Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach - Strona 8 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-07-18, 17:46   #211
Niebieskooka arystokratka
Marszałkini II RP
 
Avatar Niebieskooka arystokratka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 547
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez kasztanka3 Pokaż wiadomość
Strasznie chamski tekst
Tak, ta pani taktem nie grzeszyła pisząc delikatnie. Faktem jest, że mam gęste, niewyregulowane brwi, ale to właśnie z myślą o wizycie w Brow Barze je "zapuszczałam". Ciekawe czy mi coś odpiszą na tego maila.
Niebieskooka arystokratka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 20:36   #212
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 10 600
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez Niebieskooka arystokratka Pokaż wiadomość
Sytuacja sprzed kilku dni, Arkadia Sephora. Miałam tam już nie chodzić, tylko być wierna Sephorze w Klifie, ale tylko w Arkadii malują nowym produktem Benefitu., a koniecznie chciałam go wypróbować. Przy okazji pytam jednej z ekspedientek gdzie mam się zapisać na regulację brwi do Brow Baru, bo się zbieram długo i w końcu muszę to zrobić, a ona popatrzyła na mnie z wyższością i powiedziała (dosłowny cytat): "Faktycznie, pani brwi są nie do przyjęcia i musi je pani ogarnąć". Na co jej powiedziałam, że chcę się tylko zapisać, ale jej rad nie potrzebuję i niech swoje uwagi zachowa dla siebie". Napisałam zresztą do Sephory maila w tej sprawie i innych sytuacji o których pisałam wcześniej w tej Sephorze w Arkadii, bo zachowanie tych pań to jest jednak jedna wielka kpina z klienta. W Klifie takie nie są, ale to może dlatego, że tam jest ich mniej i tyle osób się nie przewija non stop co w Arkadii.

Bardzo dobrze zrobiłaś pisząc do nich skargę. Ciekawe co odpiszą...
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 20:46   #213
Niebieskooka arystokratka
Marszałkini II RP
 
Avatar Niebieskooka arystokratka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 547
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Powołałam się na tę złotą kartę Sephory, może nieco prostacko, ale pewnie jeśli w ogóle odpiszą to tylko z tego względu. Jak odpiszą to też im to wytknę, że niezależnie od posiadanej karty każdy klient powinien być dla nich ważny. Jak dostanę odpowiedź to ją Wam wkleję, ale to już pewnie będzie po weekendzie.
Niebieskooka arystokratka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 21:05   #214
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 10 600
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez Niebieskooka arystokratka Pokaż wiadomość
Powołałam się na tę złotą kartę Sephory, może nieco prostacko, ale pewnie jeśli w ogóle odpiszą to tylko z tego względu. Jak odpiszą to też im to wytknę, że niezależnie od posiadanej karty każdy klient powinien być dla nich ważny. Jak dostanę odpowiedź to ją Wam wkleję, ale to już pewnie będzie po weekendzie.
A podałaś swoje dane w tym mailu?
Bo wiem, że inaczej traktują takie skargi/ zażalenia w momencie kiedy klient się podpisze, a inaczej kiedy jest anonimowy.
Tak czy siak, odpisać powinni...
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 21:06   #215
aer
O RLY?
 
Avatar aer
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Silesia/Varsovia
Wiadomości: 10 173
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez Niebieskooka arystokratka Pokaż wiadomość
Powołałam się na tę złotą kartę Sephory, może nieco prostacko, ale pewnie jeśli w ogóle odpiszą to tylko z tego względu. Jak odpiszą to też im to wytknę, że niezależnie od posiadanej karty każdy klient powinien być dla nich ważny. Jak dostanę odpowiedź to ją Wam wkleję, ale to już pewnie będzie po weekendzie.
Wiesz, może to była ta sama która mojej koleżance rzuciła tekstem, że złota karta S zobowiązuje
aer jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 21:41   #216
Niebieskooka arystokratka
Marszałkini II RP
 
Avatar Niebieskooka arystokratka
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 5 547
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

[1=b021da5bf142259817d3b5d 5900fc01cf3c7c2e4_67241a0 1ac6ab;47363428]A podałaś swoje dane w tym mailu?
Bo wiem, że inaczej traktują takie skargi/ zażalenia w momencie kiedy klient się podpisze, a inaczej kiedy jest anonimowy.
Tak czy siak, odpisać powinni...[/QUOTE]

Oczywiście, podałam nawet numer mojej złotej karty Sephora

---------- Dopisano o 21:41 ---------- Poprzedni post napisano o 21:40 ----------

Cytat:
Napisane przez aer Pokaż wiadomość
Wiesz, może to była ta sama która mojej koleżance rzuciła tekstem, że złota karta S zobowiązuje
A może Napisałam jej imię w mailu i opisałam z wyglądu.
Niebieskooka arystokratka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-18, 22:09   #217
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 10 600
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez Niebieskooka arystokratka Pokaż wiadomość
Oczywiście, podałam nawet numer mojej złotej karty Sephora
A może Napisałam jej imię w mailu i opisałam z wyglądu.
No to czekamy na łaskawą odpowiedź z ich strony.
b021da5bf142259817d3b5d5900fc01cf3c7c2e4_67241a01ac6ab jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-28, 18:40   #218
gimmelove
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 2
GG do gimmelove
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cześć, dziewczyny. Ja również miałam parę takich nieprzyjemnych sytuacji. Co dziwne- wcale nie działy się one w nie wiadomo jak ekskluzywnych butikach.
Pierwsza rzecz miała miejsce w bydgoskim Medicine. Stałam w kolejce do kasy (kupowałam jedną bluzkę i chustkę, o łącznej wartości około 50zł), przede mną Pani- również z jedną bluzką, choć może droższą niż moja. Kiedy ekspedientka obsługiwała panią przede mną, owej pani spodobała się jeszcze jakaś biżuteria, więc ekspedientka zaczęła zachęcać ją do zakupu, pokazywała inne do wyboru, zachwalała- trwało to około 10 minut, a ja czekałam, mając nadzieję, że ktoś dobrowolnie zwróci na mnie uwagę. W końcu do kasy podeszła kierowniczka sklepu, która powiedziała, że owszem, niech pani wybiera sobie dodatki, ale ekspedientka powinna w tym czasie zablokować kasę i obsłużyć innych klientów. Tak też się stało, ale kiedy podałam do skasowania moje zakupy, pani za kasą nie była dla mnie już taka miła, jak dla pani przede mną. Nie usłyszałam od niej ani "proszę", ani "dziękuję",czy nawet "do widzenia". Powiedziała mi tylko, ile mam zapłacić, zapakowała zakupy i odeszła z powrotem do pani wybierającej sobie dodatki. Gdyby nie kierowniczka, stałabym pewnie w tej kolejce kolejne 10 minut, aż straciłabym cierpliwość...

Inną sytuację przeżyłam niedawno w Naturze. Jak dotąd, drogerię tę bardzo lubiłam, a z obsługą nigdy nie miałam problemów. Dzisiaj zainteresowana byłam tuszem do rzęs L`Oreal, False Lash Wings. Jest ich jednak 2 czy 3 rodzaje, a nie byłam pewna, jaki chcę. Otworzyłam więc sobie jeden z nich i wyciągnęłam szczoteczkę (tylko jeden!). W tym momencie podeszła do mnie pani rozkładająca nieopodal towar, z tekstem: "Może ja jednak pani pomogę, bo widzę, że sobie pani nie radzi, a jak będzie tak pani otwierać wszystkie tusze to one mi w końcu wyschną." Poinformowałam panią, że nie jestem jeszcze przekonana do tego zakupu i że nie chcę "brać w ciemno", (a kształt szczoteczki jest przecież bardzo ważny, prawda). Pani natomiast zaczęła mi pokazywać tusze z innej firmy, "z dolnej półki", w cenach max. do 20 zł. Uprzejmie powiedziałam, że nie musi mi już pomagać i po prostu wyszłam. Szkoda, bo gdybym miała możliwość, żeby dłużej się zastanowić, pewnie kupiłabym ten tusz. A tak- Natura nie zarobiła na mnie ponad 60 zł.
gimmelove jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-28, 18:43   #219
zuz123
Zadomowienie
 
Avatar zuz123
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 742
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez gimmelove Pokaż wiadomość
Cześć, dziewczyny. Ja również miałam parę takich nieprzyjemnych sytuacji. Co dziwne- wcale nie działy się one w nie wiadomo jak ekskluzywnych butikach.
Pierwsza rzecz miała miejsce w bydgoskim Medicine. Stałam w kolejce do kasy (kupowałam jedną bluzkę i chustkę, o łącznej wartości około 50zł), przede mną Pani- również z jedną bluzką, choć może droższą niż moja. Kiedy ekspedientka obsługiwała panią przede mną, owej pani spodobała się jeszcze jakaś biżuteria, więc ekspedientka zaczęła zachęcać ją do zakupu, pokazywała inne do wyboru, zachwalała- trwało to około 10 minut, a ja czekałam, mając nadzieję, że ktoś dobrowolnie zwróci na mnie uwagę. W końcu do kasy podeszła kierowniczka sklepu, która powiedziała, że owszem, niech pani wybiera sobie dodatki, ale ekspedientka powinna w tym czasie zablokować kasę i obsłużyć innych klientów. Tak też się stało, ale kiedy podałam do skasowania moje zakupy, pani za kasą nie była dla mnie już taka miła, jak dla pani przede mną. Nie usłyszałam od niej ani "proszę", ani "dziękuję",czy nawet "do widzenia". Powiedziała mi tylko, ile mam zapłacić, zapakowała zakupy i odeszła z powrotem do pani wybierającej sobie dodatki. Gdyby nie kierowniczka, stałabym pewnie w tej kolejce kolejne 10 minut, aż straciłabym cierpliwość...

Inną sytuację przeżyłam niedawno w Naturze. Jak dotąd, drogerię tę bardzo lubiłam, a z obsługą nigdy nie miałam problemów. Dzisiaj zainteresowana byłam tuszem do rzęs L`Oreal, False Lash Wings. Jest ich jednak 2 czy 3 rodzaje, a nie byłam pewna, jaki chcę. Otworzyłam więc sobie jeden z nich i wyciągnęłam szczoteczkę (tylko jeden!). W tym momencie podeszła do mnie pani rozkładająca nieopodal towar, z tekstem: "Może ja jednak pani pomogę, bo widzę, że sobie pani nie radzi, a jak będzie tak pani otwierać wszystkie tusze to one mi w końcu wyschną." Poinformowałam panią, że nie jestem jeszcze przekonana do tego zakupu i że nie chcę "brać w ciemno", (a kształt szczoteczki jest przecież bardzo ważny, prawda). Pani natomiast zaczęła mi pokazywać tusze z innej firmy, "z dolnej półki", w cenach max. do 20 zł. Uprzejmie powiedziałam, że nie musi mi już pomagać i po prostu wyszłam. Szkoda, bo gdybym miała możliwość, żeby dłużej się zastanowić, pewnie kupiłabym ten tusz. A tak- Natura nie zarobiła na mnie ponad 60 zł.
Ale jak to otworzyłaś sobie tusz? Tester, tak?
Bo jeśli pełnowartościowy produkt, to się nie dziwię ekspedientce że podeszła.
__________________
Nie chcę zabijać czasu. Chcę chwytać go mocno i odciskać swój ślad na świecie.

wymiana
zuz123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-28, 22:52   #220
shadow__
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-06
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 472
Dot.: Traktowanie z góry w "lepszych" sklepach

Cytat:
Napisane przez zuz123 Pokaż wiadomość
Ale jak to otworzyłaś sobie tusz? Tester, tak?
Bo jeśli pełnowartościowy produkt, to się nie dziwię ekspedientce że podeszła.
ja też nie.. nie znosze jak widzę (głównie w rossmanie i naturze własnie) jak klientki otwierają pełnowartościowe produkty albo nawet je testują - a ja potem za 100% kwoty kupuje cos 100x otwierane, macane, wybrakowanie (w przypadku np podkładu..)
shadow__ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-08-28 22:52:15


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:51.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.