Opinie na temat pierwszych tipsow - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-10-30, 17:43   #1
monisia90wena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Sulęcin woj. Lubuskie
Wiadomości: 20

Opinie na temat pierwszych tipsow


Hej jestem początkującą osobą robiącą tipsy jednakże stały sie one moja pasją. Uwielbiam "bawić" sie przy paznokciach. Niżej chciałabym dodać zdjęcia moich pierwszych tipsów i chciałabym abyście podzieliły sie swoią opinia na temat tych pazurków. Licze na szczerośc ale również na profesjonalne porady.
monisia90wena jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 17:50   #2
Natii890706
Zadomowienie
 
Avatar Natii890706
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 1 474
Dot.: Opinie na temat pierwszych tipsow

pazurki za płaskie,musisz nad krzywa popracować,również nad kształtem,boczki przypiłuj bo łopatki się robią
tylko sie nie przejmuj bo nie znam dziewczyny która by takich błędów nie popełniła na początku ;]
Natii890706 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 17:55   #3
monisia90wena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Sulęcin woj. Lubuskie
Wiadomości: 20
Dot.: Opinie na temat pierwszych tipsow

Cytat:
Napisane przez monisia90wena Pokaż wiadomość
Hej jestem początkującą osobą robiącą tipsy jednakże stały sie one moja pasją. Uwielbiam "bawić" sie przy paznokciach. Niżej chciałabym dodać zdjęcia moich pierwszych tipsów i chciałabym abyście podzieliły sie swoią opinia na temat tych pazurków. Licze na szczerośc ale również na profesjonalne porady.
dziękuje za radę. Rzeczywiście są troche za mało przypiłowane po bokach.
A co to jest ta krzywa bo nie wiem ????
monisia90wena jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 17:59   #4
Natii890706
Zadomowienie