Proszę o pomoc bo nie mogę już siebie znieść. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy W tym miejscu zajdziesz informację jak zmienić swój wygląd, styl, makijaż, fryzurę oraz sposób ubierania się. Poddaj się metamorfozie i zaskocz samą siebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-02-20, 13:55   #1
Foxyy75
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-02
Wiadomości: 4

Proszę o pomoc bo nie mogę już siebie znieść.


Witam Was drogie Wizażanki. Zwracam się z wielką prośbą o pomoc, a mianowicie chodzi o pomoc w doborze specyfików do makijażu jak i doradzeniu mi jak powinnam się zacząć malować. Chciałabym uwydatnić swoją urodę (o ile to można tak nazwać) a nie stwarzać karykaturę. Kompletnie nie znam się na kosmetykach, nigdy się nie musiałam malować i nie czułam takiej potrzeby. A każda próba bycia bardziej kobiecą wychodziła mi paskudnie. Co się pomaluje czarną kredką, zmniejsza mi to bardziej oczy (a już są blisko/głęboko osadzone), usta pomalowane zbyt mocnym kolorem też nie wyglądają na mnie dobrze. Użycie podkładów i pudrów + cieni robi ze mnie klauna. Dlatego nie maluję się na co dzień. Bo nie wiem jak powinnam to robić aby weszło mi w krew. Mam według mnie wyłupiaste oczy z lekkim zezem, spore usta i duży rzymski nochal, do tego cofnięty podbródek. Nie mam ładnego profilu niby nie jestem brzydka ale chciałabym coś zmienić w swoim wyglądzie.

Moje ulubione kolory to czerń, czerwień, szarości, zgniła zieleń, amarant.

Kolor oczu: szaro-zielone
Cera: raczej pomarańczowa/żółtawa
Kolor ust: ??

Z natury jestem ciemną blondynką/złotawe refleksy nie wiem jak nazwać ten kolor.
Jak widać (przepraszam za słabą jakość) na zdjęciu mam dość krótkie włosy.

---------- Dopisano o 13:54 ---------- Poprzedni post napisano o 13:43 ----------

No i zdjęcie się nie wkleiło Nie wiem jak edytować post, nie mogę znalezc takiej możliwości. Wrzucam zdjęcia jeszcze raz.

http://images77.fotosik.pl/346/56eb123eac83c3afm.jpg