2010-01-23, 08:48 | #2101 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 1 463
|
Dot.: O'statnio obejrzane filmy cz. III
''Wojna i pokój'' film piękny, a muzyka do niego jeszcze piękniejsza Mimo, że różni się trochę od książki to i tak warto obejrzeć. 9/10
|
2010-01-23, 08:57 | #2102 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: moje miasto...?
Wiadomości: 21 441
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Przerwane objęcia - słaby film, Almodovar chyba wyczerpał już swoje pomysły, jego wcześniejsze filmy były wg mnie dobre, nawet bardzo. Uwielbiam Penelopę, jest piękną kobietą. Kiepskie, papierowe dialogi, takie same postacie, no może poza Penlelope Ogólnie dość nużący, mdły... 5/10
|
2010-01-23, 09:46 | #2103 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 482
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
It's Complicated / To skomplikowane 6/10
... bo nasi rodzice też chętnie obejrzeliby komedię romantyczną . A że nie bawią ich młodzieńcze przekomarzania aktorów 20-około-letnich, twórcy "It's Complicated" wpadli na pomysł, aby głównymi bohaterami swojej komedii zostali kobieta po przejściach i mężczyzna z przeszłością. Fabuła jest prosta: Meryl Streep jest rozwiedziona z Alec'iem Baldwinem, ale on odkrył, że jednak ciało jego ponętnej, młodziutkiej, obecnej żony wcale go nie kręci i chciałby na powrót przeżyć drugą młodość ze swoją pomarszczoną już ex-żonką. W ten oto sposób jego Ex, zostaje jego nową kochanką. Wszystko pięknie-ładnie, ale nasi bohaterowie nie sa już przecież pierwszej świeżości, więc ich przekomarzania, romansowanie, flirtowanie jest powodem wielu niedopowiedzeń i żartów sytuacyjnych. Komedia, jak to komedia, bawi, niezbyt zaskakuje i oczywiście korzysta z jak największej ilości gagów. Co ciekawe, wszystko okraszone dość spójną fabułą i doborowym aktorstwem. Polecam dla starszych i młodszych (bo prawda jest taka, że mało która kom. romantyczna nadaje się do obejrzenia z rodzicami) Precious: based on the novel Push by Sapphire 7/10 Precious to imię bardzo otyłej, bardzo zamkniętej w sobie, bardzo pokrzywdzonej, czarnoskórej dziewczyny mieszającej w Harlemie. Nie umie czytać, jej matka jest co najmniej chora psychiczna, a ona jest w ciąży z drugim dzieckiem. Ciąża jest znowu wynikiem gwałtu. Wielu z nas tego filmu nie zrozumie. Bo nie znamy realiów życia w Harlemie. Dla wielu z nas będzie on równie egzotyczny jak życie Indian w rezerwacie w Amazonii. Mimo wszystko, krzywda wyrządzona przez los jednej osobie jest w tym filmie uniwersalna i poruszająca. Warto zobaczyć dla genialnej roli Mo'nigue odgrywającą matkę Precious. Wprost od pierwszej sceny poraża doskonałością i kunsztem. Nie wspominając już o scenie końcowej, przy rozmowie z pracownikiem opieki społecznej. The Blind Side 6/10 Lubię filmy oparte na faktach, ale czasem boję się, że pójdą w stronę serii "prawdziwe historię na tvp1 o 20:10". A kiedy słyszę, że mam do czynienia z dramatem sportowym, mój entuzjazm słabnie podwójnie. Mimo wszystko, Blind Side (nie wiem jaki będzie polski tytuł) nawet nieźle broni się przed tą broszką. Michael Oher jest inny. Ma IQ na poziomie 80, a instynkty opiekuńcze na poziomie 98%. Wyprowadził się od matki narkomanki, pomieszkuje u rodziców swoich kolegów, prawie w ogóle nie mówi. Pewnego dnia, zupełnie przypadkiem przygarnia go rodzina bardzo bogatych ludzi. Co z tego wyniknie? Ano same dobre rzeczy. Sympatycznie obejrzeć, żeby choć na chwilę uwierzyć w dobrych ludzi Young Victoria / Młoda Wiktoria 6/10 Królowa Wiktoria zmieniła oblicze Wysp Brytyjskich. Charakterystykę epoki wiktoriańskiej zna każdy. Układy i układziki na tronie brytyjskim też. Film opowiada o walce o tron i o walce "o duszę" młodej Wiktorii. Bardzo klarownie przedstawiona historia miłości Wiktorii i księcia Alberta. Jeżeli lubujesz się w filmach historycznych (z tymi wszystkim strojami, pałacami, balami, ogrodami), to ten film jest właśnie dla Ciebie. |
2010-01-23, 11:13 | #2104 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Into the wild - http://wszystko.za.zycie.filmweb.pl/ film Sean Penn'ego. Na faktach historia o chlopaku ktory wyrusza na alsake bez pieniedzy zeby tylko zaznac prawdziej wolnosci. Konczy sie zgodnie z prawda. troszke przynudnawy jednak. 6/10
|
2010-01-23, 11:16 | #2105 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Amerykańskie ciacho - film słaby, a Ashton Kutcher tak mnie wkurzał w tym filmie z tym jego "seksi" głosem grrrr. Na puls jedynie zdjęcia bogatych willi, wnętrz i widoków na wzgórza Los Angeles.
|
2010-01-23, 11:46 | #2106 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 534
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Awatar 10/10 fabuła może i prosta ale efekt porażający,szczególnie krajobrazy,mnóstwo zieleni,czułam się jakbym tam była wszystko na wyciągnięcie ręki.To jeden z tych filmów na który poszłabym jeszcze raz do kina
Prawo zemsty 7/10 początek interesujący ale im dalej tym gorzej,jeden facet zabija pół wymiaru sprawiedliwości siedząc w więzieniu lekka przesada |
2010-01-23, 15:47 | #2107 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: z... =)
Wiadomości: 5 000
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Sherlock Holmes- byłam w kinie bo po pierwsze strasznie podoba mi się główny aktor (Robert Downey Jr.) oraz lubię Jude Low i Rachel McAdams. Ogólnie film jak najbardziej ok, zagadka detektywistyczna, siły mroku, piękna kobieta itd oglądało się przyjemnie. Wielki plus za muzykę Hansa Zimmera.
dla mnie 8/10 \ |
2010-01-23, 17:36 | #2108 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 305
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Raj dla par - para chcąc ratować swoje małżeństwo postanawia wyjechać na wyspę, gdzie odbywa się terapia dla małżeństw a ponieważ wyjazd jest drogi namawiają swoich przyjaciół aby pojechali z nimi bo im więcej osób tym taniej i przekonują ich, że tylko oni będą chodzić na terapię a pozostali będą się świetnie bawić i odpoczywać. Na miejscu okazuje się, że jednak wszyscy muszą uczestniczyć w terapii.
Strasznie się zawiodłam, myślałam, że będzie to świetna komedia bo tak się zapowiadało. Niestety zwiastun pokazuje wszystkie śmieszne sceny, które są w tym filmie, więcej ich nie ma. Za to jest strasznie dużo gadania, film się dłuży, po przyjeździe na wyspę miałam nadzieję, że coś się rozkręci i wtedy zacznie się prawdziwy ubaw. Niestety nic się nie zaczęło. Mało gagów, mało humoru i mało wygłupów. Nudy. Niektóre sceny strasznie sztuczne i chyba miały być śmieszne ale niestety nie wyszło. Nie polecam, szkoda czasu. 02/10 Harry Brown - bardzo dobra sensacja. Mimo, że nie przepadam za Michaelem Cainem to jednak mąż namówił mnie na ten film i nie żałuję. Starszy pan, weteran wojenny, wdowiec, postanawia się zemścić po śmierci przyjaciela, który dręczony był przez chuliganów zbierających się w przejściu podziemnym obok bloku. Oczywiście nie dostaje nagle sił witalnych, nie zaczyna biegać i szaleć jak rambo po 60, ale bardzo zdecydowanie i bez owijania w bawełnę zaczyna wszystkich zabijać. Bardzo dobrze zrobiony film ukazujący angielskich chuliganów, narkomanów i morderców, którzy dla zabawy jeżdżą motorem i strzelają do ludzi. Bez zbędnych dialogów, bez pierdół, prosty, uderzający i robiący wrażenie. Szczerze polecam. Dawno nie obejrzałam tak dobrej sensacji. 09/10 |
2010-01-23, 18:39 | #2109 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: St.Julians/Malta
Wiadomości: 1 124
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Leningrad Cowboys jada do Ameryki- uwielbiam skandynawskie kino, kocham czarne komedie, lubie filmy drogi- wszystko zdawaloby sie pasuje, a jednak film mi nie podszedl. Opowiesc o tym jak kilku mezczyzn z finskiej prowincji tworzacych dosc ekscentryczny zespol muzyczny, jedzie na podboj Ameryki, bo tam przeciez "wszystko lykna". Przewodzi im despotyczny menager Vladimir. Film mnie specjalnie nie bawil, za to (nie wiem zupelnie dlaczego) okrutnie obrzydzaly mnie ich fryzury i buty- 3/10.
Leningrad Cowboys spotykaja Mojzesza- dalsza czesc poczynan chlopakow z zespolu o jakze wdziecznej nazwie Leningrad Cowboys. Nie zrobili oszalamiajacej kariery za oceanem i wracaja pod przewodnictwem Mojzesza- czyli swego managera, Vladimira. Film jest bardzo minimalistyczny, w calym filmie pada niewiele zdan, chlopaki tylko siedza albo spiewaja, jada z miejsca na miejsce. Do mnie nie trafia- 3/10. Zakochana Jane- film opowiadajacy o zyciu Jane Austen. Skupia sie glownie na milosnych perypetiach bohaterki. Dowcipne dialogi, calosc dosc wzruszajaca- ogladalam z przyjemnoscia, wiec 8/10. |
2010-01-23, 19:45 | #2110 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 62
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Tatarak" rewelacyjny film, z Krystyną Jandą w roli głównej. W opowiadanie wplecione sa monolgi Jandy na temat śmierci jej męża. Przed oglądnięciem warto przeczytac opowiadanie Iwaszkiewicza, na podstawie którego film został nakrecony. Gorąco polecam 10/10
__________________
"Z pewnością każda miłość jest ważna A kiedy trwa jest najważniejsza Lecz ta do Ciebie bez wątpliwości Od tych poprzednich jest piękniejsza" |
2010-01-23, 23:39 | #2111 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 822
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Case 39: Emily Jenkins (Renee Zelweger) jest idealistką realizującą się jako doskonały pracownik pomocy społecznej. Jednym z jej obowiązków jest ochrona 10-letniej dziewczynki, nad którą znęcają się rodzice. Prawda, jednak okazuje się inna, a dziewczynka nie jest tym kim się wydaje...
Niestety film nie taki fantastyczny jak by się wydawało. Początek niezły, potem było coraz gorzej. Dziewczynka nieźle grała, ale Renee niezbyt mi odpowiadała w takiej roli. 6/10 tylko dlatego, że pierwsze pół godziny filmu było naprawdę wciągające. Ja bym jeszcze dała na plus ciałko Ashtona
__________________
filmomaniaczka i serialomaniaczka "people don't get what they deserve, they just get what they get".
Edytowane przez Dorotka... Czas edycji: 2010-01-23 o 23:43 |
2010-01-24, 09:00 | #2112 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3 701
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Prestiż - 9/10, Historia dwóch iluzjonistów, którzy początkowo razem współpracują. Gdy dochodzi do tragedii na jednym z pokazów panowie stają się dla siebie śmiertelymi wrogami i zaczynają rywalizację na śmierć i życie. Skuszona TVN'owską reklamą obejrzałam i wcale nie żałuję Film zachwycił mnie tym, że jest taki zaskakujący i nieprzewidywalny, a sam koniec i tak wywraca wszystko do góry nogami. Duży plus za gre aktorską i za magię, której było pod dostatkiem.
__________________
FC BARCELONA !! .. Més que un club .. - why do you live? - because I have something worth living for (...)
|
2010-01-24, 11:10 | #2113 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Księżyc w nowiu- 2/10 bardzo słaby, nic sie kompletnie nie dzieje, same nudy. Daje 2/10 tylko ze względu na książkę...
|
2010-01-24, 12:21 | #2114 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Avatar- nie będę powtarzać tego, co było już wiele razy pisane. Żal, że takie światy tylko w filmach... 10/10
Of mice and men (Myszy i Ludzie)- nie czytałam niestety książki, przed obejrzeniem filmu, a staram się tak robić. Nie wiem na ile wszystko zostało w filmie uproszczone, bo generalnie historia nieskomplikowana, ale piękna. Rola Malkovich'a (człowiek upośledzony umysłowo, niesamowicie silny fizycznie, nie kontrolujący tej siły i przez to czasem wpadający w kłopoty) od razu skojarzyła mi się z rola DiCaprio w 'Co gryzie Gilberta Grape'a', ukłony. 8/10 Fucking Amal- w uproszczeniu film o trudnej mlodziezy, braku tolerancji, nieodwzajemnionej lesbijskiej milosci, o uciekaniu od samego siebie i innych. Nie wiem, jak to określić, ale tak jakby 'nie wierzę' w przedstawioną historię, miałam wrażenie, że ze strony tej blondynki, Elin, to całe uczucie to był żart od początku do końca. Jak te biedne dziewczynki się pocałowały, to aż mnie bolało, że muszą się aż tak zmuszać. Podobał mi się natomiast taki trochę dokumentalny charakter filmu i całe tło problemu, dlatego 6,5/10 |
2010-01-24, 12:26 | #2115 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
The League of extraordinary gentelmen - bajeczka z Seanem Connerym. BArdzo fajna zreszta, science ficion troche 7/10
|
2010-01-24, 12:26 | #2116 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 261
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Zachecona recenzja obejrzalam:
Cytat:
alkaxy - przeczytam wiecej Twoich recenzji, dawno nie obejrzalam filmu, ktory by mi sie tak podobal. |
|
2010-01-24, 13:48 | #2117 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-07
Lokalizacja: porto
Wiadomości: 3 445
|
Dot.: O'statnio obejrzane filmy cz. III
Julie and Julia (7/10 - to głównie za Meryl Streep, film trochę przydługi)
Dom Zły (3/10 - mimo, że na filmwebie wszyscy się zachwycają dla mnie zdecydowanie za ciężki + współczesna muza mnie po prostu do bi ja) Bękarty Wojny (10/10 . Kocham Tarantina. A Brad Pitt jest cudowny z tym swoich akcentem. Cudowny, świetny, fantastyczny film. Ani przez moment się nie nudziłam, mimo, że skonczyłam oglądać o 3:30 nad ranem :P )
__________________
not all who wander are lost.
Edytowane przez mel89 Czas edycji: 2010-01-24 o 13:49 |
2010-01-24, 14:44 | #2118 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 432
|
Dot.: O'statnio obejrzane filmy cz. III
Sherlock Holmes - Guy Ritchie obejrzany wczoraj. Zachwycił nas!
Muzyka genialna - każdy dzwięk idealnie dopasowany do akcji filmu, wyciszany i przyspieszany w odpowiednich momentach. Irlandzkie wstawki dzwiękowe przeniosły mnie w czas akcji, pościgów.Sam Sherlock - pozytywny dziwak, a przy tym taki skuteczny. Akcja doskonale osadzona w dawnych czasach, mocna i zdolna obsada aktorska. I co najwazniejsze - otwarta futrka do części drugiej. z przyjemnością zaczekam i pójdę. PS. Pierwszy raz widzowie w kinie pozostali na swoich miejscach na napisy koncowe, Oczywiście zostalismy i my. |
2010-01-24, 18:50 | #2119 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 9 769
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Obejrzany dla zabicia czasu w chorobie. Jeden z tych filmów, co do których nigdy się nie przekonam. W skrócie i subiektywnie - ma-sa-kra z Cameron Diaz w tle. Accidental Husband - obejrzany z dokładnie tej samej przyczyny. http://www.youtube.com/watch?v=zVqX9woaIUk Łatwy, lekki, przyjemny z atrybutem komedii romantycznych happy-endem. Odtwórca tytułowej roli... bardzo... znośny wizualnie , Umę wolałam w Kill Billu. Daję 7/10 za humor. Edytowane przez cbc6429be45513368b51b71e340d921ce6d338a3 Czas edycji: 2010-01-24 o 18:52 |
|
2010-01-24, 19:03 | #2120 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: moje miasto...?
Wiadomości: 21 441
|
Dot.: O'statnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
|
|
2010-01-24, 19:09 | #2121 |
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
25 grudnia byłam na premierze filmu AVATAR . pierwszy raz byłam na filmie 3D film zrobił na mnie niesamowite wrażenie :P Wiele efektów , wątek miłosny , piękne krajobrazy (chodź komputerowe ) . Naprawdę film polecam każdemu . Ocena 10 na 10 . Lecz wydaję mi się , że obejrzenie tego filmu na normalnym dvd , bądź komputerze nie zrobi takiego wrażenia jak w kinie . pozdrawiam
__________________
Wszyscy kłamią House M. D. |
2010-01-24, 20:24 | #2122 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 2 755
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Prestiż- bardzo dobry film,trzymajacy w napieciu,pełen zagadek i zwrotow akcji,nieprzewidywalny, dobra gra Jackmana i Bale'a 9/10
__________________
wymiana nowy wątek-kosmetyki naturalne, mineralne, sera i apteczne https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...7#post49549467 |
2010-01-24, 20:35 | #2123 |
Zakorzenienie
|
Dot.: O'statnio obejrzane filmy cz. III
Dom zły - przedewszystkim co można powiedziec o tym filmie to to że pokazuje pesymistyczne lata w polsce...i tak nastraja że się cieszę że wtedy nie żyłam, ogólnie wart obejrzenia ale czy taki znakomity? napewno nie psychodeliczny...6/10
Piła 6 - oglądałam poprzednie Piły i mi się podobały bardzo - to tak na wstępie, nie wiem czy ja się zestarzałam czy ta Piła była gorsza ale nie porwała mnie - dużo płytsze zagadki, godzące w godnośc czlowieka. I zakończenie - zawsze mnie mega zaskakiwało a teraz wiedziałam od połowy filmu jak się skończy.6/10 |
2010-01-24, 20:37 | #2124 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomości: 4 996
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Sherlock Holmes - bardzo przyjemna rozrywka. Świetny aktorsko, znakomicie wyreżyserowany do tego okraszony zabawnymi dialogami i miłą dla ucha muzyką. Czegóż więcej chcieć?
Avatar - no to ja się troche przyczepie: nie powaliły mnie te efekty 3D, spodziewałam się czegoś więcej. Tymczasem po jakimś czasie zaczely mi sie nudzic te widoki lasu i latanie na dziwnych stworach. I trochę przerażąjąco wyglądali tamtejsi ludzie Ogólnie może być, ale bez szału |
2010-01-24, 22:35 | #2125 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 534
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Sherlock Holmes 4/10 zupełnie nie przypadł mi do gustu,prawie zasnełam,jak dla mnie nie ciekawy,nudny jedyny plus to muzyka i obsada
Imaginarium of doctor parnassus 4/10 ani to bajka ani fantazja,grupa teatralna jeździ po Anglii ze swoim przedstawieniem czy jak to nazwać,a za kulisami jest wejście do innego świata Fourth kind (czwarty stopień)8/10 film o ufo opowiedziany przez kobiete która osobiście doświadczyła uprowadzenia,film tym ciekawszy że oparty na faktach w fabułę filmu wplątane są rekonstrukcje z wydarzeń mających miejsce w 2000r Dom zły 7/10 mroczny film z dużą ilością alkoholu i przekleństw |
2010-01-25, 08:47 | #2126 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3 701
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wrota do piekieł - 4/10, Stephanie pracuje w banku na dziale kredytów. Pewnego dnia przychodzi do niej starsza, dziwna kobieta, która prosi ją o udzielenie kredytu. Gdy główna bohaterka odmawia starsza pani rzuca na nią klątwe. Jak dla mnie to film był bardziej śmieszny niż straszny. Momentami tak nudny, że musiałam przewijać dalej. Sceny typu babci wypadła szczęka i "gryzła" główna bohaterkę po brodzie czy walka przy urzyciu zszywacza mogli sobie darować. O tyle dobrze, że film nie kończy się tak pięknie i idelanie.
__________________
FC BARCELONA !! .. Més que un club .. - why do you live? - because I have something worth living for (...)
|
2010-01-25, 13:24 | #2127 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 822
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
The Alibi (2006): Ray prowadzi małą firmę, która zajmuje się wymyślaniem alibi dla ludzi zdradzających swoich współmałżonków. Praca ta polega na kreowaniu fikcyjnych sytuacji, w których to rzekomo znajdowali się klienci firmy, podczas gdy w rzeczywistości przebywali z kochankami. Pewnego dnia jeden ze stałych klientów firmy prosi o alibi dla syna, który ma się niedługo ożenić. Ray przyjmuje propozycję i zamienia się z klientem tożsamością. On udaje jego na konferencji, a klient udaje Raya w małym hotelu. Wszysto było by w porządku gdyby klient nie zabił kochanki, a głównym podejrzanym nie był by Ray... Nie bez powodu jednak prowadzi się taką firmę. Ray dwoi się i troi aby oczyścić się z zarzutów, wskazać winnych, pozbyć się prześladowców, a przy okazji jeszcze zarobić, krótko mówiąc aby wymyślić alibi doskonałe.
Jak dla mnie bardzo średnio. Niby ciekawa fabuła, ale jak przyszło do oglądania to średnio mnie to wszystko zaciekawiło. Można obejrzeć jak ma się za dużo wolnego czasu. Bardzo podobała mi się Rebecca Romijn-Stamos w tym filmie od kiedy zaczęłam oglądać Eastwick jeszcze bardziej polubiłam tę aktorkę
__________________
filmomaniaczka i serialomaniaczka "people don't get what they deserve, they just get what they get".
|
2010-01-25, 15:08 | #2128 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Własnie skonczylam ogladac Imaginarium of doctor parnassus
hmm i tak na goraco powiem ze z nog mnie zwalilo, ba nawet z poruszeniem tez marnie!-choc nastrajalam sie mentalnie do tego filmu od kilku dni... fabuła kiepska...druga strona zwierciadla szalu nie robi...natomiast kreacje aktorskie na wysokim poziomie...Heath L, Johnny D, bezbledni..Collin i Jude tez calkiem calkiem...na Lily Cole srednio lubie patrzec ale pasowala do roli przynajmniej jesli chodzi o urode daje 5/10 - film ratuja znane twarze...
__________________
|
2010-01-25, 16:50 | #2129 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dwa z Argentyny:
Kobieta bez głowy (La Mujer sin cabeza). Pewna dentystka w średnim wieku powoduje wypadek, w wyniku którego ginie młody chłopak. Najprawdopodobniej, bo tak do końca nie wiadomo jak to było... Zdarzenie to wywołuje ciąg zdarzeń, a właściwie, to nie wywołuje żadnego ciągu zdarzeń, bo przez resztę filmu właściwie nic się nie dzieje. Nie licząc: jazdy samochodem, rozmów z rodziną, kupowania kwiatów do przydomowego ogródka, przyjęć pacjentów w klinice stomatologicznej. Jedyny jasny punkt to sceny z udziałem chorej na żółtaczkę Ines Efron. Nie wiem, co myśleć o tym filmie, bo być może jest to arcydzieło, tylko mi nie było dane dostąpić łaski przekonania się o tym. Dziecko jeziora - fragmentaryczna narracja, nastrojowe zdjęcia i gorące uczucie na tle zjawiskowego Buenos Aires i paragwajskich pejzaży. Pięknie 8/10 Nie wiem, czy w Argentynie mają takich genialnych operatorów filmowych, czy to magia miejsca, ale kolory tego kraju są po prostu |
2010-01-25, 19:41 | #2130 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
rewers obejrzałam z miłosci do polskiego kina i krystyny jandy,troche zbyt lekki i niewienny jak na taka fabułę,ale swietne role agaty buzek i krystyny jamdy i jeszce tej babci",babcia swietna była,fajna lekka komedyjka,pokazujaca conieco z dawnych lat powojennych.polecam 6/10
__________________
gdy jest mi dobrze moja dusza mruczy |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:16.