Wizaz.pl - Podgląd pojedynczej wiadomości - Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - zbiorczy cz.3
Podgląd pojedynczej wiadomości
Stary 2019-11-13, 07:07   #434
mia00
Zakorzenienie
 
Avatar mia00
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: L.!
Wiadomości: 7 395
Dot.: Skutki uboczne po tabletkach vines

Cytat:
Napisane przez Kinga0012 Pokaż wiadomość
Witajcie! Jestem tu nowa i chciałam poruszyć ten temat bo nie mogę nic o tym znaleźć w internecie. Mianowicie chodzi o to, że po prawie dwóch latach stosowania tabletek vines planuje je odstawić i jestem ciekawa czy któraś z Was właśnie brała je i po odstawieniu borykała się z jakimiś skutkami ubocznymi? Głównie chodzi mi o problemy z cerą i włosami.

Ja nigdy nie miałam problemów z cerą, włosy zawsze każdy chwali i strasznie się obawiam bo wiem że po odstawieniu innych tabletek niektóre dziewczyny przeżywały koszmar - cała twarz obsypana a włosy leciały im garściami

Będę wdzięczna za każdą odpowiedz
Ja jestem 9cykl po odstawieniu. Włosy leciały, ale jakoś po 4-5 mscach dopiero, teraz widzę, że już mniej. Cera to różnie, przed okresem trochę gorzej, ale traumy nie ma. Wszystko trzeba przeżyć.
__________________
Some people care too much...
I think it's called love...



2019 - 12
2020 - 2
mia00 jest teraz online   Odpowiedz cytując