Liposukcja czy dermomasaż? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - pytania do kosmetyczki Miejsce, w którym rozmawiamy o pielęgnacji twarzy i ciała oraz sprawdzonych kosmetykach. Masz pytanie? Zadaj je kosmetyczce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-06-28, 20:08   #1
FullMoon182
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-07
Wiadomości: 2
Unhappy

Liposukcja czy dermomasaż?


Witam
Odkąd pamiętam (od ok. 12 r.zycia) borykam się z problemem tzw. bryczesów. Na wewnętrznej częsci ud z tyłu, a także z przodu oraz na posladkach, mam nienaturalny nadmiar tkanki tłuszczowej zaczynający się od miejsca nad kolanami. Ćwiczę na siłowni od roku, jadam regularnie i zdrowo, ogólnie mam bardzo ułożony tryb życia, dużo sypiam piję, detoksykuje organizm.
Problem jednak nie zmienia się ani o minimum, wręcz uda powiększają się.
Mam problemy bolą mnie nogi, pękają mi na nich naczynka,( na pośladkach także), żyły są poszerzone i ewidentnie nadwyrężone.

Bardzo mi to przeszkadza.
Zastanawiałam się nad wykupieniem pakietu 10 zabiegów liposukcji ultradźwiękowej z dermomasażem w gabinecie kosmetycznym czy jest to dobre rozwiązanie?Zauwaze po tym jakiekolwiek efekty? jest w stanie pomóc? Ćwiczę regularnie dużo się ruszam dlatego nie boje się że problem zwróci, ale chce go zniwelować żeby móc utrzymywać efekt.

Prosze mi polecic która ze wspolczesnych metod jest najlepsza?
Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc bo mam z tego powodu już depresję.
Przy moich wymiarach:
biust : 90
talia: 70
Biodra 99
udo ma : 60 cm.
Ważę 63 kg mam umięśnioną sylwetkę, brzuch ręce, nogi, niestety ten tłuszcz wszystko przykrywa..
Mam 21 lat i zdiagnozowana chorobę Hashimoto jednak w fazie nie do leczenia gdyz TSH utrzymuje sie w normie czekam aktualnie na endokrynologa - wizyta w pazdzierniku. Zazywam diosminę na obrzęki codzienie smaruję kremami, masaze, prysznice naprzemienne, cwiczenia z nogami do gory - NIC..

BLAGAM O POMOC I RADĘ.
Załamana.