Zapuszczanie włosów cz. VIII - Strona 73 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów Twoje włosy są suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz się, jak pielęgnować włosy, by były zdrowe i lśniące. Jakich kosmetyków do włosów warto używać?

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-05-11, 10:32   #2161
katte25
Zakorzenienie
 
Avatar katte25
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 6 516
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez ewel86 Pokaż wiadomość
Czuję się dobrze. Na pewno lepiej niż poprzednim razem, bo wtedy obcięłam aż do brody. Poszło pół metra. Teraz trochę mniej i odpowiada mi ta długość Załącznik 7748269
Fryzura fajna

Ja mam za łopatki, pracuje teraz nad ich gęstością i taka ładna taflą
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry
katte25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-11, 17:24   #2162
Miroku
Raczkowanie
 
Avatar Miroku
 
Zarejestrowany: 2020-05
Wiadomości: 240
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez ewel86 Pokaż wiadomość
Moje były takie jeszcze dziś, ale poszły pod nożyczki Załącznik 7748038Załącznik 7748039



Kooooloooor


Cytat:
Napisane przez LAnusia91 Pokaż wiadomość
Super

Ja też planuję ale przede mną jeszcze dłuuuga droga bo obecnie jestem na etapie ze zdjęcia

Ale ładne, wyglądają tak zdrowo


Cytat:
Napisane przez katte25 Pokaż wiadomość
Ja mam za łopatki, pracuje teraz nad ich gęstością i taka ładna taflą

Ja mam do ramion, coraz lepiej się odnajduję w takiej długości i teraz bardziej będę szła w jakość, a zapuszczanie na długość...zobaczymy.
Fajnie mi się takie krótsze układają, inaczej zupełnie twarz mi przy takich wygląda
__________________
mind your hero
In romance, you tend to end up looking for someone who resembles you.
13.09.2018 / 05.02.2021 /
Miroku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-12, 07:49   #2163
katte25
Zakorzenienie
 
Avatar katte25
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 6 516
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Szukam dobrego szamponu i odzywki bo stan włosów mi nie odpowiada, mam nadzieję, że picie drożdży szybko postawi je na nogi.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry
katte25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-14, 13:41   #2164
Rysia16
Zakorzenienie
 
Avatar Rysia16
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 9 916
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Ale mi fajnie i wygodnie w tych krótszych włosach
Ale i tak umówiłam się do fryzjera, bo chcę jeszcze krótsze. Sama nie dam rady ściąć sobie do brody (albo krócej, zobaczymy, raz się żyje ).
Rysia16 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-14, 13:48   #2165
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 750
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Dziewczyny, a w sezonie letnim, jak dbacie o wlosy? Bo ja znowu nie moge wstrzelic sie z pielegnacja. Uzylam odzywki z humektantami w skladzie i wlosy na drugi dzien przesuszone, jakby cale zyci z nich uszlo.

oh juz nie moge sie doczekac az mi odrosna moje naturalne wlosy, moze w koncu przestane sie bujac z tym wszystkim.
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-14, 16:11   #2166
92Lisica
Raczkowanie
 
Avatar 92Lisica
 
Zarejestrowany: 2020-10
Wiadomości: 43
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cześć

Po obcięciu pod wpływem chwili włosów z "do pasa" do "long boba"... melduje się w wątku
92Lisica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-14, 20:43   #2167
ewel86
Zadomowienie
 
Avatar ewel86
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 1 631
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Pokazuj się! Ja też się czuje bdb. Olejowanie to przyjemność teraz.
ewel86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-14, 20:48   #2168
Shiz
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 1 513
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a w sezonie letnim, jak dbacie o wlosy? Bo ja znowu nie moge wstrzelic sie z pielegnacja. Uzylam odzywki z humektantami w skladzie i wlosy na drugi dzien przesuszone, jakby cale zyci z nich uszlo.

oh juz nie moge sie doczekac az mi odrosna moje naturalne wlosy, moze w koncu przestane sie bujac z tym wszystkim.
Yy ja jeszcze nie wiem, bo świadomą pielęgnację ogarniam od jesieni aaale jak ostatnio po szybkim myciu użyłam tylko hairfooda (HE), to sianko było pierwsza klasa. Więc napewno humektanty do mikrominimum, zawsze emolientowa odżywka na koniec, no i chyba za jakimś psikadłem z filtrem uv się muszę rozejrzeć. I może kapeluszem? Czapką z daszkiem chociaż
Cytat:
Napisane przez 92Lisica Pokaż wiadomość
Cześć

Po obcięciu pod wpływem chwili włosów z "do pasa" do "long boba"... melduje się w wątku
Ale że żałujesz obcięcia? Czy po prostu taka chwilowa odmiana?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Czekamyyyyy!
Shiz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-15, 18:53   #2169
Rysia16
Zakorzenienie
 
Avatar Rysia16
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 9 916
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez ewel86 Pokaż wiadomość
Pokazuj się! Ja też się czuje bdb. Olejowanie to przyjemność teraz.
Chyba dzisiaj nałożę kokosa w takim razie
Rysia16 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-16, 08:29   #2170
katte25
Zakorzenienie
 
Avatar katte25
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 6 516
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez Rysia16 Pokaż wiadomość
Ale mi fajnie i wygodnie w tych krótszych włosach
Ale i tak umówiłam się do fryzjera, bo chcę jeszcze krótsze. Sama nie dam rady ściąć sobie do brody (albo krócej, zobaczymy, raz się żyje ).
Ja na krótkie włosy się jednak nie pisze.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry
katte25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2021-05-16, 14:13   #2171
Miroku
Raczkowanie
 
Avatar Miroku
 
Zarejestrowany: 2020-05
Wiadomości: 240
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez Rysia16 Pokaż wiadomość
Ale mi fajnie i wygodnie w tych krótszych włosach
Ale i tak umówiłam się do fryzjera, bo chcę jeszcze krótsze. Sama nie dam rady ściąć sobie do brody (albo krócej, zobaczymy, raz się żyje ).

Mi też jest lżej w krótszych. Wczoraj miałam mega Good Hair Day i jeszcze bardziej polubiłam taką długość.Może pod koniec czerwca je wyrównam jeszcze bardziej i zostanę przy tej długości.

Po ścięciu kompletnie się zmieniły, zaczęły się lubować w emolientach, wywijać, odbijać u nasady, ogólnie lepiej wglądać.
Na nowo zaczęła im służyć maska Ziai z masłem kakaowym-u mnie długie obciążała, krótsze zaś świetnie dociąża i wygładza bez oklapu i strączków


Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, a w sezonie letnim, jak dbacie o wlosy? Bo ja znowu nie moge wstrzelic sie z pielegnacja. Uzylam odzywki z humektantami w skladzie i wlosy na drugi dzien przesuszone, jakby cale zyci z nich uszlo.


Ostrożność z humektantami, np. moje włosy są bardzo życzliwe i latem chętnie oddają swoje nawilżenie na zewnątrz. Stawiam na dobre oczyszczanie, maski proteinowe i emolientowo-silikonowe odżywki, często sięgam wtedy po kosmetyki dedykowane włosom farbowanym, bo moje włosy lubią jaśnieć od słońca, a dużo jeżdżę rowerem, zimą widać różnicę między jaśniejszymi końcami, a ciemniejszą nasadą
Ogólnie moje włosy mają to do siebie, że im bardziej suche powietrze tym gorzej, nie lubią lata tak jak ja
Za to nigdy nie rozumiem co to włosy spuszone przy deszczu, im większa wilgotność powietrza tym moim lepiej.



Cytat:
Napisane przez 92Lisica Pokaż wiadomość
Cześć

Po obcięciu pod wpływem chwili włosów z "do pasa" do "long boba"... melduje się w wątku

Pokaż
__________________
mind your hero
In romance, you tend to end up looking for someone who resembles you.
13.09.2018 / 05.02.2021 /
Miroku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary Wczoraj, 10:44   #2172
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 750
Dot.: Zapuszczanie włosów cz. VIII

Cytat:
Napisane przez Miroku Pokaż wiadomość
Mi też jest lżej w krótszych. Wczoraj miałam mega Good Hair Day i jeszcze bardziej polubiłam taką długość.Może pod koniec czerwca je wyrównam jeszcze bardziej i zostanę przy tej długości.

Po ścięciu kompletnie się zmieniły, zaczęły się lubować w emolientach, wywijać, odbijać u nasady, ogólnie lepiej wglądać.
Na nowo zaczęła im służyć maska Ziai z masłem kakaowym-u mnie długie obciążała, krótsze zaś świetnie dociąża i wygładza bez oklapu i strączków






Ostrożność z humektantami, np. moje włosy są bardzo życzliwe i latem chętnie oddają swoje nawilżenie na zewnątrz. Stawiam na dobre oczyszczanie, maski proteinowe i emolientowo-silikonowe odżywki, często sięgam wtedy po kosmetyki dedykowane włosom farbowanym, bo moje włosy lubią jaśnieć od słońca, a dużo jeżdżę rowerem, zimą widać różnicę między jaśniejszymi końcami, a ciemniejszą nasadą
Ogólnie moje włosy mają to do siebie, że im bardziej suche powietrze tym gorzej, nie lubią lata tak jak ja
Za to nigdy nie rozumiem co to włosy spuszone przy deszczu, im większa wilgotność powietrza tym moim lepiej.






Pokaż
A ja wlasnie nie wiem czy to od humektantow Nalozylam maske gdzie wlasnie byly humektantny, to byl dramat - wlasnie wlosy na drugi dzien byly suche , jakby cale zycie z nich ulecialo.

Pozniej nalozylam taki balsam szungitowy z Fratti - tam jest wysoko w skladzie aloes i co? Wlosy super. Bylo wilgotne powietrze to wlasnie jeszcze lepiej im bylo.

I kurde juz nie wiem. Ale bardzo obstawiam suche powietrze. Tylko jak sobie wtedy radzic?
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja włosów


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2021-05-17 11:44:33


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:38.