Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - co sądzicie o bonprix
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2019-05-27, 13:27   #243
Michalina_28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-05
Wiadomości: 1
Thumbs down Dot.: co sądzicie o bonprix

Ta firma to po prostu tragedia. Jeśli moje Panie potrzebujecie w styczniu ciepłych zimowych ubrań, w żadnym razie nie kupujcie z tej firmy, bo w lutym dowiecie się, że towar otrzymacie na lato. Zaś jeśli potrzebujecie eleganckiej sukienki na ważne spotkanie, będziecie w ostatnim momencie robić wycieczki do galerii. Raz okazało się, że status dostępności towaru na stronie internetowej był niezgodny ze stanem magazynu, zaś czas realizacji był tak odległy, że byłam zmuszona całkowicie zrezygnować z zakupu, a chodziło o ciepłą kurtkę. W ostatnich dniach podobna sytuacja. Na stronie internetowej status towaru "dostępny". Po 8 dniach roboczych nie ma ani wysyłki, ani wiadomości w sprawie. Dodam że potrzebowałam wyjściowego outfitu na specjalną okazję rodzinną. Po wysłaniu wiadomości do obsługi klienta otrzymałam jedynie niezmieniony "szablon" zwrotny niezawierający nawet konkretnej daty wysyłki towaru, jedynie wytłumaczenie, iż opóźnienie jest spowodowane nieterminową realizacją zamówień ze strony producenta. Firma ma obowiązek umieszczać takie informacje na stronie przy produkcie lub poinformować klienta o zaistniałej sytuacji inną drogą, w przeciwnym razie jest to złamanie prawa (Art. 543 § 1. oraz Orzeczenie Sądowe z dnia 25 kwietnia 2014r.(sygn. akt XVII AmC17809/13). Odzież jest produktem pierwszej potrzeby zaś niewywiązanie się z umowy sprzedaży należy się co najmniej rekompensata. Tymczasem zamiast tego firma zdecydowała się na czarny PR. Na stronie opineo.pl umieściłam opinię w sprawie. Byłam wówczas jedną z wielu oburzonych klientów na tej stronie. Po kilku dniach nagle 6 podstawionych fałszywek. Najpierw tyrada oburzonych klientów, a następnie nagle wszyscy zadowoleni? Po samej treści też można to wywnioskować, typu "jestem zadowolona z zakupu". Zaś ze strony bonprix w tym samym czasie zniknął link do opineo. Pewnie wróci kiedy zapłacą za więcej szczęśliwych klientów. Rekompensata za niewywiązanie się z umowy sprzedaży byłaby etycznie czystym zagraniem a i pieniądze mniejsze. Najwyraźniej po prostu chcą postępować haniebnie. Nie wierzcie w ani jedno ich słowo. Na moje wiadomości w sprawie zamówienia żadnej reakcji, po prostu całkowicie mnie olano.
Michalina_28 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując