Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2019-09-12, 07:38   #399
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 189
Dot.: Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3

Wyjęłam krążek w zeszłą sobotę (prawie 2 tygodnie temu).
Typowo w pierwszych dniach okresu miałam silny ból głowy. Później nic.
Od soboty, kiedy powinnam normalnie włożyć nowy krążek, a nie włożyłam ze względu na odstawienie, codziennie boli mnie głowa. Nie jest to silny ból, ale bardzo uciążliwy. Głowa jest ciężka i boli przy ruszaniu, schylaniu.

Czy któraś z Was miała po odstawieniu takie bóle głowy?
Na tabletkach miałam 1-2 razy w tygodniu ból głowy, zwykle mocniejszy, ale nie zdarzyło mi się, żebym przez prawie tydzień miała bóle codziennie.
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując