Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2019-11-12, 19:09   #433
Kinga0012
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-07
Wiadomości: 1
Skutki uboczne po tabletkach vines

Witajcie! Jestem tu nowa i chciałam poruszyć ten temat bo nie mogę nic o tym znaleźć w internecie. Mianowicie chodzi o to, że po prawie dwóch latach stosowania tabletek vines planuje je odstawić i jestem ciekawa czy któraś z Was właśnie brała je i po odstawieniu borykała się z jakimiś skutkami ubocznymi? Głównie chodzi mi o problemy z cerą i włosami.

Ja nigdy nie miałam problemów z cerą, włosy zawsze każdy chwali i strasznie się obawiam bo wiem że po odstawieniu innych tabletek niektóre dziewczyny przeżywały koszmar - cała twarz obsypana a włosy leciały im garściami

Będę wdzięczna za każdą odpowiedz
Kinga0012 jest offline   Odpowiedz cytując