Dobre szko造 policealne. - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Kobieta > Szko豉 - Edukacja > Szko造 Policealne i Zawodowe

Notka

Szko造 Policealne i Zawodowe Je郵i nie jeste zainteresowany studiowaniem, ale chcesz si dalej kszta販i, zdobywa wiedz zar闚no teoretyczn jak i praktyczn, mie fach w r瘯u - to miejsce jest dla Ciebie

Odpowiedz

Narz璠zia
Stary 2017-10-14, 22:13   #1
JeszczeObca
Przyczajenie

Wiadomo軼i: 25

Dobre szko造 policealne.

Cze嗆. Od przysz貫go roku planuj zmieni prac i wybra sie do szko造 policealnej. Jestem m這da, mam 22 lata, kilka tygodni temu rozsta豉m sie z facetem. Chcia豉bym zdoby jakie nowe kwalifikacje. Jestem po szkole handlowej, obecnie pracuj w gastronomi wi璚 ci篹ko jest z wolnymi weekendami na szko貫. Teraz gdy w豉軼iwie nic mnie tutaj nie trzyma planuj zrobi co nowego. Mieszkam w Bydgoszczy ale w poszukiwaniu pracy bior pod uwag takie miasta jak Toru, Pozna czy Gda雟k i Gdyni. Oczywi軼ie my郵 nad przeprowadzeniem si do nich

Mo瞠 polecacie w tych miastach jakie dobre szko造? Zale篡 mi na szko豉ch publicznych, kt鏎e specjalizuj si w okre郵onych kierunkach.

Dodam, 瞠 po przeczytaniu wielu w徠kòw nie mam zaufania do cosinusa czy 瘸ka.

Zastanawia豉m si nad kierunkami medycznymi ale mo瞠 by co zwi您anego z transportem.
JeszczeObca jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2017-10-16, 19:47   #2
magda_lk
Przyczajenie

Wiadomo軼i: 13
Dot.: Dobre szko造 policealne.

Czemu nie masz zaufania do tych szk馧?
magda_lk jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2017-10-17, 14:01   #3
megamag
Zakorzenienie

Wiadomo軼i: 6 061

Naj豉twiejszym sposobem jest wyszukanie szk馧 publicznych w google
megamag jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2017-10-17, 14:09   #4
lizunia_514
Przyczajenie

Wiadomo軼i: 7

Cytat:
Napisane przez JeszczeObca Poka wiadomo嗆