2013-04-14, 08:21 | #421 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-14, 09:57 | #422 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-14, 11:28 | #423 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 19 651
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-14, 11:46 | #424 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
All good things - dziwny film trochę, nawet niezbyt wiem co o nim napisać 6/10
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2013-04-14, 12:08 | #425 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
"Duża ryba" - bardzo dobry Dawno nie oglądałam tak ciepłego, mądrego i wciągającego filmu. Uwielbiam kino Burtona, ale jakoś do tego filmu byłam nastawiona negatywnie, zupełnie nie wiem dlaczego. Magiczna historia o relacjach pomiędzy rodzicami a dziećmi, o miłości, o poszukiwaniu baśniowych elementów w swoim życiu Dla mnie bomba
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2013-04-14, 13:16 | #426 | ||
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Cytat:
Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka 7/10 - Uwielbiam wszystkie części i Deppa również |
||
2013-04-14, 18:48 | #427 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 4 785
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Martwa Strefa - czytałam wcześniej książkę (Kinga) i na szczęście scenariusz ma bardzo podobną, ciekawą fabułę. 7/10
__________________
|
2013-04-14, 19:01 | #428 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 461
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Sugar Man - dobry film dokumentalny, ale z tak zwanej kategorii "szału nie robi, dupy nie urywa". Nie porwała mnie ta historia, chociaż ciekawi mnie jedna rzecz - mianowicie gdzie szły pieniądze za płyty? Do tego czarnego kolesia z wytwórni, który tak się zirytował, gdy go o to pytali? 5/10
400 batów - nie umiałam wczuć się w ogóle w klimat tego filmu. Czuć było samotność, ale moim zdaniem nie jest to główna oś fabularna filmu (sorry, ale to trzynastolatek, jakieś 100% z nich czuje się niezrozumiane i wyobcowane), ale niezdrowe emocje w rodzinie, w której każdy żyje własnym życiem, jest samolubny i nie troszczy się o nikogo. Jednak to zapewne kolejny film, o którym szybko zapomnę 6/10 Grease - kolejny klasyk gatunku Schematyczna historia, warto obejrzeć choćby dla Travolty w "Summer Nights" Ale bawiłam się dobrze 7/10 Zaliczyłam mały powrot do dzieciństwa, oglądając filmy animowane Wreck-it Ralph - ukłon w stronę gier mojego dzieciństwa, Pegazus, Sonic, Pac-Man. Miła, mimo wszystko dość mądra bajka, traktująca o stereotypach, na której będą bawić się dobrze dzieci (sporo głupowego miejsami humoru) oraz dorośli (jak pisałam - wehikuł czasu ) Brave - nic ciekawego :bezradny: Ani nie wnosi niczego nowego, żadnego nowatorstwa, zakochałam się tylko w trzech malutkich niedźwiadkach, slodziaki niesamowite 5/10 Wall-E - pierwsze 30 minut jest chyba najsmutniejsze w historii kina. Oczy robota mówią tak wiele, wyrażają tak głęboką, smutną samotność, ciężko chyba zobaczyć bardziej prawdziwe emocje. Niesamowita animacja, poruszyła we mnie wszystko, cudownie nakręcona, prawdziwe arcydzieło swojego gatunku i bez wątpienia zasługuje na 10/10 Przepłakałam wczoraj pół wieczora
__________________
Sooner or later you have to stop being a victim and be a victor. You have to stop being a whiner and start being a winner. Take control of your shit, regardless of your circumstances. If it’s more difficult for you that's good, cause that makes your story better.
|
2013-04-14, 20:25 | #429 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
a co do Ralpha i Brave - bardzo dobre bajki, chyba dwie najlepsze z ostatniego półtora roku |
|
2013-04-14, 20:31 | #430 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 461
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Tak samo z animacjami - oglądam ich także niewiele, dopiero zaczynam moją przygodę z tym gatunkiem, ale mam ochotę na więcej Przed Oscarami zazwyczaj oglądam tylko te nominowane do najlepszego filmu
__________________
Sooner or later you have to stop being a victim and be a victor. You have to stop being a whiner and start being a winner. Take control of your shit, regardless of your circumstances. If it’s more difficult for you that's good, cause that makes your story better.
|
|
2013-04-14, 20:59 | #431 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
a co do bajek, to dobrze zaczełaś, nie wiem czy coś przebije te produkcje które masz już za sobą jak jeszcze nie widziałaś to warto obejrzeć "Odlot" (rozczuliła mnie jak baja o Wall-e) i "Zaplątanych" (bardziej w klimacie "Brave", ale dużo zabawniejsza), a jak lubisz coś mroczno -smutnego to "Max & Mary". |
|
2013-04-14, 21:15 | #432 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 461
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Dziękuję, "Odlot" mam w planach, o "Zaplątanych" też słyszałam sporo dobrego, obejrzę w najbliższym czasie
__________________
Sooner or later you have to stop being a victim and be a victor. You have to stop being a whiner and start being a winner. Take control of your shit, regardless of your circumstances. If it’s more difficult for you that's good, cause that makes your story better.
|
|
2013-04-14, 21:42 | #433 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Poradnik pozytywnego myślenia"- tak, według mnie pozytywny film Taki po którym teraz się uśmiecham. Świetne główne role (dobrze Jessice w tych ciemnych włosach). Owszem, może nominacje do Oscara to trochę za dużo, ale film mnie nie zawiódł Bardzo podobały mi się sceny tańca, dialogi bohaterów, także rola De Niro (rozbrajał mnie, hehe). Do tego świetna muzyka, dość ciekawa fabuła, polecam
------ Za bajek również polecam "Zaplątanych", "Odlot", a także np "Ratatuj"- bardzo fajna grafika, świetny szczurek, wciągnęło mnie , do tego np "Sezon na misia 2" (w tym przypadku moim zdaniem 2 część jest lepsza od 1). Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2013-04-14 o 21:44 |
2013-04-14, 23:21 | #434 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 014
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Mebelki - mam bardzo mieszane uczucia. Film zupełnie mnie nie porwał, momentami miałam ochotę po prostu go wyłączyć, a to się rzadko zdarza. Mam teraz takie wrażenie, że gdybym go wyłączyła i tak bym nic nie straciła, bo zakończenie też nie należało do ciekawszych. Szczerze mówiąc to po prostu miałki film. Sam pomysł nie jest zły, ale widać, że lepiej reżyserce wychodzi kręcenie serialu i powinna zostać przy krótszych formach. Natomiast biorąc pod uwagę budżet filmu i sprzęt to film wyszedł pod tym względem świetnie, realizacja nie odbiega od przeciętnego filmu, ba jest lepsza od niejednej telewizyjnej produkcji.
__________________
Wierzę w Sekret. 16.06 ćwiczę 2/100 |
2013-04-15, 02:03 | #435 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
The Campaign (2012) - 7/10.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2013-04-15, 07:48 | #436 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Plac Zbawiciela (2006) - 8/ 10. Bardzo dobry film o tym jak w zasadzie dwoje dzieci (bo i ona, i on nie byli odpowiedzialni, ani dojrzali, a nad nim wisiała jeszcze patologiczna mamusia) stworzyło rodzinę. O tym jak pieniądze potrafią zniszczyć człowieka..
Gliniarz z metropolii (1997) - w piątek leciał w tv. Mega przewidywalny, ale w leniwy piątkowy wieczór dobrze się oglądało Dziewczyna z sąsiedztwa (2007) - obejrzałam w sobotę i w zasadzie po raz pierwszy od bardzo dawna nie wiedziałam co mam myśleć o tym filmie. Z jednej strony historia straszna, zwłaszcza, że oparta na prawdziwych wydarzeniach, sceny wzbudzają bardzo duży nie smak, nieraz ohydę i ciągle sie pyta: jak można coś takiego robić drugiej osobie, biorąc pod uwagę fakt, że akcja się dzieje pod koniec lat '50-tych.. Z drugiej strony film jakoś (dla mnie) tak dziwnie zrobiony i z początku to w sumie nie wiadomo co się dzieje, taki nijaki, a jak się już rozkręcił, to słabo się robiło od oglądania poszczególnych scen.. Książki bym na pewno nie przeczytała |
2013-04-15, 08:13 | #437 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wreck-it Ralph-Ciekawy pomysł na animację,przyjemnie się to oglądało(Te wszystkie słodycze:love ,ale na pewno nie przebiła w moim rankingu trzech topowych bajek:Jak wytresować smoka,Ratatuj i Hotel Transylwania,zaraz potem są Pulpeciki i inne zjawiska pogodowe. Odlot,chociaż bardzo chciałam,żeby mi się podobał to niestety w ogóle mi ta bajka nie podeszła. Polecam też Jak ukraść księżyc.
|
2013-04-15, 08:43 | #438 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 12 293
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Easy A - luźna i przyjemna komedia na wieczór. Nawet się można pośmiać minus za absurdalną tematykę (jeśli chodzi o realia amerykańskich szkół)
__________________
„Kiedy masz jeden z tych dni, w czasie których czujesz się, jakbyś miał jakiś ciężar na barkach….
zacznij robić przysiady!” BLOG |
2013-04-15, 11:23 | #439 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Equilibrium-- film jest ok. Spodziewałam się czegoś co spowoduje, że film zapadnie mi na dłużej w pamięci, pozostawi jakąś refleksję ale niestety tak się nie stało. Bale fajnie odzwierciedlił swoją postać, 6/10
Krzyk 4-- niechętnie podchodziłam do najnowszej części cyklu o panu mordercy w białej masce. O dziwo film okazał się w porządku, może nie wysokich lotów ale lepszy od części nr. 2 i 3. Koniec zaskakuje, nie przypuszczałam, że takie będzie zakończenie, 6/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2013-04-15, 12:12 | #440 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Wiadomości: 3 011
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
U mnie jak narazie zastój w ogladaniu filmów, ale w planach mam obejrzec: - Ludzka stonoga; - Pokuta; - dzisiejsza komedie na polsacie co ma być "Policja zastępcza" no i ta dziewczyne z sasiedztwa co by z ksiażką porównać. |
|
2013-04-15, 18:34 | #441 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Postanowiłam nadrobić i obejrzałam "Kac Vegas w Bangkoku" o którym ostatnio rozmawiałyście oczywiście mam podobne zdanie do was film zabawny i nieźle pokręcony
__________________
Przeciętność nie jest tym, do czego należy dążyć! |
2013-04-15, 18:50 | #442 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
A no tak, z rozpędu się pomyliłam, dzięki
Też lubię "Kac vegas" i "Kac vegas w Bangkoku" Edytowane przez Candy_lips Czas edycji: 2013-04-15 o 18:51 |
2013-04-15, 19:16 | #443 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
|
2013-04-15, 19:30 | #444 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
Dziś poczytałam też co nieco o samej historii Likens - straszna (choć to mało powiedziane, ale żadne słowo nie odda w pełni tej sprawy) historia, książki na pewno nie tknę (co by się nie denerwować ) |
|
2013-04-15, 19:45 | #445 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Cytat:
|
|
2013-04-15, 20:04 | #446 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 169
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Wczoraj oglądałam "Sponsoring" i muszę przyznać, ze bardzo mnie rozczarował, źle mi się to oglądało, możntaz jakiś dziwny, historia też bez szału naciągane 6/10.
|
2013-04-15, 21:43 | #447 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
'Zakochany Nowy York' (2009) - 3/ 10. Lubię filmy, gdzie jest dużo wątków, które mniej lub bardziej się z sobą przeplatają, ale ten jakoś kompletnie mnie nie wciągnął, wręcz mnie wynudził. Najciekawsza historyjka - para staruszków i moment jak się do siebie przytulają na promenadzie . Nawet Bradley Cooper nie podniósł mojej opinii temu filmowi
|
2013-04-15, 22:19 | #448 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9 935
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Oglądałam oba i polecam są bardzo pozytywne .
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń. |
2013-04-15, 23:26 | #449 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 882
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
W zeszlym tygodniu obejrzalam w kinie:
Oblivion – Toma Cruise dziala na mnie raczej odstraszajaco, skusilam sie jednak na seans, bo lubie wszelkie filmy o i po zagladzie Ziemi Bardzo podoba mi sie sam pomysl i wprowadzenie widza w wykreowany tutaj swiat i to jest jak dla mnie najmocniejsza czesc tego filmu. Calosc przypomina mi troche mieszanke ‘Kontaktu’ z jakims tanim romansem – przyjemnie sie oglada, ale niekoniecznie sie chce do tego filmu wracac 6/10 Olympus Has Fallen – Szybkie kino akcji, taka troche ‘Szklana Pulapka’ z Gerrardem Butlerem w roli tego jedynego, ktory moze uratowac swiat. Jest kilka momentow, w ktorych akcja nie idzie w najbardziej przewidywanym kierunku, ale trailer tego filmu pokazuje wlasciwie wszystko 6/10 Oprocz tego przypomnialam sobie niedawno trylogie 'Ojca Chrzestnego' - pierwsza czesc to moj ukochany film 10/10, druga czesc to rowniez 10/10, a trzecia jest niestety troche slabsza 7/10.
__________________
Moj blog |
2013-04-16, 08:58 | #450 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. V
Trzy minuty 8,5/10- Jak dla mnie naprawdę momentami trudny do oglądania,niektóre sceny mnie zmroźiły. Świetna gra aktorska,muzyka i montaż.Co do fabuły to troszkę nierówna,było trochę dłużyzn,ale do wytrzymania. Uwielbiam filmy o takiej szkatułkowej kompozycji(mój ulubiony 21 gram,Babel,Crash),losy bohaterów splatają się zgrabnie i szczęśliwie(ku mojemu zaskoczeniu). Wzruszający ale trudny i to nie trudny psychologicznie,czy pod względem fabularnym,tylko porusza trudne tematy i czasami jest zbyt prawdziwy,taka dobitnie pokazana polska rzeczywistość. I muszę napisać,że bardzo mnie zauroczyła kreacja Agnieszki Grochowskiej.
To ostatnio drugi polski film po Pokłosiu,który był świetny,może zacznę się przekonywać do polskiego kina. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:20.