2017-10-08, 13:31
|
#1142
|
BAN stały
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 614
|
Dot.: Idiotyczne zachowania klientów ;)
Cytat:
Napisane przez Fleur_D
Kurcze, a ja myślałam, że czasy komuny mamy już za sobą. Nie mówię, że nie należy być miłym, chamstwo zawsze stanowczo potępiam, ale jednak takie teksy jak ten powyżej kojarzą mi się jedynie z wybujałym ego sprzedawców, którzy musza koniecznie się dowartościowywać.
|
dlaczego?
ja uważam odwrotnie. chamstwo klientów to nic innego jak próba odreagowania swojego dnia na kimś "niższym" w hierarchii. to jest dopiero budowanie swojego ego... nawrzeszczenie i zwyzywanie osoby, która nie może odpowiedzieć, to dopiero próba dowartościowania.
ja uważam, że chamstwo należy tępić i to jest doskonałe narzędzie do tego. bo to nie jest tak, że chamskiemu czegoś odmawiasz, mimo że nie powinnaś. albo czegoś nie sprzedasz nawet jak masz.
ot taki przykład jak podałam wcześniej. odrzucona reklamacja. chamskiemu wydam, powiem czemu odrzucona, jeśli zapyta powiem jakie ma dalej opcje i tyle. miłemu powiem to samo, plus podpowiem - nie jest to moim obowiązkiem - co napisać w odwołaniu, albo która z opcji będzie najlepsza w jego wypadku. przy akcji rabatowej z kuponami z gazety - gdzie sklep jest obklejony plakatami. chamskiemu pokażę, doradzę i przedstawię wszystko co będzie chciał, ale założę że widział plakaty i wie o promocji. z miłym zrobię to samo, ale się go jeszcze zapytam czy widział promocję i niech leci po gazetę a ja mu odłożę na chwilę wybrany model.
jak Kuba Bogu, tak i Bóg Kubie
|
|
|