Praca w sklepie- moje problemy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes Szukasz pracy, pracujesz, prowadzisz własny biznes, masz wiele pytań i wątpliwości, a może masz wiedzę, którą chciałabyś się podzielić z osobami, które jej poszukują. To forum jest właśnie dla Ciebie.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2014-11-25, 20:28   #1
wrzosowadama
Przyczajenie

Unhappy

Praca w sklepie- moje problemy

Cześć wszystkim.
Tak naprawdę to nie wiem, czemu tu piszę, ale chyba chcę się wygadać, podzielić moją sytuacją, dowiedzieć się, czy ktoś miał może podobne doświadczenia w pracy i jak się wówczas zachowywał. Z góry dziękuję, jeśli ktoś zdecyduje się przeczytać moją historię. Zacznę od początku i w punktach przedstawię, w czym mam problem.
Jestem studentką studiów zaocznych III roku i od ośmiu miesięcy pracuję w sklepie.Jest to sklep ze sprzętem turystycznym, sportowym, odzieżą i zabawkami. Nie do końca byłam przekonana, czy jest to robota dla mnie, bo raczej nie jestem fanką sportu ani aktywnego trybu życia, ale skoro ktoś zainteresowany był moją kandydaturą, postanowiłam, że spróbuję, bo wiadomo, każdy grosz się przyda, ile można siedzieć w domu po odbytych stażach, a i z pracą teraz trudno, bo w nie za dużym mieście ofert jak na lekarstwo. No i się zaczęło. Praca na pozór nie jest trudna i jakaś skomplikowana, ale wiadomo trzeba mieć rozeznanie w sprzęcie, umieć doradzić, być uważnym, ostrożnym itd. Co prawda jest to nieduży sklep, ale zapełniony po brzegi od góry do dołu asortymentem, bez monitoringu, lecz dość często jest w nim ruch, bo to jedyny tego typu sklep w okolicy.
Pracuję w nim sama.Niby wszystko pięknie, ładnie, ale już od początku miałam pewne zastrzeżenia i kilka nieprzyjemnych sytuacji. Czasami już sama nie wiem, czy to ja stwarzam problemy, czy, tak, jak twierdzą moi znajomi- robię za niewolnika.Chodzi o m. in. takie sytuacje: