Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru - Strona 33 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-07-29, 09:02   #961
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez mademoiselle jeanne Pokaż wiadomość
Czyli jednak dobrze zapamiętałam
Rozumiem, że pierwszy dzień to ten, w którym oddałam bluzkę? (zwłaszcza że zrobiłam to o 10 rano.. )



Z tym akurat nie ma problemu, bo Zara pracuje 7 dni/tygodniu.

NIe wiem do końca jak to jest, ale chyba nie ma znaczenia że sklep pracuje 7 dni w tygodniu. Chodzi o dni robocze ogólnie, czyli bez niedziel i dni ustawowo uznanych za święta.
innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-29, 10:58   #962
kukimonster
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 057
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez mademoiselle jeanne Pokaż wiadomość
Czyli jednak dobrze zapamiętałam
Rozumiem, że pierwszy dzień to ten, w którym oddałam bluzkę? (zwłaszcza że zrobiłam to o 10 rano.. )



Z tym akurat nie ma problemu, bo Zara pracuje 7 dni/tygodniu.
Pierwszy dzień to dzień po oddaniu z tego, co pamiętam. A dni liczy się tylko robocze, czyli jeśli minęly 2 tygodnie, to minęło dopiero 10 dni, zostały 4. Jeśli Cię po tych 14 roboczych nie poinformują, to jest tak, że nie mogą negatywnie rozpatrzyć reklamacji, muszą pozytywanie, ale to wcale nie znaczy, że dostaniesz kasę... możesz dostać naprawioną rzecz albo inną taka samą.
kukimonster jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-29, 20:45   #963
Pyzunia91
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 512
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

A ja mam takie pytanie. Dostałam w prezencie spodnie z H&M, mają one metke oraz dostałam paragon. Tyle że kupione były w Bydgoszczy a ja mieszkam we Wrocławiu. Czy w H&M we Wrocławiu wymienią mi na inny rozmiar?
Pyzunia91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 09:05   #964
pani_sylwia
Raczkowanie
 
Avatar pani_sylwia
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 267
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kukimonster Pokaż wiadomość
Pierwszy dzień to dzień po oddaniu z tego, co pamiętam. A dni liczy się tylko robocze, czyli jeśli minęly 2 tygodnie, to minęło dopiero 10 dni, zostały 4. Jeśli Cię po tych 14 roboczych nie poinformują, to jest tak, że nie mogą negatywnie rozpatrzyć reklamacji, muszą pozytywanie, ale to wcale nie znaczy, że dostaniesz kasę... możesz dostać naprawioną rzecz albo inną taka samą.
Przepraszam ,że się wtrącam ale chciałam sprostować że zgodnie z ustawą przyjęte jest 14 dni kalendarzowych do rozpatrywania reklamacji.I tu dzięki naszemu ustawowadcy pojawia się mały haczyk ,tak ja napisała kukimonster rozpatrzenie wcale nie oznacza zwrotu gotówki ,możesz w ciągu 14 dni dostać np.odpowiedź że twoja reklamacja została uznana ale firma wymieni ci towar nawolny od wad w terminie np.miesiąca bo przychodzi nowa partia towaru i to jest zgodne z prawem.


---------- Dopisano o 09:05 ---------- Poprzedni post napisano o 09:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Pyzunia91 Pokaż wiadomość
A ja mam takie pytanie. Dostałam w prezencie spodnie z H&M, mają one metke oraz dostałam paragon. Tyle że kupione były w Bydgoszczy a ja mieszkam we Wrocławiu. Czy w H&M we Wrocławiu wymienią mi na inny rozmiar?
Szanujące się firmy tak robią ale lepiej zadzwoń do H&M i się zapytaj.
pani_sylwia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 13:12   #965
masaki
Rozeznanie
 
Avatar masaki
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 701
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

dla zainteresowanych

reserved

co do rzeczy przecenionych: nie ma problemu ze zwrotem rzeczy przecenionych, nawet w innym sklepie niż się kupiło
masaki jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 13:58   #966
mademoiselle jeanne
Zakorzenienie
 
Avatar mademoiselle jeanne
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 018
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez pani_sylwia Pokaż wiadomość
Przepraszam ,że się wtrącam ale chciałam sprostować że zgodnie z ustawą przyjęte jest 14 dni kalendarzowych do rozpatrywania reklamacji.I tu dzięki naszemu ustawowadcy pojawia się mały haczyk ,tak ja napisała kukimonster rozpatrzenie wcale nie oznacza zwrotu gotówki ,możesz w ciągu 14 dni dostać np.odpowiedź że twoja reklamacja została uznana ale firma wymieni ci towar nawolny od wad w terminie np.miesiąca bo przychodzi nowa partia towaru i to jest zgodne z prawem.
Też mi się zdawało, że powinno chodzić o dni kalendarzowe
W każdym razie dziękuję za odp, na szczęście reklamacja została pozytywnie rozpatrzona a ja otrzymałam zwrot gotówki
__________________
♥♥♥

Każdy szuka swojego miejsca na świecie,
gdzie czułby się tak dobrze, jak u Tiffany'ego



mademoiselle jeanne jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 14:59   #967
whoaboa
Zadomowienie
 
Avatar whoaboa
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 486
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

nie znalazlam odpowiedzi na to pytanie, wiec sobie pozwole - ciuchy ze stradivariusa musze oddawac/wymieniac w sklepie, w ktorym dokonalam zakupu?
whoaboa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-30, 23:10   #968
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 345
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez pani_sylwia Pokaż wiadomość
Przepraszam ,że się wtrącam ale chciałam sprostować że zgodnie z ustawą przyjęte jest 14 dni kalendarzowych do rozpatrywania reklamacji.I tu dzięki naszemu ustawowadcy pojawia się mały haczyk ,tak ja napisała kukimonster rozpatrzenie wcale nie oznacza zwrotu gotówki ,możesz w ciągu 14 dni dostać np.odpowiedź że twoja reklamacja została uznana ale firma wymieni ci towar nawolny od wad w terminie np.miesiąca bo przychodzi nowa partia towaru i to jest zgodne z prawem.
możesz dokładniej wytłumaczyć mi jak wygląda to 14 dni? bo generalnie mam taką sprawę, w piątek 2 tyg. temu oddałam bluzkę do reklamacji w vero modzie, a właściwie oddałam ją na zasadzie niezgodności z umową, gdyż po 2 założeniach pojawiły się w niej dziurki. w tym tyg. próbowałam się dodzwonić, ale nikt nie odbierał tel. dziś pojechałam na miejsce, żeby czegokolwiek się dowiedzieć, a pani mi na to, że mają jeszcze jeden dzień i nie wiedzą - pierwszy raz mam taką sytuację, że na ostatnią chwilę rozpatrywana jest reklamacja na moje pytanie, czemu nawet telefonu nie mogą odebrać, pani "nie działa"... dostałam więc nr komórki. i tu moje pytanie: czy to oni mają obowiązek powiadomić mnie w ciągu tych 2 tygodni o tym, czy reklamacje uznano, czy ja mam się dowiedzieć? bo nie wiem, czy jutro z rana zadzwonić i pytać, jeśli powiedzą mi, że nie wiedzą, to powiedzieć im, że ja już wiem, bo właśnie upłynęło 14 dni (reklamacja uznana), czy zaczekać na ich telefon?

bardzo ważne jest, aby znać swoje prawa, raz tak wygrałam w lee, a ile nerwów było...
__________________


endorfina123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-31, 00:00   #969
Pyzunia91
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 1 512
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

W H&M bez problemu wymienili mi spodenki na inny rozmiar Pani powiedziała że nie ma znaczenia gdzie została zakupiona rzecz.
Pyzunia91 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-31, 07:52   #970
kukimonster
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 057
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
możesz dokładniej wytłumaczyć mi jak wygląda to 14 dni? bo generalnie mam taką sprawę, w piątek 2 tyg. temu oddałam bluzkę do reklamacji w vero modzie, a właściwie oddałam ją na zasadzie niezgodności z umową, gdyż po 2 założeniach pojawiły się w niej dziurki. w tym tyg. próbowałam się dodzwonić, ale nikt nie odbierał tel. dziś pojechałam na miejsce, żeby czegokolwiek się dowiedzieć, a pani mi na to, że mają jeszcze jeden dzień i nie wiedzą - pierwszy raz mam taką sytuację, że na ostatnią chwilę rozpatrywana jest reklamacja na moje pytanie, czemu nawet telefonu nie mogą odebrać, pani "nie działa"... dostałam więc nr komórki. i tu moje pytanie: czy to oni mają obowiązek powiadomić mnie w ciągu tych 2 tygodni o tym, czy reklamacje uznano, czy ja mam się dowiedzieć? bo nie wiem, czy jutro z rana zadzwonić i pytać, jeśli powiedzą mi, że nie wiedzą, to powiedzieć im, że ja już wiem, bo właśnie upłynęło 14 dni (reklamacja uznana), czy zaczekać na ich telefon?

bardzo ważne jest, aby znać swoje prawa, raz tak wygrałam w lee, a ile nerwów było...
Pisałam, liczy się każdy dzień roboczy (czyli sob i nd nie wliczamy). Więc wychodzi to mniej więcej 3 tygodnie od oddania. Mają obowiązek Cię powiadomić, chyba że podpisałaś na druku reklamacji, że się sama zgłosisz.
kukimonster jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-07-31, 10:48   #971
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez kukimonster Pokaż wiadomość
Pisałam, liczy się każdy dzień roboczy (czyli sob i nd nie wliczamy). Więc wychodzi to mniej więcej 3 tygodnie od oddania. Mają obowiązek Cię powiadomić, chyba że podpisałaś na druku reklamacji, że się sama zgłosisz.

chciałabm zaznaczyć że sobota JEST dniem roboczym, pisałam o tym wyżej

Dni robocze czyli wszystkie oprócz niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.

Edytowane przez innocencee
Czas edycji: 2009-07-31 o 10:54
innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 16:20   #972
pani_sylwia
Raczkowanie
 
Avatar pani_sylwia
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 267
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru


"Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
Jeżeli sprzedawca w przeciągu 14 dni kalendarzowych nie powiadomi o sposobie załatwienia reklamacji uznaje się, że sprzedawca uznał żądanie reklamującego".

14 dni biegnie od następnego dnia,więc endorfina123 jeśli panie nie zadzwonią a upłynęło 14 dni to możesz spokojnie jechać po pieniądze,niestety znając nasze realia czeka cię przeprawa bo większość sklepów odzieżowych nie respektuje zasad wynikających z ustawy tylko próbuje coś ugrać ,ja zawsze w takim przypadku mam w zanadrzu wydruk ze strony inspekcji handlowej albo federacji konsumentów i nie ma dyskusji.
pani_sylwia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 16:34   #973
Dotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Dotka81
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 305
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Jak jest ze zwrotami bucików w CCC?
Czy w innym sklepie można zwrócić ale w tym samym mieście?
__________________
Z wierzchu anioł, w oczach diabeł


Dotka81 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 18:41   #974
pani_sylwia
Raczkowanie
 
Avatar pani_sylwia
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 267
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

zwrócić można ,ale o ile pamiętam to jednak tam gdzie kupowałaś ,za to deichmann pozwala zwrócić tam gdzie ci pasuje -to tak na przyszłość
pani_sylwia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 20:45   #975
AGATkA_eSZ
Wtajemniczenie
 
Avatar AGATkA_eSZ
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: 71
Wiadomości: 2 633
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez Dotka81 Pokaż wiadomość
Jak jest ze zwrotami bucików w CCC?
Czy w innym sklepie można zwrócić ale w tym samym mieście?
tylko w tym samym sklepie mozna zwracac.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
AGATkA_eSZ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 22:24   #976
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 059
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez pani_sylwia Pokaż wiadomość
[rozpatrzenie wcale nie oznacza zwrotu gotówki ,możesz w ciągu 14 dni dostać np.odpowiedź że twoja reklamacja została uznana ale firma wymieni ci towar nawolny od wad w terminie np.miesiąca bo przychodzi nowa partia towaru i to jest zgodne z prawem.
Potwierdzam,że na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni kalendarzowych Jeśli chodzi o zwrot gotówki to ma się do niego pełne prawo jeśli sklep w ciągu tych 14 dni nie wystawi decyzji odnośnie reklamacji.Czyli mamy reklamację z terminem na 12.07,przychodzimy do sklepu 13.07 i pani mówi nam,że nie mają jeszcze decyzji - wtedy można domagać się zwrotu gotówki W innym przypadku w pierwszej kolejności jest naprawa,potem wymiana i w ostateczności zwrot gotówki,w końcu sklepy muszą jakoś zarabiać
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 22:39   #977
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 345
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez pani_sylwia Pokaż wiadomość

"Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji.
Jeżeli sprzedawca w przeciągu 14 dni kalendarzowych nie powiadomi o sposobie załatwienia reklamacji uznaje się, że sprzedawca uznał żądanie reklamującego".

14 dni biegnie od następnego dnia,więc endorfina123 jeśli panie nie zadzwonią a upłynęło 14 dni to możesz spokojnie jechać po pieniądze,niestety znając nasze realia czeka cię przeprawa bo większość sklepów odzieżowych nie respektuje zasad wynikających z ustawy tylko próbuje coś ugrać ,ja zawsze w takim przypadku mam w zanadrzu wydruk ze strony inspekcji handlowej albo federacji konsumentów i nie ma dyskusji.
dzięki serdeczne nie odezwały się, ja nie dzwonię, udam się jakoś w tygodniu i już sobie porozmawiam z nimi, tak jak, napisałaś

kiedyś walczyłam w lee, znałam swoje prawa, sypnęłam konkretnymi artykułami z ustawy, pani była zaskoczona. wtedy sprawa wyglądała tak, że drugi raz oddawałam spodnie do reklamacji, nie chciałam po raz trzeci spodni tego samego modelu, bo po co mam kolejny raz jechać i znów reklamować z powodu tej samej wady, chciałam pieniążki. powiedziano mi, żebym wybrała sobie coś innego w tej cenie, bo gotówki nie zwracają.nie miałam zamiaru na siłę nić kupować, pomyślałam, że spodni takich samych, jak reklamowałam już nie mają, zgodnie z ustawą przysługuje mi wymiana na nowy towar, nowy, czyli ten sam model. oczywiście nie było, zgodnie z wcześniej wspomnianą ustawą przysługiwał mi zwrot gotówki, pani dzwoniła do szefowej i wygrałam, ale ile nerwów to kosztowało... podstawa, to znać swoje prawa!
__________________


endorfina123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 22:41   #978
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Właśnie jak to do końca jest w tym zwrotem gotówki. Kupowałam w mango torebkę w kwietniu. Rozwaliła mi się, więc zaniosłam do reklamacji. Pani powiedziała mi że na 99% będzie ona rozpatrzona pozytywnie ale zaznaczyła że nie dostanę zwrotu pieniedzy tylko będę mogła sobie coś wybrać w zamian innego za to.

DO naprawy się nie nadaje, bo obrywają się uszy. Pozostaje tylko wymiana, ale tych torebek juz nie ma bo to kolekcja zimowa. Czy mają więc prawo nie oddawać mi pieniędzy? Jeżeli coś mi się spodoba innego to kupię, ale nie chciałabym być zmuszona żeby kupować "na siłę".



oo Endorfina mnie uprzedziła więc wiem jak już to wygląda, dziękuję
innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 22:42   #979
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 345
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez witch_18 Pokaż wiadomość
Potwierdzam,że na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni kalendarzowych Jeśli chodzi o zwrot gotówki to ma się do niego pełne prawo jeśli sklep w ciągu tych 14 dni nie wystawi decyzji odnośnie reklamacji.Czyli mamy reklamację z terminem na 12.07,przychodzimy do sklepu 13.07 i pani mówi nam,że nie mają jeszcze decyzji - wtedy można domagać się zwrotu gotówki W innym przypadku w pierwszej kolejności jest naprawa,potem wymiana i w ostateczności zwrot gotówki,w końcu sklepy muszą jakoś zarabiać
czyli jeśli szanowne panie nie zadzwoniły do mnie, że reklamacja rozpatrzona, to mogę już domagać się zwrotu gotówki?
__________________


endorfina123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 22:57   #980
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

No ja właśnie nie wiem czy oni muszą do Ciebie dzwonić

ode mnie w ogóle nie wzięły numery telefonu kazały tylko podać adres, ale wiadomo że listownie tego nie przyślą. Jak ostatnio reklamowałam w mango ( też torebkę) to byłam akurat w centrum handlowym i się zapytałam czy reklamacja jest rozpatrzona 2 tygodnie nie minęły ale ją pozytywnie rozpatrzyli
innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 23:18   #981
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 345
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
No ja właśnie nie wiem czy oni muszą do Ciebie dzwonić

ode mnie w ogóle nie wzięły numery telefonu kazały tylko podać adres, ale wiadomo że listownie tego nie przyślą. Jak ostatnio reklamowałam w mango ( też torebkę) to byłam akurat w centrum handlowym i się zapytałam czy reklamacja jest rozpatrzona 2 tygodnie nie minęły ale ją pozytywnie rozpatrzyli

no ja podawałam numer tel. byłam w czwartek, czyli dzień przed teoretycznym rozpatrzeniem reklamacji i niestety nie wiedzieli dalej co z reklamacja. wcześniej dzwoniłam i telefon jakimś cudem zepsuty mają... a ja do sklepu mam 40 km...
__________________


endorfina123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-01, 23:28   #982
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 059
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
Właśnie jak to do końca jest w tym zwrotem gotówki. Kupowałam w mango torebkę w kwietniu. Rozwaliła mi się, więc zaniosłam do reklamacji. Pani powiedziała mi że na 99% będzie ona rozpatrzona pozytywnie ale zaznaczyła że nie dostanę zwrotu pieniedzy tylko będę mogła sobie coś wybrać w zamian innego za to.

DO naprawy się nie nadaje, bo obrywają się uszy. Pozostaje tylko wymiana, ale tych torebek juz nie ma bo to kolekcja zimowa. Czy mają więc prawo nie oddawać mi pieniędzy? Jeżeli coś mi się spodoba innego to kupię, ale nie chciałabym być zmuszona żeby kupować "na siłę".

Myślę,że nie powinnaś mieć większego problemu z otrzymaniem gotówki.Nie naprawili Twojej torebki, nie wymienili jej 'odgórnie' na nową to zostaje zwrot gotówki.Jednak jako,że wtedy sklep traci to zapewne dlatego zaproponowano Ci,żebyś sobie coś innego wybrała.

Cytat:
Napisane przez endorfina123 Pokaż wiadomość
czyli jeśli szanowne panie nie zadzwoniły do mnie, że reklamacja rozpatrzona, to mogę już domagać się zwrotu gotówki?
Trudno mi powiedzieć,podawałaś swój numer telefonu?Może też być taka sytuacja,że nikt nie zadzwoni,pójdziesz już po upływie 14 dni do sklepu z nastawieniem na zwrot gotówki,bo przecież Cię nie poinformowali,a okaże się że w sklepie leży pisemna decyzja z datą wystawienia mieszczącą się w terminie.
__________________
książki: 27/100 w 2018
blog: inulec reads
instagram: inulec87
zapraszam
witch_18 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-02, 11:21   #983
endorfina123
Wtajemniczenie
 
Avatar endorfina123
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: somewhere in between
Wiadomości: 2 345
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez witch_18 Pokaż wiadomość
Trudno mi powiedzieć,podawałaś swój numer telefonu?Może też być taka sytuacja,że nikt nie zadzwoni,pójdziesz już po upływie 14 dni do sklepu z nastawieniem na zwrot gotówki,bo przecież Cię nie poinformowali,a okaże się że w sklepie leży pisemna decyzja z datą wystawienia mieszczącą się w terminie.
tak, tak podawałam swój numer. wcześniej pisałam, że sytuacja wyglądała tak, że bluzkę oddałam w piątek 10 lipca, byłam akurat w galerii 23 w czwartek, więc postanowiłam dowiedzieć się, czy jest już decyzja, z racji tego, że pod numerem, pod który dzwoniłam - ten z reklamacji -nikt się nie odzywał. na moje pytanie w sklepie dlaczego nawet tel. nie odbiorą, mówią, że mają zepsuty, dlatego zastawiam się, jak to jest z byciem poinformowanym o reklamacji.
__________________


endorfina123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-02, 23:56   #984
simeri
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: fotel
Wiadomości: 2 003
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Byłam dziś w New Yorkerze, żeby wymienić bluzkę, a pani przy kasie zapytała dlaczego chcę ją zwrócić (czyli jednak można zwracać?), a ja mówię że chcę wymienić i nie było z tym problemu.

Ale problem mam teraz taki, że wzięłam z wieszaka z przecenami dwie takie same bluzki tylko w innym kolorze i dopiero po odejściu od kasy zauważyłam, że jedna z nich nie była przeceniona zła jestem teraz strasznie, bo za tą kwotę mogłabym mieć z 3 inne. I co mam teraz zrobić? Czy mogę ją jednak zwrócić? Tu w wątku czytałam, że nie można zwracać, ale pani pytała mnie o przyczynę zwrotu, więc może jest jakaś wystarczająca przyczyna do zwrotu. Co to może być, bo fakt że bluzka nie była przeceniona chyba nie jest

No i jak mają się prawa konsumenta do tego że w NY "nie ma zwrotów"?
simeri jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 00:09   #985
whoaboa
Zadomowienie
 
Avatar whoaboa
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 486
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

moze myslala, ze to jakas reklamacja, skoro pytala o powod
bo oni zwrotow, jako jedni z nielicznych, nie honoruja
whoaboa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 00:46   #986
ruumi
Rozeznanie
 
Avatar ruumi
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 772
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Jak kupiłam koszulkę w H&M ale przecenioną to dalej mam 28 dni na zwrot? czy przecenione rzeczy trzeba szybciej zwracać?
I jeszcze jedno mam pytanie, kupiłam torebkę w zarze i cała rączka mi popękała i za niedługo to się chyba urwie, stało się już to po miesiącu używania ale strasznie ją lubię i zwlekałam, a teraz nie wiem czy mi nie powiedzą,że to od zużycia ;\
ruumi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 07:54   #987
innocencee
Zakorzenienie
 
Avatar innocencee
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 8 754
GG do innocencee
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez ruumi Pokaż wiadomość
Jak kupiłam koszulkę w H&M ale przecenioną to dalej mam 28 dni na zwrot? czy przecenione rzeczy trzeba szybciej zwracać?
I jeszcze jedno mam pytanie, kupiłam torebkę w zarze i cała rączka mi popękała i za niedługo to się chyba urwie, stało się już to po miesiącu używania ale strasznie ją lubię i zwlekałam, a teraz nie wiem czy mi nie powiedzą,że to od zużycia ;\
masz 28 dni na zwrot

A co do tych rączek to ja miałam już 3 takie sytuacje z torebkami mango. Nie było żadnych problemów z reklamacją
ważne jest tylko żeby reklamować w ciągu 2 miesięcy od powstania wady , więc jak się zapytają kiedy to zauważyłaś to powiedz że ok 2 tygodni temu

ja też zwklekałam zawsze bo to były moje ulubione torebki ale teraz widzę że nie warto tam kupować
innocencee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 08:31   #988
Mierzwinianka
Przyczajenie
 
Avatar Mierzwinianka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Kraniec Świata gdzie babcie wpadaja
Wiadomości: 21
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez simeri Pokaż wiadomość
Byłam dziś w New Yorkerze, żeby
No i jak mają się prawa konsumenta do tego że w NY "nie ma zwrotów"?
Bo zwrot ma 2 znaczenia
1) zwrot rzeczy niewadliwych -np. bo zakup nam się po 2 dniach odwidział żaden sklep nie ma obowiązku przyjęcia takiej rzeczy, ale większość to robi jako ukłon w stronę klienta
2) zwrot rzeczy wadliwych z powodu niezgodności towaru z umową zwany potocznie reklamację. Twoje prawo jest zapisane w ustawie i sklep nie może odmówić przyjęcia zwrotu towaru uszkodzonego w celu rozpatrzenia reklamacji. Co się z tym zwrotem dalej zadzieje, to inna kwestia.
__________________
God is a DJ
Life is a dancefloor
Love is a rhytm
You are the music
Mierzwinianka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 10:47   #989
ruumi
Rozeznanie
 
Avatar ruumi
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 772
Dot.: Polityka sklepów zwrot/wymiana/reklamacja/odłożenie towaru

Cytat:
Napisane przez innocencee Pokaż wiadomość
masz 28 dni na zwrot

A co do tych rączek to ja miałam już 3 takie sytuacje z torebkami mango. Nie było żadnych problemów z reklamacją
ważne jest tylko żeby reklamować w ciągu 2 miesięcy od powstania wady , więc jak się zapytają kiedy to zauważyłaś to powiedz że ok 2 tygodni temu

ja też zwklekałam zawsze bo to były moje ulubione torebki ale teraz widzę że nie warto tam kupować

Kurcze teraz znalazłam paragon i okazało się że to już rok prawie mija:P Teraz to na pewno popatrzą na mnie krzywo Ale na reklamacje sie ma dwa lata?
ruumi jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-03, 13:35   #990
Smarfetka
Zakorzenienie
 
Avatar Smarfetka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 14 099
ORSAY - zwroty podczas wyprzedaży

W piątek kupiłam bluzkę w Orsay na wyprzedaży z 19.90 na 9.90 nie są to duże pieniądze, ale się wkurzyłam bo w sklepie bardzo dokładnie obejrzałam bluzkę i nie miała żadnej plamy ani dziurki, a jak dziś ja chciałam założyć to zauważyłam ze w miejscu gdzie był klips jest teraz dziura. I dlatego chciałabym się zapytać czy mogę oddać tą bluzkę i czy muszę iść do tego sklepu w którym ją kupowałam czy mogę do innego.

Edytowane przez Smarfetka
Czas edycji: 2010-07-03 o 16:58
Smarfetka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-10-21 16:52:55


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:36.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.