Przyszłe emigrantki :) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Emigrantki

Notka

Emigrantki Emigrantki to forum dla "zagranicznych" Wizażanek. Wejdź, poznaj rodaczki, wymień się opiniami i swoim doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-04-07, 09:28   #1
201604280909
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 854

Przyszłe emigrantki :)


Od ok 2 miesiecy czytam wpisy na wizazu, ale dopiero teraz sie zarejestrowalam Dlatego wybaczcie mi, jesli poruszam watek, ktory juz zostal omowiony, nie orientuje sie czy dany temat jest czy nie.

Jestem studentka 2go roku administracji,pochodze z miasta liczacego ok 70tys osob. Nie ma w nim perspektyw, dlatego by zarobic na studia jezdze do innego miasta o podobnej liczebnosci mieszkancow,ale o wiele bardziej bogatego(kghm). Po zrobieniu licencjatu mysle o wyjezdzie do uk, chcialabym juz tam sie osiedlic na stale. Wiem ze nigdzie nie jest latwo,ale zrobie wszystko by te marzenie sie spelnilo.Dlatego chcialabym poznac inne wizazanki ,ktore planuja za rok, za dwa lub kiedykolwiek emigracje. Niewazne do jakiego kraju,na jaki okres, interesuje mnie jak sie do tego zabieracie,jakie marzenia chcecie urzeczywistnic, co na to wasza rodzina
Bede rowniez wdzieczna za rady wizazanek ktore juz mieszkaja zagranica(ale nie takie w stylu"nie jedz, bo jest za duzo Polakow,bo jest zle, nie ma pracy"to u mnie nie przejdzie)

Edytowane przez 201604280909
Czas edycji: 2011-04-07 o 09:56
201604280909 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-04-07, 20:25   #2
lucaa_rules
Wtajemniczenie
 
Avatar lucaa_rules
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Hawarden
Wiadomości: 2 459
Dot.: Przyszłe emigrantki :)

Cytat:
Napisane przez Baby_Spice Pokaż wiadomość
Bede rowniez wdzieczna za rady wizazanek ktore juz mieszkaja zagranica(ale nie takie w stylu"nie jedz, bo jest za duzo Polakow,bo jest zle, nie ma pracy"to u mnie nie przejdzie)