"Nie dostanie Pani umowy o pracę bo zajdzie Pani w ciąże" - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-04-23, 13:39   #1
ciassteczkowa
Rozeznanie
 
Avatar ciassteczkowa
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 750

"Nie dostanie Pani umowy o pracę bo zajdzie Pani w ciąże"


Witajcie kochane, zawsze mogłam na was liczyć więc i teraz mam do was pytanie. Otóż w maju 2013roku wyszłam za mąż, od lutego 2013r pracuję na umowę zlecenie w sklepie obuwniczym. Jestem do czerwca studentką dlatego tak jak mi mówiono nie dostanę do końca studiów umowy o prace ponieważ mam ubezpieczenie studenckie. Taka była umowa że jak skończę studia to będzie umowa o pracę. Ostatnio zapytałam się szefów, bo kończę za dwa miesiące uczelnię czy dostanę tak jak było mówione umowę o pracę. Tu usłyszałam dokładnie taki tekst "nie dostanie Pani umowy bo za miesiąc będzie Pani w ciązy i pójdzie na l4, tak jak to robią teraz te cwane dziewczyny" mnie zatkało, pytam się go ale dlaczego czym ja jestem gorsza od dziewczyn które tu pracują i mają umowę o pracę. On mi że jestem mężatką i już. Nie wiem chyba facet się z choinki urwał bo kobieta niezamężna też dziecko może mieć. Wkurzyłam się i mu powiedziałam że jak nie chcą mieć problemu z kobietą w ciąży to może chłopaka zatrudnią....