Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2019-09-01, 16:56   #393
lightangel
Zadomowienie
 
Avatar lightangel
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 1 968
Dot.: Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3

Cytat:
Napisane przez jagutka133 Pokaż wiadomość
Mogłabym się pod twoimi objawami podpisać. Tyle tylko, że ja łykam tabletki niespełna pół roku. Brałam je w sumie tylko i wyłącznie po to, żeby sobie dopasować cykl do wyjazdów i aktywności letnich, niby się przydały ale co się z nimi przy tym umęczyłam to moje. Martwi mnie odstawienie, bo moje miesiączki są tak obfite, że momentami uniemożliwiają mi funkcjonowanie... i też myślałam w związku z tym o jednoskładnikowych - tylko czy to coś da?
Ja też biorąc tabletki cieszyłam się że moje mega obfite okresy zrobiły się prawie skąpe. Przez pewien czas brałam Seasonique, przy nich okres był tylko 4 razy w roku. Dla mnie ekstra, bo oprócz obfitych krwawień miałam też bardzo silne skurcze w czasie okresu i nieraz było tak że miałam 3 dni w miesiącu wyrwane z życia.
Odstawiłam tabletki żeby zajść w ciążę i bałam się że obfite okresy wrócą. Krwawienie po ostatnim opakowaniu było mega obfite i trwało 10 dni - wszystkie z mega skurczami i skrzepami. Każde kolejne było już normalne i o dziwo dużo mniej bolesne. Na początku organizm dochodził do siebie i dopiero po jakimś roku okresy zaczęły być regularne. Teraz mam cykle po 28 dni (a przed tabletkami to była prawie że loteria). Także wcale nie musi być gorzej po odstawieniu.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
lightangel jest offline   Odpowiedz cytując