Problem z manikiurzystką
Witam! Z góry przepraszam, jeśli to trochę nie na miejscu, ale nie wiem co zrobić z moją manikiurzystką. To miła i sympatyczna osoba, wykonuje dobrze usługę, jednak nie podoba mi się powoli jej podejście do klienta. Umówiłam usługę na środę, 17.00. We wtorek pani napisała czy możemy przełożyć na dziś na godzinę 11 lub na poniedziałek na 9. Dziś jeszcze mam wolne więc się zgodziłam, w poniedziałek już nie mogę. O godzinie 10.12 dostałam smsa z informacją, że pani musi odwołać termin, bo się źle czuje. Nie dostałam żadnej propozycji nowego terminu czy oferty pójścia do innej stylistki. Terminy są zajęte do 22.06. Dodam, że miałam już sytuację, że od godziny 9 kwitłam pod zakładem, bo pani "zaspała" lub byłam ponaglana, aby przyjść wcześniej bo spieszyła się na zumbę. Czy już rezygnować z usługi i poszukać kogoś nowego? Jak wygląda sprawa z rezerwacją w Booksy? Moja dzisiejsza wizyta nie jest zaznaczona jako odwołana.
|