Piszę z wersji mobilnej (grrrr), więc nie mogę cytować, ale u mnie sytuacja wygląda tak - dzwoniłam dziś na infolinię i pani przekazała mi, że paletkę Luminous na pewno mam sobie zostawić.
Powiedziała też, że jeśli Diffused będzie na stanie magazynowym, to mi ją wyślą, w przeciwnym razie otrzymam zwrot środków.
Odpowiedzi mailowej nie otrzymałam do teraz, ale UWAGA - bo tego jeszcze nie grali - dostałam maila z informacją o złożonym zamówieniu na Luminous - tak jak bym sama je złożyła. Wchodzę w historię zamówień i tam też widnieje zamówienie z dzisiaj na Luminous Edit (czyli jest zgodność w historii zamówień i w mailu z potwierdzeniem złożenia zamówienia). W tym momencie pomyślałam, że ktoś włamał mi się na sephorowe konto, bo przecież ja takiego zamówienia nie składałam

.
Po chwili dostaję maila z informacją o złożeniu kolejnego zamówienia na Diffused, a za następną chwilę o anulowaniu tego pierwszego zamówienia na Luminous

.
Koniec końców w historii zamówień i w potwierdzeniu mailowym mam złożone nie przez siebie zamówienie na Diffused

.
Moim zdaniem to jest już dowód na to, że błąd systemu usunęli.
Do tego na stronie zmieniona została kolejność palet - jako druga od góry była Luminous, a Diffused na końcu, teraz jest odwrotnie.
Ot, taka historia
