Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V. - Strona 6 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Kobieta 30 z plusem

Notka

Kobieta 30 z plusem Forum dla Kobiet trzydziestolatek, czterdziestolatek i innych -latek; Problemy, porady i tajemnice bycia kobietą świadomą :-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-04-19, 13:24   #151
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez kasztanka3 Pokaż wiadomość
A co do wina, to chodzilo mi o to, ze nie zwroce go jesli nie pamietam nawet gdzie i kiedy bylo kupione.

tak myślałam, żartuję tylko bo u mnie wino nie ma szans osiągnięcia statusu vintage

---------- Dopisano o 14:24 ---------- Poprzedni post napisano o 14:22 ----------

kurczę nie ma u mnie tarte
...a byłam pewna że gdzieś już mi mignęło.
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 13:37   #152
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 10 859
GG do Cinderella Girl
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
A wy dziewczyny? Korektor który pięknie rozświetla i jednocześnie odżywia skórę?
Co do odżywiania, to nie jestem pewna, ale przepięknie ożywia i rozświetla (w taki szlachetny, nietandetny sposób) skóre ten: https://www.maccosmetics.pl/product/...de/Light_Boost - to concealer i highlighter w jednym. Najlepiej przetestować.

Już z wcześniej tutaj polecanych, i lubianych na tym wątku, to ten też jest bardzo dobry: https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,5...nd-eraser.html - chyba mam odcien "neutral" - żółtawy, bardzo fajny , ale znowu jakiegoś super efektu rozświetlania nie ma.

Możesz zerknąć również na ten jak będziesz w drogerii: https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,2...concealer.html
__________________
It's not your job to like me - it's mine.

Robyn https://www.youtube.com/watch?v=8o5BHH9U2Mg
Cinderella Girl jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 13:41   #153
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
tak myślałam, żartuję tylko bo u mnie wino nie ma szans osiągnięcia statusu vintage
Przez ostatnie 3 tygodnie bylam chora (w sumie nie wiem na co, zaczelo sie od anginy, potem byl strasznie meczacy kaszel ktory nadal mam i nie chce sobie pojsc w cholere) i nie tknelam zadnego wina.
Ale antybiotyk skonczylam 2 tygodnie temu i stwierdzilam, ze pora otworzyc swieza butelke

---------- Dopisano o 13:41 ---------- Poprzedni post napisano o 13:40 ----------

Cytat:
Napisane przez Cinderella Girl Pokaż wiadomość
Co do odżywiania, to nie jestem pewna, ale przepięknie ożywia i rozświetla (w taki szlachetny, nietandetny sposób) skóre ten: https://www.maccosmetics.pl/product/...de/Light_Boost - to concealer i highlighter w jednym. Najlepiej przetestować.

Już z wcześniej tutaj polecanych, i lubianych na tym wątku, to ten też jest bardzo dobry: https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,5...nd-eraser.html - chyba mam odcien "neutral" - żółtawy, bardzo fajny , ale znowu jakiegoś super efektu rozświetlania nie ma.

Możesz zerknąć również na ten jak będziesz w drogerii: https://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,2...concealer.html
O, ten z Maybelline faktycznie jest dosc fajny
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 13:55   #154
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cinderella, czy ten z Maca ma jakieś drobinki rozświetlające, no wiesz - takie widoczne?

---------- Dopisano o 14:44 ---------- Poprzedni post napisano o 14:42 ----------

Kasztanka, witaj w klubie
Ja też z tych kaszlących szczerze mówiąc - lekko dosyć już mam, strasznie męczące...

---------- Dopisano o 14:55 ---------- Poprzedni post napisano o 14:44 ----------

Born this way mam na liście zakupów, ale wszystko pozamykane u mnie... chyba w końcu coś w ciemno kupię.
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 13:59   #155
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Cinderella, czy ten z Maca ma jakieś drobinki rozświetlające, no wiesz - takie widoczne?

---------- Dopisano o 14:44 ---------- Poprzedni post napisano o 14:42 ----------

Kasztanka, witaj w klubie
Ja też z tych kaszlących szczerze mówiąc - lekko dosyć już mam, strasznie męczące...
Zawsze kaszel sie mnie trzyma co najmniej pare tygodni, nierzadko i miesiecy, nie wiem skad mi sie to bierze.
U mnie sie nagle zrobilo zimno, juz pare tygodni temu wyciagnelam zimowa koldre, taka naprawde najcieplejsza jaka mi sie udalo znalezc wsrod oferty kilkunastu sklepow, ktore bralam pod uwage.
A w ostatnich latach o tej porze roku zdarzaly sie jeszcze temperatury 35-37 stopni, wiec bardzo wczesna ta zima w tym roku. Ale i lato bylo takie malo letnie tak naprawde, chlodne i mokre.
Wiec nakupowalam flanelowych pizam, puchatych skarpet, kupilam nowe koce, wlasnie piore zeszloroczne pizamy i szlafroki, bo juz niestety nie pora na letnie ubrania do chodzenia po domu
Niedlugo bede musiala odswiezyc zimowe plaszcze, bo z rana zdarzaja sie juz temperatury 9-10 stopni.


Born this way nie polecam, mialam podklad i strasznie mi sie utlenial na skorze, o korektorze czytalam duzo opinii w internecie, ze tez sie utlenia i ze jest to bardzo widoczne zwlaszcza u bledszych osob.
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:06   #156
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Właśnie odkryłam, że szwedzka Sephora dostarcza do Oslo

tak niewiele do szczęścia potrzeba

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:01 ----------

Kasztanka, u mnie przy 15 stopniach miasto zaczyna wyglądać jak południowy kurort w upały
Letnie sukienki, topy z odkrytym brzuchem i gole nogi. A ja w swetrze! Zawsze się śmieję że lato to stan umysłu

Tż twierdzi że u mnie kaszel też się trzyma długo... więc pociesz się że nie tylko ty cierpisz

Kurczę, już mam Born this way w koszyku... ale jak się utlenia to nie chcę...
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:07   #157
Kamlisa
Zakorzenienie
 
Avatar Kamlisa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 7 854
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Nasz nowo zorganizowany kociak w sobote trafi do włąsnego domku Pani z toz mam nadzieje znalazła mu najlepszy, bo kotek tez swietny - odwazny mały zdobywca, kochajacy pindrzyc sie na kolanach i wtulac w człowieka całym sobą.
Olejek z retinolem z esthedermu jest bardzo przyjemny, jesli chce sie mocniejsze dzialanie - to to serum z dermaquestu, ktore sukcesywnie uzywam 2-3 razy w tygodniu. podraznien nie ma, złuszczanie ejst, własnie popatrzyłam na policzek i siegnełam po maske pilingujaca
Kamlisa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:12   #158
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

kupiłam ręczniki

caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:13   #159
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Właśnie odkryłam, że szwedzka Sephora dostarcza do Oslo

tak niewiele do szczęścia potrzeba

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:01 ----------

Kasztanka, u mnie przy 15 stopniach miasto zaczyna wyglądać jak południowy kurort w upały
Letnie sukienki, topy z odkrytym brzuchem i gole nogi. A ja w swetrze! Zawsze się śmieję że lato to stan umysłu

Tż twierdzi że u mnie kaszel też się trzyma długo... więc pociesz się że nie tylko ty cierpisz

Kurczę, już mam Born this way w koszyku... ale jak się utlenia to nie chcę...
Moj maz dramatyzuje, ze ten kaszel mam OD MIESIECY (u niego chyba inaczej czas plynal przez te 3 tygodnie... ) i ze powinnam sie wiecej badac, bo moze mam jakis nowotwor? Co najgorsze, to on tak na serio, czasami jak mi robi takie dramy, to autentycznie mam go ochote przez balkon wyrzucic

U mnie przy 25-27 stopniach ludzie nosza puchowe kurtki, wiec lato to zdecydowanie stan umyslu
Azjatki zakrywajace sie od stop do glow w 40-stopniowych upalach to juz w ogole inny level. Jako bladzioch z natury jak najbardziej rozumiem ochrone przed sloncem, ale ja uzylabym w tym celu cienszych, zwiewnych tkanin, a nie jak wiekszosc z nich ciezkich bluz sportowych i dzinsu, czesto tez trafiaja sie osoby ubrane w trencze i inne plaszcze, az mi sie robi bardziej goraco na sam ich widok.

Cytat:
Napisane przez Kamlisa Pokaż wiadomość
Nasz nowo zorganizowany kociak w sobote trafi do włąsnego domku Pani z toz mam nadzieje znalazła mu najlepszy, bo kotek tez swietny - odwazny mały zdobywca, kochajacy pindrzyc sie na kolanach i wtulac w człowieka całym sobą.
Olejek z retinolem z esthedermu jest bardzo przyjemny, jesli chce sie mocniejsze dzialanie - to to serum z dermaquestu, ktore sukcesywnie uzywam 2-3 razy w tygodniu. podraznien nie ma, złuszczanie ejst, własnie popatrzyłam na policzek i siegnełam po maske pilingujaca
Sunday Riley tez ma fajny olejek z retinolem - Luna.
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:13   #160
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 10 859
GG do Cinderella Girl
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Cinderella, czy ten z Maca ma jakieś drobinki rozświetlające, no wiesz - takie widoczne?
Nie ma żadnych , dlatego też napisałam, że daje szlachetne/nietandentne wykończenie Taki healthy glow, praktycznie w ogóle go nie widać na twarzy, a efekt Krycia nie ma dużego, więc jak szukasz czegoś kryjącego, to pewnie ten Tarte byłby lepszy.

Born This Way - ciut się utlenia, fakt. Zresztą, ja wolałam jego starą wersje (załączam fotke), bo jest rzadsza, i tą też używam, bo udało mi się ją dostać na Allegro. Mam też tą nową, ale używam z doskoku.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bornthiswayx.jpg (220,8 KB, 34 załadowań)
__________________
It's not your job to like me - it's mine.

Robyn https://www.youtube.com/watch?v=8o5BHH9U2Mg

Edytowane przez Cinderella Girl
Czas edycji: 2021-04-19 o 14:14
Cinderella Girl jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:17   #161
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cinderella, jaki masz kolor Maca? Strasznie fajnie brzmi
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:46   #162
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Maz mi przysnal na kanapie w salonie i gada przez sen. Po mandarynsku
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:51   #163
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Kasztanka, to teraz możesz wypytać go o wszystkie sekrety
Z moją córką czasem można normalnie rozmawiać kiedy śpi
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:54   #164
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 10 859
GG do Cinderella Girl
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Moj odcien, to Light Boost - jasny, z lekko zoltym pigmentem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
It's not your job to like me - it's mine.

Robyn https://www.youtube.com/watch?v=8o5BHH9U2Mg
Cinderella Girl jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:55   #165
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 10 859
GG do Cinderella Girl
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

IMG_8533.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
It's not your job to like me - it's mine.

Robyn https://www.youtube.com/watch?v=8o5BHH9U2Mg
Cinderella Girl jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 14:59   #166
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez Cinderella Girl Pokaż wiadomość
Moj odcien, to Light Boost - jasny, z lekko zoltym pigmentem.
Pytam bo wszyscy w necie zachwycają się tym różowym... podobno ładniej rozświetla? Hmmm...
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:04   #167
Kamlisa
Zakorzenienie
 
Avatar Kamlisa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 7 854
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

klaczka z mała uratowana
https://centaurus.org.pl/latka-6/#historia
Kamlisa jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:07   #168
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Kasztanka, to teraz możesz wypytać go o wszystkie sekrety
Z moją córką czasem można normalnie rozmawiać kiedy śpi
Moglabym, gdyby nie to, ze po mandarynsku znam jedynie podstawy

Wrzucam moje niezadowolone jak zwykle dziecko tulone przez meza na sile I moj poniedzialkowy wieczorny rytual self care. Niestety swieca Glasshouse mimo podwojnego knota strasznie mi tuneluje (nie spodziewalam sie tego, to moja pierwsza swieca tej marki), pale ja juz chyba ponad 5h i nadal nie udalo mi sie jej dopalic do scianek No coz, musze sie w tym momencie poddac i isc spac, jutro po powrocie z pracy podejme kolejna probe. Piekne kieliszki Krosno ostatnio kupilam KLIK, bo ponad polowa starych sie wytlukla i pilnie potrzebowalam nowych Krosno i Inglot to chyba jedyne dostepne tutaj na szeroka skale polskie marki, chociaz z tego co patrzylam, to niektore kosmetyki Dove w australijskich drogeriach sa produkowane w Polsce, tak samo jak kieliszki Maxwell & Williams (podejrzewam, ze producentem jest wlasnie Krosno, bo niektore modele sa wrecz blizniaczo podobne do siebie). Wrzucam tez sushi sprzed paru dni i moj zestaw ogrodnika-amatora, kupilam w sklepie budowlanym takie male zestawy do hodowania trawy i kocimietki dla kotow, kocimietka ma zaczac wyrastac po ok. 3 tygodniach od zasiania, trawa po tygodniu wyglada jak na zdjeciu. Jestem z siebie dumna, bo naprawde wybitnie nie mam reki do zadnych roslin, w przeszlosci kazdego kwiatka potrafilam zabic w rekordowym tempie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_4491.jpg (114,9 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_4506.jpg (104,0 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_4508.jpg (100,4 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_4372.jpg (175,4 KB, 50 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_4378.jpg (125,4 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_4511.jpg (115,1 KB, 39 załadowań)
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.

Edytowane przez kasztanka3
Czas edycji: 2021-04-19 o 15:22
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:07   #169
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez Kamlisa Pokaż wiadomość
Super wiesci
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:15   #170
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Kama, super

Kasztanka, google translate?

---------- Dopisano o 16:15 ---------- Poprzedni post napisano o 16:13 ----------

jej, piękna ta świeca
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:18   #171
kasztanka3
Pani Mizantrop
 
Avatar kasztanka3
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 54 238
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Kama, super

Kasztanka, google translate?

---------- Dopisano o 16:15 ---------- Poprzedni post napisano o 16:13 ----------

jej, piękna ta świeca
Zapach jest cudny, chociaz zbyt subtelny jak na moj gust, wole takie konkretnie dajace po nosie

Uciekam, do jutra
__________________
In a world of choices, I choose me.
My favourite season is the fall of the patriarchy.
kasztanka3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:33   #172
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Mamma mia... Mac radian rose wszędzie wyprzedany? ...czy to rzeczywiście takie cudo?
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 15:40   #173
Reign
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2018-08
Wiadomości: 109
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Czesc dziewczyny, pozdrawiam z pracy
Bylam chora pierwszy raz od nie pamietam jak dawna, nadal na antibioticach ale od dzis juz w pracy.

Oj Kasztanka, Kasztanka niech sie dobrze uzywa
Ten, ktory polecala Sova tez mualam, wlasnie przez nia I tez fajny, ale kleil za bardz usta u mnie przynajmniej.

Caffeine jak to Ci jointa zaproponowali? U Was to legalne?

Z kosmetykow ostatnio nic nie kupowalam, bo jeszcze mam zapasy, ale dokupilam dwie pary sneakersow czarne I blady roz I takie sliczne mokasyny Coach

Kamlisa super ze kociak znalaxl dom dzieki Wam no I fajnie ze jestes zadowolona z air fryer
Moj maz jeszcze jakis czas temu kupil inny gadzet I tez sie sprawdza u nas I jest godny polecenia to jest chyba 6w 1 lub 8 w 1, nie pamietam. To szybko war, wolnowar, gotowacz na parze I jakies inne funkcje ma, nie pamietam, uzywamy codziennie , chyba instant pot sie zwie??

Eva milo Cie znow widziec

My mamy maly remont naszego lanai, dzieciaki maja przyleciec w polowie maja, wiec chcielusmy zrobic niespodzianke I kupilismy jacuzzi ogrodowe do tego lanai wlasnie, ale sie okaxuje, ze moze nie dojsc na czas szkoda, choc Mamy nadzieje ze jednak dojdzie na czas.

Tez sie martwi o Anyz, mam nadzieje ze wszystko okay!

Zmieniam I Uklika tez dawno nie pisaly

Pozdrawiam I milego dnia zycze


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reign jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 16:04   #174
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez Reign Pokaż wiadomość

Caffeine jak to Ci jointa zaproponowali? U Was to legalne?
Posiadanie niewielkich ilości chyba jest legalne... ale najbardziej mnie zaskoczyło to ...że nawet nie pamiętam kiedy ktoś mi ostatnio proponował
Normalnie... podchodzi chłopak, rozmawiamy chwilę o sztukach walki, zachód słońca...
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 17:47   #175
Reign
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2018-08
Wiadomości: 109
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Posiadanie niewielkich ilości chyba jest legalne... ale najbardziej mnie zaskoczyło to ...że nawet nie pamiętam kiedy ktoś mi ostatnio proponował
Normalnie... podchodzi chłopak, rozmawiamy chwilę o sztukach walki, zachód słońca...

Hehe I co? Skorzystalas z zaproszenia?


Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Dopisano o 16:47 ---------- Poprzedni post napisano o 16:47 ----------

Aha, jest juz olaplex nr8.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Reign jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 17:53   #176
caffeine
Zakorzenienie
 
Avatar caffeine
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 3 980
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

He, he - nie... poszłam do domu poczytać Małej bajkę na dobranoc
...a potem zaczęłam narzekać Tżtowi że moje życie jest chyba jakoś tak niezbyt adventurous


Też widziałam reklamy Olaplex 8, normalnie cuda

---------- Dopisano o 18:53 ---------- Poprzedni post napisano o 18:52 ----------

Reign, pokaż zakupy!
caffeine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 18:57   #177
Cinderella Girl
Pigs do fly!
 
Avatar Cinderella Girl
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 10 859
GG do Cinderella Girl
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Pytam bo wszyscy w necie zachwycają się tym różowym... podobno ładniej rozświetla? Hmmm...
Nigdy nie testowałam Radiant Rose.

Ja zawsze patrzę na wszystko z żółtym pigmentem, bo mam ciepły odcień skóry, i wystrzegam się wszystkiego co ma różowe tony. Z tym produktem możliwe, że niesłusznie. Zaintrygowałaś mnie jednak teraz i aż z ciekawości zerknę na Radiant Rose jak otworzą nam galerie.

Cytat:
Napisane przez caffeine Pokaż wiadomość
Posiadanie niewielkich ilości chyba jest legalne... ale najbardziej mnie zaskoczyło to ...że nawet nie pamiętam kiedy ktoś mi ostatnio proponował
Normalnie... podchodzi chłopak, rozmawiamy chwilę o sztukach walki, zachód słońca...
Nie chcę wiedzieć jak by ten wieczór mógł się skończyć jakbyś tak się sztachnęła .

Kasztanka, nawet nie wiedziałam, że takie ekskluzywne szklanki (Krosno) są produkowane 40 minut jazdy samochodem od mojego rodzinnego miasteczka

Nie wiem jak teraz, ale kosmetyki Inglot sprzedawane w Anglii są 5 razy droższe niż w Polsce.

Świeczka bardzo ładna.

Mam jakieś uczulenie na szyi Jedyne co ostatnio zmieniłam, to dodawałam masło orzechowe (100%, bez dodatków) do koktajli, które robie rano.

Hey, Reign Od Ciebie po raz pierwszy słysze o Olaplex 8. Daj znać jak wrażenia.
__________________
It's not your job to like me - it's mine.

Robyn https://www.youtube.com/watch?v=8o5BHH9U2Mg

Edytowane przez Cinderella Girl
Czas edycji: 2021-04-19 o 18:59
Cinderella Girl jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-19, 20:02   #178
dircikowa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 1 246
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Soso, Caffe - nie wiem czy pytacie o aptekę, gdzie teraz serum jest najtańsze?

To Ziko: https://www.e-zikoapteka.pl/estheder...lem-15-ml.html


Bo stacjonarnie kupuję te zestawy w Silesia City Center, w Aptece/drogerii Europejskiej. Nie wiem czemu na ich stronie https://europejska-dermo.pl/pl_PL/ w tej chwili nie ma nic tej marki, bo tam właśnie mi ją polecono Generalnie na rekomendacjach w tym miejscu się nie zawiodłam.


Kama - to dobre wieści!


Co do ręczników - to ostatnio najmiększe i najgrubsze kupiłam z naszego polskiego Zwoltexu. W jednym z centrów handlowych jest sklep firmowy i mały ruch, więc często mają promocje.


Pochwalę się, że upiekłam dziś swój pierwszy chleb na domowo wyhodowanym zakwasie. Całkiem smaczny wyszedł Może nawet ... zbyt smaczny. Bo na inne pieczywo raczej trudno mnie namówić, a ten kusi, oj kusi

I trzeba przyznać, że bardzo mało pracy, głównie czekanie. Więc przy pracy z domu - to żaden kłopot, a na pewno zdrowszy (prócz tego, że smaczniejszy) niż sklepowy. Jak mój zakwas nie będzie już taki młody, to zacznę eksperymentować, żeby dawać więcej mąki żytniej i różnych ziarenek, dla podkręcenia walorów zdrowotnych.
dircikowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-20, 02:29   #179
Reign of light
Zakorzenienie
 
Avatar Reign of light
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 5 688
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Hey

Widze, ze przegapilam smaczniste zdjecia Kasztanki

Caffe wklejam fotki zakupow (nic szczegolnego, takie tam na codzien), tych mokasynow jeszcze nie mam, dopiero wyslali, wsadze fotke, jak otrzymam
Bardzo ladne reczniki

Cinde jeszcze nie mialam olaplex nr 8, ale jak kupie i wyprobuje, to dam znac

Ohhh Dircik ale mi narobilas ochoty na taki chlebek
A reczniki Zwoltex tez zawsze lubilam

Pozdrawiam, slodkich snow

Edytowane przez Reign of light
Czas edycji: 2021-04-22 o 00:27
Reign of light jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-20, 11:36   #180
Pani_Robot
Śnięta Mucha
 
Avatar Pani_Robot
 
Zarejestrowany: 2018-07
Lokalizacja: Polskie Detriot
Wiadomości: 5 711
Dot.: Piękne, młode i szalone, 30+, 40+- część V.

Caffe produkty Mokosh są w szkle

Kama super, że koninkę z maluchem udało się uratować, ale byłam pewna, że się uda Za każdym razem jak masz jakiegoś kontaktowego kociaka to żałuję, że jesteśmy tak daleko od siebie, bo u mnie sprawdziłby się jedynie śmiały, kontaktowy dzieciaczek do wychowania z psami.

Reign piękne te klapki! Złote, subtelne logo RL, to chyba jedyne, które mi nie przeszkadza.

Wkurzyłam się wczoraj, nie mam dojścia do pewnego fryzjera, po otwarciu salonów znów będzie dwumiesięczna kolejka do stylistki, a gdziekolwiek nie pójdę, bo skończy się jak z pasemkami z ubiegłego roku. Szkoda moich nerwów. Wzięłam lusterko, degażówki, nożyczki fryzjerskie, i uformowałam sobie pasmo po paśmie tył włosów na okrągło. Wyrównałam linię boków. Na pewno nie jest tak idealnie jakby to zrobił specjalista, ale o niebo lepiej niż plaskacz, którego miałam. Otworzą, to spokojnie zapiszę się na czerwiec, zrobię wtedy refleksy z jaśniejszymi pasmami z przodu i skrócę fake odrost.
Mam za to dojście do pazurków domowych (jest sterylizator) i to babka ładnie robi, ale na obrzeżach miasta i coś mi się średnio chce tam jechać, tym bardziej, że ze skórkami zeszłam z 2h do 15 minut. Tajemnica tkwi w robieniu ich zaraz po kąpieli, wtedy idzie duużo szybciej. I już się niemal nie zacinam, a przynajmniej nie tak, żebym musiała owijać plastrami jak na początku. U stóp mam tę okolicę chyba mniej ukrwioną, bo nie zacinam się wcale. Przy regularnym wycinaniu co tydzień to naprawdę chwila.

Znowu kupiłam buty, ale to dawno upatrzone po prostu beżowe, klasyczne szpilki na komfortowym obcasie, które wskoczyły w niższej cenie. Marka i model, które wiem, że są wygodne do chodzenia, a nie do siedzenia i wyglądania. A przy moim kręgosłupie, a raczej jego styku z miednicą w rotacji mało który but nie powoduje bólu. W sumie mam wypróbowane jedynie dwa modele, jakie mogę nosić. I niestety chyba czas przełknąć gulę, i wyprzedać kolekcję wysokich szpilek, których już nigdy nie założę, bo drugiego dnia (a najprawdopodobniej kolejny tydzień) nie stanę na prawą nogę. Żadna stylówka, a tym bardziej żaden chłop nie jest wart takiego bólu.

Ja bardzo nie lubię konopii, zresztą w kosmetykach mnie uczulają. Ale nie lubię dlatego, że przy mojej notorycznej ospałości lepiej by mi zrobił speed, niż coś na rozluźnienie Parę razy w życiu koledzy mnie namówili i zazwyczaj... zasypiałam. Budziłam się za to z łupiącym bólem głowy. Także interes o kant

Co do wit D, którą za zaleceniem wątkowym przykładnie biorę od dopiero tygodnia w dawce 2000... wiecie, że od kilku dni sypiam faktycznie mniej? Nie wiem, czy to przypadek, czy nie. pewnie zbyt krótko by oceniać. Jestem nadal hiper zmęczona, ale śpię krócej.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg 3472ec6469354728bd9b39f455ef1059.jpeg (24,5 KB, 40 załadowań)
__________________
Everyone you meet is fighting a battle inside you know nothing about.
Be kind. Always.

Edytowane przez Pani_Robot
Czas edycji: 2021-04-20 o 11:42
mikroREKLAMA
SPRZEDAM
Dwie torebki Armani na łańcuszku do noszenia na długim lub podwójnym pasku- czerwona i koralowa. Baleriny Tory Burch Chelsea Cap 5,5 czarne.

Ta reklama pokazywana jest pod 5 711 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Pani_Robot jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Kobieta 30 z plusem


Ten wątek obecnie przeglądają: 6 (4 użytkowników i 2 gości)
mar_jolka, Cinderella Girl, Kamlisa
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-05-06 19:34:24


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:04.