Po jakim czasie związku powinno się coś już zrobić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-05-18, 03:17   #1
Julia_001
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 8

Po jakim czasie związku powinno się coś już zrobić?


Hej,
mam dwa pytania:

1) zastanawiam się po jakim czasie związku wypada już coś robić? Jak to u was było? Kiedy zaczęliscie robić jakieś rzeczy ?
Mam na myśli następujące czynności: pocałunek, wspólne leżenie na łóżku, pocałunki w szyję, siadanie na kolana, dotykanie piersi przez ubrania, dotykanie piersi, będąc w samym staniku i bez, dotykanie przez ubrania, potem w bieliźnie i potem nago całego ciała, pieszczoty oralne seks klasyczny

Dodam, że mam 19 lat i nie mam doświadczenia w takich sprawach, ale od niedawna jestem w związku i za bardzo nie wiem jak się odnaleźć.
Czy to jest tak, że po określonym czasie bycia razem powinno się już coś zacząć robić?
Całować to się całujemy, przytulamy też
Ale jak to wygląda z resztą wyżej wymienionych przeze mnie rzeczy?

2) Jak całować się z języczkiem? :/ Da się to jakoś ćwiczyć nie na chłopaku?

Z góry dziękuję za pomoc.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Julia_001 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2020-05-18, 08:59   #2
69d5782cb96c44b77f6e0ec22c8f79bc60c635f6_65a5448a32992
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 9 276
Dot.: Po jakim czasie związku powinno się coś już zrobić?

nie ma czegoś takiego jak "powinno" i wypada" w związku. robisz to na co masz ochotę, wtedy kiedy czujesz, że chcesz. co ci da, że ja napiszę, że ze swoim TŻ poszłam do łóżka po miesiącu (chyba, nie pamiętam ), a ktoś inny po trzech dniach, a jeszcze inny czekał pół roku? każdy ma swoje tempo.