Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Luteina - wątek zbiorczy!
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2006-08-18, 11:55   #70
martyn_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 84
Dot.: krwawienia po luteinie

Witam mam do Was pewne pytanie..
Otoż przez 3 miesiace bralam pigulki jeanine. Po nich przez pol roku ni epojawił się @, Lekarz w końcu przepisał mi luteine. Kazał brać przez 7 dni. Zaraz potem mam zażywać pigułki yeanine. Mialam badania hormonalne - mam nieco podwyzszony poziom TSH, wiec gin skierował mnie do odpowiedniego lekarza. Poza tym pdzy badaniu usg stwierdził, że wystepuje u mnie zanik błony macicy..:/ Zanim zaczelam brac pigulki jeanine - moj @ nie pojawial sie nigdy regularnie. choc oczywiscie nie bylo polrocznej przerwy. Tą luteine rozumiem.. ale pigulki zaraz po niej - mam pewne watpliwości..Przecież to krwawienie, ktore wystepuje po odtawieniu nie jest 'normalną' miesiaczka..do tego jeszcze te problemy z macicą..boje się po prostu, ze bede miala powazne problemy z zajsciem w ciaze, tym bardziej, ze w mojej rodzinie pare kobiet cierpi na bezplodność.
Zastanawiam sie czy nie iść na wizyte do jeszcze jednego ginekologa..
Czy sadzicie, ze powinnam? Czy faktycznie te pigulki znow po luteinie to cos calkiem 'normalnego'?
martyn_ jest offline   Odpowiedz cytując