niedziela i mieli wolne Dzisiaj faktycznie, moźe akurat ten konsultant ma wolne, ale ja do niby swojego przez cały tydzień też nie mogłam się dodzwonić, ani "dopisać"
Edytowane przez Mariola13
Czas edycji: 2017-05-07 o 16:47
|
|
|