Róż w kremie - jaki? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-08-26, 13:27   #1
TsaiNu
Rozeznanie
 
Avatar TsaiNu
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: somewhere over the rainbow ;)
Wiadomości: 848

Róż w kremie - jaki?


Dziewczyny, chcialabym zaczac uzywac rozu w kremie, czytalam ze daje o iwele naturalniejszy efekt niz taki w kamieniu, zwlaszcza ze na mojej suchej skorze wszystko oprocz podkladu wyglada jak maka Możecie mi polecic jakis dobry, tylko zebym nie zbankrutowala, bo jesli nie bede umiala sie tym cudem poslugiwac to wyladuje w koszu na pewno Mam jasniutka cere, w zoltawym odcieniu, jaki kolor rozu powinnam dobrac dla siebie? jestem brunetka mam zielone oczy, jesli to ma jakies znaczenie

I przy okazji zeby nie zasmiecac forum, ktory puder w kulkach jest lepszy Meteoryty Pierre rene - te pastelowe, jasne czy Paloma tez takie jasne wlasnie??
TsaiNu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-26, 13:53   #2
colusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 208
GG do colusia
Dot.: Róż w kremie - jaki?

przejrzyj KWC, użyj wyszukiwarki
__________________
Czas zacząć nadrabianie pisania recenzji na wizażu
colusia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 10:33   #3
TsaiNu
Rozeznanie
 
Avatar TsaiNu
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: somewhere over the rainbow ;)
Wiadomości: 848
Dot.: Róż w kremie - jaki?

Przejrzalam, ale na forum nei ma takiego watku, a na kwc nie ma nic o odcieniach. A ja chcialam tez rady jaki odbrac kolor do takiej cery jak moja
TsaiNu jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2006-08-27, 11:33   #4
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: Róż w kremie - jaki?