(nie)wymarzone zaręczyny - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-12-22, 10:22   #1
Papaya23
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-12
Wiadomości: 9
Unhappy

(nie)wymarzone zaręczyny


Cześć,
w sumie to nie wiadomo od czego zacząć, bo na samą myśl, że mam o tym pisać, ogarnia mnie zażenowanie i wstyd. Od początku.
Jesteśmy razem prawie 2 lata. Tak zwana miłość od pierwszego wejrzenia. Ja, 22, studiuję i pracuję. On, 26, po studiach, bez pracy, czasami uda mu się zarobić z hobby, które ma.. bogaci rodzice. Pomieszkujemy z moimi rodzicami, czasami on wraca do siebie do domu, ale generalnie jesteśmy u mnie. Układało nam się bardzo dobrze, wręcz wzorowo. Aktualnie dość często się sprzeczamy, o pierdoły większe i mniejsze. Ale jakoś dajemy radę, bo chcemy być ze sobą (?). Mamy plany ze sobą na przyszłość, konsekwentnie dążymy do celu. Tyle o nas.