Mamusie listopad 2019- cz. 4 - Strona 135 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Dziecko - Mama z klasą > Poczekalnia - będę mamą

Notka

Poczekalnia - będę mamą Forum dla przyszłych mam i tatusiów - przed porodem, planujemy dziecko , czekamy na dziecko, będę mamą, chcę być mamą

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary Dzisiaj, 09:51   #4021
Jaguś
Rozeznanie
 
Avatar Jaguś
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 700
GG do Jaguś
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

U męża w rodzinie same dziewczynki ale moja bratowa też w ciąży to jest nadzieja, że będzie chłopak. Ona jest tego pewna ale żeby się nie zdziwiła
Jaguś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 10:45   #4022
Ani_qa
Zakorzenienie
 
Avatar Ani_qa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 10 466
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez misiaa91 Pokaż wiadomość
U mnie też żyły wyszły, szczególnie na piersiach.

I mam wrażenie, że zaczęłam zauważalnie zatrzymywać wodę, bo obrączkę ledwo ściągnęłam i boję się założyć, żeby nie przegapić momentu, w którym już nie będzie szansy jej ściągnąć.
Ja stwierdziłam, że profilaktycznie ściągnę obrączkę pierścionek jeszcze noszę, bo póki co żadnych problemów ze ściąganiem.
Cytat:
Napisane przez LuckySparkle Pokaż wiadomość
Będzie córka.

Imię wybrane było jeszcze przed tą ciąża. Livia.
Widziałam, że na pierwsze stronie już jest wybrane imię Liwia u jednej z was️.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
O, witam drugą Livię
Zastanawialiśmy się przez chwilę czy nie zapisać przez 'v' ale w PL musiałabym każdemu tłumaczyć, że przez 'v' więc będziemy mieć polską wersję

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:45 ---------- Poprzedni post napisano o 11:45 ----------

Hej

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Ani_qa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 10:48   #4023
owocowykoktajl
Zakorzenienie
 
Avatar owocowykoktajl
 
Zarejestrowany: 2013-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 5 481
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

U nas w zasadzie po równo. Większość kuzynów ma parki
Cytat:
Napisane przez LuckySparkle Pokaż wiadomość
Będzie córka.

Imię wybrane było jeszcze przed tą ciąża. Livia.
Widziałam, że na pierwsze stronie już jest wybrane imię Liwia u jednej z was️.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Jak chcesz to Cie dopisze na 1 stronie wyślij mi tylko pw z ptp, płcią, imieniem i czym tam chcesz
Cytat:
Napisane przez Ann555 Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie wiem, czy cos pomylilam, czy ktoras z Was ma ten materac?
https://rucken.pl/produkt/aseptic/

Jak tak, powiedzcie proszę czy jest twardy? Myślimy nad nim...

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ja mam jest twardy. Zdecydowanie twardszy niż model aero (z siatką).
Tylko w sklepach trzeba uważać, żeby nie kupić zeszłorocznego modelu aseptic. Wygląda jak sandwitch. zdjęcie na dole



Zbudzilam męża po 6 i pojechaliśmy na grzyby. To był zdecydowanie mój dzień. Mąż się śmiał, że on się tak nie bawi, bo nas jest dwie i mam radar w brzuchu. I faktycznie Zuza przy "siedliskach" kopała

Teraz mąż posprzątał, ja zajęłam się grzybkami (1.5kg!)i siedzę w wannie pixlr_20190922114757178.jpgpixlr_20190922114418620_20190922114824078.jpg

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
insta
owocowykoktajl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:21   #4024
Sarahxoxo
Zadomowienie
 
Avatar Sarahxoxo
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1 834
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez owocowykoktajl Pokaż wiadomość
U nas w zasadzie po równo. Większość kuzynów ma parki
Tak najfajniej, bo potem maja sie dzieciaki z kim bawic.
Moj TZ ma 2 braci stryjecznych. Jeden z nich ma 2 synow, a drugi ma 4 synow . Zona tego drugiego powiedziala, ze juz nie beda probowac "zrobic" corki, bo jeszcze sie okaze, ze najpierw musi wychowac 10 synow zanim jej sie ksiezniczka trafi
__________________
08.09.2012 ❤
12.08.2018 ❤
16.11.2019 ❤
Sarahxoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:24   #4025
Mikaa92
Zadomowienie
 
Avatar Mikaa92
 
Zarejestrowany: 2019-03
Wiadomości: 1 587
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Likka9 Pokaż wiadomość
U mnie same baby od lat. Nie będzie miał towarzystwa mój syn.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Musisz stworzyć syna do towarzystwa dla syna

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:24 ---------- Poprzedni post napisano o 11:21 ----------

Cytat:
Napisane przez Sarahxoxo Pokaż wiadomość
Tak najfajniej, bo potem maja sie dzieciaki z kim bawic.
Moj TZ ma 2 braci stryjecznych. Jeden z nich ma 2 synow, a drugi ma 4 synow . Zona tego drugiego powiedziala, ze juz nie beda probowac "zrobic" corki, bo jeszcze sie okaze, ze najpierw musi wychowac 10 synow zanim jej sie ksiezniczka trafi
U mnie mój brat dzieci nie posiada a najbliższa kuzynka ma 2 córki. U mnie będzie dwóch synów. Więc bilans 0

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Mikaa92 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:27   #4026
Sarahxoxo
Zadomowienie
 
Avatar Sarahxoxo
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1 834
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Mikaa92 Pokaż wiadomość
U mnie mój brat dzieci nie posiada a najbliższa kuzynka ma 2 córki. U mnie będzie dwóch synów. Więc bilans 0
Przynajmniej jest rownowaga .
U mojego TZ na 3 braci bedzie 7 chlopcow i 1 dziewczynka, a z tego co wiem po mojej ciazy juz nikt nie planuje kolejnego dziecka, wiec ktos musi rodzic zony dla tylu facetow
__________________
08.09.2012 ❤
12.08.2018 ❤
16.11.2019 ❤
Sarahxoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:33   #4027
misiaa91
Zakorzenienie
 
Avatar misiaa91
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 8 493
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Ann555 Pokaż wiadomość
Dziewczyny nie wiem, czy cos pomylilam, czy ktoras z Was ma ten materac?
https://rucken.pl/produkt/aseptic/

Jak tak, powiedzcie proszę czy jest twardy? Myślimy nad nim...

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Również go mamy, jest twardy.

U nas w rodzinie głównie parki, ale ostatnie lata to wysyp dziewczynek, wcześniej głównie chłopców.
__________________
11.04.2015
misiaa91 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:50   #4028
Sarahxoxo
Zadomowienie
 
Avatar Sarahxoxo
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1 834
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Czy ktoras z Was planuje zabrac jakas muzyke na porodowke? Moze to glupie (w pierwszej ciazy nawet bym na to nie wpadla), ale ostatnio kobitka w szkole rodzenia polecala i sie zastanawiam jak na cos takiego reaguja polozne jak sie przyniesie maly glosniczek i bedzie podczas porodu muzyczka w tle leciec
__________________
08.09.2012 ❤
12.08.2018 ❤
16.11.2019 ❤
Sarahxoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:54   #4029
Ani_qa
Zakorzenienie
 
Avatar Ani_qa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 10 466
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Sarahxoxo Pokaż wiadomość
Czy ktoras z Was planuje zabrac jakas muzyke na porodowke? Moze to glupie (w pierwszej ciazy nawet bym na to nie wpadla), ale ostatnio kobitka w szkole rodzenia polecala i sie zastanawiam jak na cos takiego reaguja polozne jak sie przyniesie maly glosniczek i bedzie podczas porodu muzyczka w tle leciec
Szczerze mówiąc to ja nie potrzebuje. Balabym się, że będzie mnie rozpraszac zamiast zrelaksować i uspokajac. No
Zresztą, jeśli mąż dotrze na poród rodzinny to zawsze może puścić z telefonu

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Ani_qa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 11:59   #4030
Sarahxoxo
Zadomowienie
 
Avatar Sarahxoxo
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1 834
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Ani_qa Pokaż wiadomość
Szczerze mówiąc to ja nie potrzebuje. Balabym się, że będzie mnie rozpraszac zamiast zrelaksować i uspokajac. No
Zresztą, jeśli mąż dotrze na poród rodzinny to zawsze może puścić z telefonu
Nie chcialam tam robic dyskoteki myslalam wlasnie nad jakas uspokajajaca muzyka, mantra albo cos relaksacyjnego Nie wiem czy to by mi pomoglo czy nie, ale w razie czego mozna wylaczyc.

Z telefonu sie nie zgadzam, bo nienawidze jak ktos wyciaga telefon podczas gdy to ja mam byc w centrum zainteresowania .
__________________
08.09.2012 ❤
12.08.2018 ❤
16.11.2019 ❤
Sarahxoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:05   #4031
Ann555
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 190
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez owocowykoktajl Pokaż wiadomość
U nas w zasadzie po równo. Większość kuzynów ma parki Jak chcesz to Cie dopisze na 1 stronie wyślij mi tylko pw z ptp, płcią, imieniem i czym tam chcesz Ja mam jest twardy. Zdecydowanie twardszy niż model aero (z siatką).
Tylko w sklepach trzeba uważać, żeby nie kupić zeszłorocznego modelu aseptic. Wygląda jak sandwitch. zdjęcie na dole



Zbudzilam męża po 6 i pojechaliśmy na grzyby. To był zdecydowanie mój dzień. Mąż się śmiał, że on się tak nie bawi, bo nas jest dwie i mam radar w brzuchu. I faktycznie Zuza przy "siedliskach" kopała

Teraz mąż posprzątał, ja zajęłam się grzybkami (1.5kg!)i siedzę w wannie Załącznik 7691951Załącznik 7691952

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Piękne grzybki oj mi sie marzy taki wypad do lasu na świeże powietrze. Dziś ladna pogoda zrobilam wlasnie surówki do obiadu i chyba po obiedzie wyciągnę Mojego na spacery
Czyli materac polecasz?
Nawet nie wiedzialam, ze są dwa modele. Faktycznie musze się upewnić w sklepie. A gdzie Wy kupowaliscie? Masz może linka?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ann555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:06   #4032
Ani_qa
Zakorzenienie
 
Avatar Ani_qa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 10 466
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Sarahxoxo Pokaż wiadomość
Nie chcialam tam robic dyskoteki myslalam wlasnie nad jakas uspokajajaca muzyka, mantra albo cos relaksacyjnego Nie wiem czy to by mi pomoglo czy nie, ale w razie czego mozna wylaczyc.

Z telefonu sie nie zgadzam, bo nienawidze jak ktos wyciaga telefon podczas gdy to ja mam byc w centrum zainteresowania .
Ale głośnik też ktoś musi włączyć A tel włączy i odłoży zresztą ja nie planuje, bo biorąc pod uwagę poprzedni poród (mimo, że lekki) to wszelkie udogodnienia mnie draznily i rozpraszaly, wolałam się wyłączyć i skupić sama na sobie. Nawet Tz miał siedzieć grzecznie obok i broń Boże mnie nie masować

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Ani_qa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:15   #4033
misiaa91
Zakorzenienie
 
Avatar misiaa91
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 8 493
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Ani_qa Pokaż wiadomość
Ale głośnik też ktoś musi włączyć A tel włączy i odłoży zresztą ja nie planuje, bo biorąc pod uwagę poprzedni poród (mimo, że lekki) to wszelkie udogodnienia mnie draznily i rozpraszaly, wolałam się wyłączyć i skupić sama na sobie. Nawet Tz miał siedzieć grzecznie obok i broń Boże mnie nie masować

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Obawiam się, że ze mną będzie tak samo - nie lubię nawet jak mnie ktoś dotyka, jak mam nerwy
__________________
11.04.2015
misiaa91 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:20   #4034
piano2019
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-07
Wiadomości: 282
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Sarahxoxo Pokaż wiadomość
Czy ktoras z Was planuje zabrac jakas muzyke na porodowke? Moze to glupie (w pierwszej ciazy nawet bym na to nie wpadla), ale ostatnio kobitka w szkole rodzenia polecala i sie zastanawiam jak na cos takiego reaguja polozne jak sie przyniesie maly glosniczek i bedzie podczas porodu muzyczka w tle leciec

Wczoraj byłam na zwiedzaniu porodowi to położne same zachęcały do zabrania własnej muzyki.
Ja nic nie biore


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
piano2019 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:27   #4035
LuckySparkle
Zadomowienie
 
Avatar LuckySparkle
 
Zarejestrowany: 2016-04
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 1 830
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Ani_qa Pokaż wiadomość
Ja stwierdziłam, że profilaktycznie ściągnę obrączkę pierścionek jeszcze noszę, bo póki co żadnych problemów ze ściąganiem.O, witam drugą Livię
Zastanawialiśmy się przez chwilę czy nie zapisać przez 'v' ale w PL musiałabym każdemu tłumaczyć, że przez 'v' więc będziemy mieć polską wersję

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:45 ---------- Poprzedni post napisano o 11:45 ----------

Hej

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
U nas właśnie to "v" spowodowało to, że mieszkamy w UK. Marzy mi się wrócić do Polski kiedyś ale z roku na rok jakoś te plany są coraz to bardziej odległe. Jesteśmy tu z mężem ponad 11 lat. Tu się poznaliśmy i tu mamy swój dom. Czasem tęskno za rodzina ale jednak 1/3 swojego życia tu spędziłam.
Cytat:
Napisane przez owocowykoktajl Pokaż wiadomość
U nas w zasadzie po równo. Większość kuzynów ma parki Jak chcesz to Cie dopisze na 1 stronie wyślij mi tylko pw z ptp, płcią, imieniem i czym tam chcesz Ja mam jest twardy. Zdecydowanie twardszy niż model aero (z siatką).
Tylko w sklepach trzeba uważać, żeby nie kupić zeszłorocznego modelu aseptic. Wygląda jak sandwitch. zdjęcie na dole



Zbudzilam męża po 6 i pojechaliśmy na grzyby. To był zdecydowanie mój dzień. Mąż się śmiał, że on się tak nie bawi, bo nas jest dwie i mam radar w brzuchu. I faktycznie Zuza przy "siedliskach" kopała

Teraz mąż posprzątał, ja zajęłam się grzybkami (1.5kg!)i siedzę w wannie Załącznik 7691951Załącznik 7691952

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Jasne. Dzięki!
Cytat:
Napisane przez Sarahxoxo Pokaż wiadomość
Czy ktoras z Was planuje zabrac jakas muzyke na porodowke? Moze to glupie (w pierwszej ciazy nawet bym na to nie wpadla), ale ostatnio kobitka w szkole rodzenia polecala i sie zastanawiam jak na cos takiego reaguja polozne jak sie przyniesie maly glosniczek i bedzie podczas porodu muzyczka w tle leciec
Dużo moich znajomych miało muzykę do porodu. To raczej normalne i wiem, że dużo osobom pomaga. Sama miałam muzykę jak "rodziłam" bo mnie uspokajala ale nieestety nie udało się urodzić naturalnie to i później muzyki nie było.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
LuckySparkle jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:30   #4036
misiaa91
Zakorzenienie
 
Avatar misiaa91
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 8 493
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez LuckySparkle Pokaż wiadomość
U nas właśnie to "v" spowodowało to, że mieszkamy w UK. Marzy mi się wrócić do Polski kiedyś ale z roku na rok jakoś te plany są coraz to bardziej odległe. Jesteśmy tu z mężem ponad 11 lat. Tu się poznaliśmy i tu mamy swój dom. Czasem tęskno za rodzina ale jednak 1/3 swojego życia tu spędziłam. Jasne. Dzięki! Dużo moich znajomych miało muzykę do porodu. To raczej normalne i wiem, że dużo osobom pomaga. Sama miałam muzykę jak "rodziłam" bo mnie uspokajala ale nieestety nie udało się urodzić naturalnie to i później muzyki nie było.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Ja w tym miesiącu wróciłam do Polski po 6 latach w UK, po 5 kolejnych chyba bym już była tam za bardzo osiedlona i z roku na rok coraz trudniej podjąć tę decyzję. Ale my wiedzieliśmy, że ciąża = powrót, bo nie chcieliśmy wychowywać tam malucha.
__________________
11.04.2015
misiaa91 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:38   #4037
LuckySparkle
Zadomowienie
 
Avatar LuckySparkle
 
Zarejestrowany: 2016-04
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wiadomości: 1 830
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Ani_qa jeszcze zapytam!
Jak u was ludzie reagują jak mówicie imię?
U nas pierwsze pytanie Oliwia? No i dopiero... A ... Livia. I zdziwienie. Anglicy spoko reagują. Teściowa nawet sugerowała, że jeszcze może nam się coś innego spodoba. Ewidentnie jej się nie spodobało imię ale mamy to głęboko w poważaniu bo w życiu nie zamierzam wybierać imienia dziecku za konsultacja z teściowa

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:38 ---------- Poprzedni post napisano o 11:32 ----------

Cytat:
Napisane przez misiaa91 Pokaż wiadomość
Ja w tym miesiącu wróciłam do Polski po 6 latach w UK, po 5 kolejnych chyba bym już była tam za bardzo osiedlona i z roku na rok coraz trudniej podjąć tę decyzję. Ale my wiedzieliśmy, że ciąża = powrót, bo nie chcieliśmy wychowywać tam malucha.
Zazdroszczę troszkę!
U nas mąż ma tu całą rodzinę.
Narazie czekamy i żona czyny czy się coś zmieni na gorsze w ciągu dwóch lat. Jak tak to nie wykluczamy powrotu.

Marzy mi się wrócić do Polski i kupić coś za gotówke po sprzedaży domu tu ale to naprawdę odległe plany, chyba że faktycznie tu byłoby źle.
No i to też kwestia decyzji do podjęcia w ciągu max 4 lat. Jak Liliana skończy 7 lat i nie zdecydujemy się na powrót to potem balabym się wywracać jej życie do góry nogami bo mogłaby nie nadrobić w szkole, a nie chciałabym żeby jednak uczyła się w klasie z dziećmi dużo młodszymi. Na bank poślemy ja tu do polskiej sobotniej szkoły, żeby znała j.polski podstawy jeśli chodzi o pisownię i czytanie. Mówić będzie płynnie bo tego dopilnujemy na bank chociaż już widzę, że łatwiej jest jej mówić całymi zdaniami po angielsku jak po polsku.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
LuckySparkle jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:43   #4038
piano2019
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2019-07
Wiadomości: 282
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

My wybraliśmy popularne imię Natalia a i tak teściowa rzuciła swoje 3 grosze ze wolała by Basię albo Anie 🤦☠♀️
Młodsza córka jest Lilianna to bardzo długo komentowała imię i próbowała mojego męża przekonać na coś polskiego ha ha ha ha ha ha

Nikt inny raczej uwag nie miał.


Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
piano2019 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 12:51   #4039
Sarahxoxo
Zadomowienie
 
Avatar Sarahxoxo
 
Zarejestrowany: 2018-01
Wiadomości: 1 834
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Ani_qa Pokaż wiadomość
Ale głośnik też ktoś musi włączyć A tel włączy i odłoży zresztą ja nie planuje, bo biorąc pod uwagę poprzedni poród (mimo, że lekki) to wszelkie udogodnienia mnie draznily i rozpraszaly, wolałam się wyłączyć i skupić sama na sobie. Nawet Tz miał siedzieć grzecznie obok i broń Boże mnie nie masować
Mnie masaz tez draznil, TZ siedzial obok i trzymal moja reke, a jak mega bolalo to mowil "gryz reke" Faktem jest, ze mi gryzienie pomagalo, ale w ten sposob skonczylby porod bez reki, wiec na dluzsza mete to nie wchodzilo w gre

Cytat:
Napisane przez piano2019 Pokaż wiadomość
Wczoraj byłam na zwiedzaniu porodowi to położne same zachęcały do zabrania własnej muzyki.
Ja nic nie biore
No prosze, u mnie polozne podczas zwiedzania nic nie mowily.

W pierwszej ciazy tesciowa mnie zdenerwowala, bo powiedziala, ze po co mi TZ przy porodzie, przez niego nie bede sie mogla skoncentrowac . Bylam na nia mega zla, bo nie powinna sie wtracac. Po porodzie zapytala meza "jak to zniosl" zamiast zapytac jak ja to znosilam

Cytat:
Napisane przez misiaa91 Pokaż wiadomość
Ja w tym miesiącu wróciłam do Polski po 6 latach w UK, po 5 kolejnych chyba bym już była tam za bardzo osiedlona i z roku na rok coraz trudniej podjąć tę decyzję. Ale my wiedzieliśmy, że ciąża = powrót, bo nie chcieliśmy wychowywać tam malucha.
A dlaczego nie chcieliscie tam wychowywac malucha?

Cytat:
Napisane przez LuckySparkle Pokaż wiadomość
Teściowa nawet sugerowała, że jeszcze może nam się coś innego spodoba. Ewidentnie jej się nie spodobało imię ale mamy to głęboko w poważaniu bo w życiu nie zamierzam wybierać imienia dziecku za konsultacja z teściowa
Dlatego mimo ze kiedys bylam temu przeciwna to teraz mysle, ze rodzinie nie wolno mowic jak sie dziecko bedzie nazywac, bo zawsze bedzie jakies "ale" lub komentarze. Jak powiedzialam moim rodzicom, ze podoba mi sie "Tymon" to zaczeli przedrzezniac to imie, ze jak ten gruby dzik z "krola lwa". Az zalowalam, ze im powiedzialam, bo naprawde mi sie to imie podoba (TZ niestety nie, wiec i tak odpada), ale zadnego wiecej imienia im nie zdradze

---------- Dopisano o 13:51 ---------- Poprzedni post napisano o 13:49 ----------

Cytat:
Napisane przez piano2019 Pokaż wiadomość
My wybraliśmy popularne imię Natalia a i tak teściowa rzuciła swoje 3 grosze ze wolała by Basię albo Anie
Natalia jest mega pieknym imieniem .
Niech sie tesciowa cieszy, ze nie macie Bozeny, Grazyny albo Slawomiry
__________________
08.09.2012 ❤
12.08.2018 ❤
16.11.2019 ❤
Sarahxoxo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Dzisiaj, 13:01   #4040
Likka9
Wtajemniczenie
 
Avatar Likka9
 
Zarejestrowany: 2018-10
Wiadomości: 2 939
Dot.: Mamusie listopad 2019- cz. 4

Cytat:
Napisane przez Mikaa92 Pokaż wiadomość
Musisz stworzyć syna do towarzystwa dla syna

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:24 ---------- Poprzedni post napisano o 11:21 ----------

U mnie mój brat dzieci nie posiada a najbliższa kuzynka ma 2 córki. U mnie będzie dwóch synów. Więc bilans 0

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
W życiu,znacie moje podejście do synów Mówiłam że chce trójkę jeśli dwie będą córki, teraz nie ryzykuje.
Cytat:
Napisane przez LuckySparkle Pokaż wiadomość
Ani_qa jeszcze zapytam!
Jak u was ludzie reagują jak mówicie imię?
U nas pierwsze pytanie Oliwia? No i dopiero... A ... Livia. I zdziwienie. Anglicy spoko reagują. Teściowa nawet sugerowała, że jeszcze może nam się coś innego spodoba. Ewidentnie jej się nie spodobało imię ale mamy to głęboko w poważaniu bo w życiu nie zamierzam wybierać imienia dziecku za konsultacja z teściowa

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

---------- Dopisano o 11:38 ---------- Poprzedni post napisano o 11:32 ----------

Zazdroszczę troszkę!
U nas mąż ma tu całą rodzinę.
Narazie czekamy i żona czyny czy się coś zmieni na gorsze w ciągu dwóch lat. Jak tak to nie wykluczamy powrotu.

Marzy mi się wrócić do Polski i kupić coś za gotówke po sprzedaży domu tu ale to naprawdę odległe plany, chyba że faktycznie tu byłoby źle.
No i to też kwestia decyzji do podjęcia w ciągu max 4 lat. Jak Liliana skończy 7 lat i nie zdecydujemy się na powrót to potem balabym się wywracać jej życie do góry nogami bo mogłaby nie nadrobić w szkole, a nie chciałabym żeby jednak uczyła się w klasie z dziećmi dużo młodszymi. Na bank poślemy ja tu do polskiej sobotniej szkoły, żeby znała j.polski podstawy jeśli chodzi o pisownię i czytanie. Mówić będzie płynnie bo tego dopilnujemy na bank chociaż już widzę, że łatwiej jest jej mówić całymi zdaniami po angielsku jak po polsku.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Imię ma się dziecku w sumie podobać,a nie rodzinie czy rodzicom.
Mi tam nie do końca leży imię, które mąż wybrał, bardziej się do niego przyzwyczaiłam niż je polubiłam. I w sumie tyle, to tylko imię, które można zmienić

Mój brat z "żoną" wychowują dwóch synow, urodzeni w UK, jeden już pełnoletni i on po polsku raczej nic nie przeczyta. Rozmawia po polsku,ale z bardzo mocnym akcentem. Nie wiem w sumie jak młodszy z czytaniem po polsku. Ale dla nich ich ojczyzna jest uk, to co się dziwić.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Likka9 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Poczekalnia - będę mamą


Ten wątek obecnie przeglądają: 13 (5 użytkowników i 8 gości)
Taco, Mariain36, LuckySparkle
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-09-22 14:01:32


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:03.