Życie jest dla mnie przekleństwem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-04-08, 14:38   #1
maybe_someday
Przyczajenie
 
Avatar maybe_someday
 
Zarejestrowany: 2021-04
Wiadomości: 2

Życie jest dla mnie przekleństwem


Cześć,
Domyślam się, że zapewne spotkam się z niezrozumieniem. Nie wiem czego oczekuję. Nie chcę użalać się nad sobą, chcę poszukać pomocy. Może wasze rady dadzą mi coś do myślenia i zmienią coś w moim postrzeganiu rzeczywistości, może będzie mi choć trochę lżej na sercu.

Obiektywnie moje życie nie jest złe. Mogę powiedzieć, ze dużo ludzi ma ode mnie gorzej i mogą mi nawet zazdrościć, ale ta świadomość mi nie pomaga. Jestem jeszcze studentką, studiuję zaocznie. Mam mnóstwo osób, które mnie kochają - rodzice, chłopak, z którym planuję wspólną przyszłość, przyjaciele i znajomi. Jedynie moje życie zawodowe kuleje. Pracowałam w restauracji, ciężka fizyczna praca jak dla mnie (jestem drobną dziewczyną, zero mięśni), a w tej pracy najgorsze było to, że nie mogłam nawet na chwile usiąść, cały dzień na nogach. Zwolnili mnie przez pandemię. Z jednej strony na rękę mi było to zwolnienie, bo już nie miałam sił na tą pracę, a z drugiej zostałam bez dochodu. Zapisałam się na szkolenie z unii i będę starała się o praktyki związane z moim kierunkiem studiów. Kiedyś miałam duże ambicje, żeby dostać pracę związaną ze studiami, ale patrząc na niepowodzenia moich znajomych tracę tą motywację i zaczyna mi być to już obojętne. Teraz jak nie pracuje to pomagam przyszłym teściom w gospodarstwie (z TŻ mieszkamy blisko nich, są naszymi sąsiadami właściwie) i jest mi tak dobrze, czuję się bezpiecznie. Można powiedzieć, że czuję się sama sobie szefową, mogę sobie odpocząć kiedy chcę, dogaduję się z rodzicami chłopaka. Mimo, że praca czasem jest lepsza, czasem gorsza to czuję komfor