Preejakulat a ciąża. - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Seks

Notka

Seks Jak zawsze na poziomie - pytania, rozmowy, problemy związane z życiem seksualnym.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-08-04, 09:01   #31
karolynka90
Zakorzenienie
 
Avatar karolynka90
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 12 544
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez MalaMigotka1987 Pokaż wiadomość
Dzień Dobry.

Mam takie nurtujące pytanie, otóż duzo naczytałam sie o tym płynie preejakalucie i nigdie nie ma dokładnej odpowiedzi czy sa tam pleminiki zdolne do zapłodnienia czy nie. Ostatnio bawilismy sie z chłopakiem podczas mojego okresu 4 dnia krwawienia, miałam tampona wiec spokojnie mógł mi robić to i tamto Podczas tych zabaw masował moje wargi sromowe penisem. orgazmu oczywiscie nie miał ale czy w takim przypadku jest mozliwość zapłodnienia podczas okresu?
Zdania na ten temat sa podzielone z tego co sie doczytałam.. Dodam ze mam długie cykle 35-36 dni,

Z góry dziekuje za dopowiedz.
Pozdrawiam
Nie słyszałam, aby gdziekolwiek jasno udowodniono, że w preejakulacie u każdego mężczyzny są plemniki zdolne do zapłodnienia.
Wiadomo tylko, że mogą się w nim znajdować np gdy stosunek jest zaraz po poprzednim stosunku (i z tego poprzedniego stosunku plemniki mogą być zdolne do zapłodnienia).

Co do zapłodnienia w czasie okresu, niby jakaś możliwość zawsze jest, ale przy długich cyklach - a Ty masz długie - owulacja występuje znacznie później - oczywiście teoretycznie. Jeśli chciałabyś wiedzieć kiedy dokładnie masz dni płodne, musiałabyś obserwować śluz, temperaturę i szyjkę macicy.

Ja na Twoim miejscu nie przejmowałabym się wcale, bo moim zdaniem nie ma czym.
__________________
Welcome to Earth
https://www.youtube.com/watch?v=p_abkDLAF5Q
karolynka90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 11:37   #32
AnioleqD
Zadomowienie
 
Avatar AnioleqD
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 1 265
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez MalaMigotka1987 Pokaż wiadomość
Dzień Dobry.

Mam takie nurtujące pytanie, otóż duzo naczytałam sie o tym płynie preejakalucie i nigdie nie ma dokładnej odpowiedzi czy sa tam pleminiki zdolne do zapłodnienia czy nie. Ostatnio bawilismy sie z chłopakiem podczas mojego okresu 4 dnia krwawienia, miałam tampona wiec spokojnie mógł mi robić to i tamto Podczas tych zabaw masował moje wargi sromowe penisem. orgazmu oczywiscie nie miał ale czy w takim przypadku jest mozliwość zapłodnienia podczas okresu?
Zdania na ten temat sa podzielone z tego co sie doczytałam.. Dodam ze mam długie cykle 35-36 dni,

Z góry dziekuje za dopowiedz.
Pozdrawiam
My tego nie sprawdzimy, moja droga. Jedni mówią tak, inni nie. Swoją drogą, dla mnie to dziwne, żeby w tych czasach jeszcze nie umiano tego zbadać i określić w 100%.
Wedgług mnie nie masz się czego bać, bo w czasie okresu ryzyko zapłodnienia jest minimalne. Poza tym chłopak nie miał wytrysku. Dla mnie - 99,99 % pewności że nie jesteś w ciąży.
__________________
'Dobrze widzi się tylko sercem'


11.06.2016
AnioleqD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 13:51   #33
adorable
Raczkowanie
 
Avatar adorable
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 108
Dot.: Preejakulat a ciąża.

a poza tym skoro piszesz, że miałaś tampona to raczej niemożliwe by nawet sperma z wytrysku przedostała się dalej i doszło do zapłodnienia. No chyba że się mylę to proszę mnie poprawić
adorable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 16:52   #34
malwi89
Zakorzenienie
 
Avatar malwi89
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: tam, gdzie aniołowie mówią szeptem...
Wiadomości: 5 559
GG do malwi89
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez MalaMigotka1987 Pokaż wiadomość
Dzień Dobry.

Mam takie nurtujące pytanie, otóż duzo naczytałam sie o tym płynie preejakalucie i nigdie nie ma dokładnej odpowiedzi czy sa tam pleminiki zdolne do zapłodnienia czy nie. Ostatnio bawilismy sie z chłopakiem podczas mojego okresu 4 dnia krwawienia, miałam tampona wiec spokojnie mógł mi robić to i tamto Podczas tych zabaw masował moje wargi sromowe penisem. orgazmu oczywiscie nie miał ale czy w takim przypadku jest mozliwość zapłodnienia podczas okresu?
Zdania na ten temat sa podzielone z tego co sie doczytałam.. Dodam ze mam długie cykle 35-36 dni,

Z góry dziekuje za dopowiedz.
Pozdrawiam
yyy a co ma orgazm do tego???

ryzyko ciazy znikome.
__________________
Motocyklistka 20.09.2012
Suzuki GSX 600F


"MOTOR" masz pod maską np. samochodu
"MOTOCYKL" to coś, co masz pod doopą pokonując w złożeniu winkle, to coś, na czym sam bądź w grupie możesz oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
malwi89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 17:15   #35
Neciak89
Zakorzenienie
 
Avatar Neciak89
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Suwałki
Wiadomości: 12 008
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez malwi89 Pokaż wiadomość
yyy a co ma orgazm do tego???

ryzyko ciazy znikome.
No dziewczyna nie wie, że nie zawsze jest orgazm przy wytrysku, a o wytrysk jej chodziło.

MalaMigotka - jeśli miałaś wtedy tampon, to nie ma szans, żeby plemniki się przez niego przebiły
__________________

Kosmetycznie

Cytat:
Z kobietami nigdy nic nie wiadomo, bo są jak fizyka kwantowa. Znając położenie kobiety nie jesteś w stanie stwierdzić co ona myśli a znając jej myśli nie jesteś w stanie stwierdzić gdzie ona jest.
(...)Kobieta jest dla siebie taką samą zagadką jak dla świata zewnętrznego.
Neciak89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-04, 21:29   #36
MalaMigotka1987
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 14
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Moze źle to troszke ujęłam. Nie miał ani orgazmu ani wytrysku.
Przepraszam za błąd.
MalaMigotka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-08-05, 09:25   #37
wyjdziniewracaj
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 11
Dot.: Preejakulat a ciąża.

uprawiałam seks z chlopakiem wczoraj i jeszcze przed wytryskiem tz wyjal penisa, bo poczuł, że 'coś nie tak'. okazało się ze prezerwatywa jest pęknieta.
i teraz nie wiem co robić - przejmować się i isć po tabletki 'po' czy sie nie przejmować
?
wyjdziniewracaj jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 14:09   #38
ryba5991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomości: 2
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Od 2011 roku wiemy ze preejakulat uwaga może zawierać plemniki zdolne do zapłodnienia. Do 2011 wszyscy stosujący tą metodę byli przekonani że nic im nie grozi i jedne badania wpędziły wszystkich w wielką dyskusje. Ja nie znalazłem niestety informacji jaki instytut medyczny te badania wykonywał, kto podjął się i na kim były one wykonywane. Sam uważam że zajście w ciąże w ten sposób jest niemożliwe, oczywiście jesli partner ma dobry refleks i zna swoje ciało. Panowie, nasze plemniki to nie są żadne terminatory. Więc troche więcej spokoju. Pozdrawiam
ryba5991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 16:32   #39
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 19 174
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez ryba5991 Pokaż wiadomość
Od 2011 roku wiemy ze preejakulat uwaga może zawierać plemniki zdolne do zapłodnienia. Do 2011 wszyscy stosujący tą metodę byli przekonani że nic im nie grozi i jedne badania wpędziły wszystkich w wielką dyskusje. Ja nie znalazłem niestety informacji jaki instytut medyczny te badania wykonywał, kto podjął się i na kim były one wykonywane. Sam uważam że zajście w ciąże w ten sposób jest niemożliwe, oczywiście jesli partner ma dobry refleks i zna swoje ciało. Panowie, nasze plemniki to nie są żadne terminatory. Więc troche więcej spokoju. Pozdrawiam
W sumie ja też tak uważam choć nie mówię głośno o tym bo
a) albo lincz
b) albo "jesteście bezpłodni"
ale jak podasz kilka przykładów dojrzałych par, które współżyły tak kilka lat, mają 2 lub więcej dzieci i co więcej - nadal tak współzyją to będzie c) czyli: to cud.
__________________
chwaścimy
chwast jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 17:09   #40
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
W sumie ja też tak uważam choć nie mówię głośno o tym bo
a) albo lincz
b) albo "jesteście bezpłodni"
ale jak podasz kilka przykładów dojrzałych par, które współżyły tak kilka lat, mają 2 lub więcej dzieci i co więcej - nadal tak współzyją to będzie c) czyli: to cud.
Ja też i mówię o tym głośno.
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 18:10   #41
brzoskwinioweusta
Raczkowanie
 
Avatar brzoskwinioweusta
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 49
Dot.: Preejakulat a ciąża.

witam, mam pytanie. w dzien przed owulacja kochalam sie z tz rano, i pozniej wieczorem. z prezerwatywa, oczywiscie. nie zsunela sie ani nie pekla, wiec wszystko powinno byc ok, jak tez uspakaja mnie moj tz. czy moge miec jakiekolwiek obawy?

thx za odpowiedzi
brzoskwinioweusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 18:20   #42
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 19 174
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez brzoskwinioweusta Pokaż wiadomość
witam, mam pytanie. w dzien przed owulacja kochalam sie z tz rano, i pozniej wieczorem. z prezerwatywa, oczywiscie. nie zsunela sie ani nie pekla, wiec wszystko powinno byc ok, jak tez uspakaja mnie moj tz. czy moge miec jakiekolwiek obawy?

thx za odpowiedzi
To były twoje 2 pierwsze razy?
__________________
chwaścimy
chwast jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 18:59   #43
brzoskwinioweusta
Raczkowanie
 
Avatar brzoskwinioweusta
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 49
Dot.: Preejakulat a ciąża.

nie, ale jedne z pierwszych
brzoskwinioweusta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-04, 22:32   #44
ryba5991
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-02
Wiadomości: 2
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Jakie obawy ? przeciez był w tobie z prezerwatywa.
ryba5991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-05, 19:27   #45
PaulinciaKWC
Zakorzenienie
 
Avatar PaulinciaKWC
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: garnek złota na końcu tęczy
Wiadomości: 46 237
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez brzoskwinioweusta Pokaż wiadomość
witam, mam pytanie. w dzien przed owulacja kochalam sie z tz rano, i pozniej wieczorem. z prezerwatywa, oczywiscie. nie zsunela sie ani nie pekla, wiec wszystko powinno byc ok, jak tez uspakaja mnie moj tz. czy moge miec jakiekolwiek obawy?

thx za odpowiedzi
Ale odnosnie czego. Bo plemniki gumki nie przegryzą

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
Sarkazm mym ojcem, a Ironia matką.
---------------------------------------------
next -> Camilla Läckberg - Niemiecki bękart
PaulinciaKWC jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-05, 20:10   #46
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 19 174
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez brzoskwinioweusta Pokaż wiadomość
nie, ale jedne z pierwszych
to może poczytaj trochę jeszcze o tych sprawach
__________________
chwaścimy
chwast jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-02-06, 04:50   #47
Kansjella
Raczkowanie
 
Avatar Kansjella
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 171
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Ja już od pół roku uprawiam seks przerywany i dziecka jak nie było tak nie ma :P
Kansjella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 09:22   #48
cassie24
Zadomowienie
 
Avatar cassie24
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: DE
Wiadomości: 1 144
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Przypadkiem wygrzebalam ten temat i z ciekawoscia poczytalam.
Tez mnie fakt zastanawia czy podczas stosunku i wytrysku na zewnatrz moze dojsc do zaplodnienia. Z mezem kochamy sie w ten sposob w zasadzie juz prawie rok, mierze temp, sluzy, szyjki i prawde mowiac nie odpoczywamy nawet w dniu owulacji i ciazy nie ma.
Oboje jestesmy plodni, mamy juz dwoch synow.

Tabletki antykoncepcyjne i ciaza - znam dziewczyne ktora w ten sposob dorobila sie potomka.
Nie pila alkoholu, tabletki brala regularnie, nie brala antybiotykow itp. prawdopodobnie do ciazy przyczynila sie czesta zmiana tabletek.
Mlody nastoletni wowczas organizm, nowe doswiadczenia ze stalym parterem (obecnie mezem) i takim sposobem maja dzisiaj 10 letniego syna.
Sa to zadnie przypadki ale calkiem realne.
__________________
PTP 20 sierpnia 2015
cassie24 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 11:05   #49
weganka21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 61
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Niedawno opublikowane wyniki badań klinicznych (2011) przeprowadzonych na małych grupach mężczyzn wskazują, że preejakulat może zawierać znaczne ilości żywych i ruchliwych plemników[3]. Wcześniejsze badania nie stwierdzały obecności plemników w preejakulacie[4] lub stwierdzały bardzo małe ich ilości, do tego o upośledzonej ruchliwości[5], a także plemniki martwe.

Wikipedia nie kłamie :p
weganka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:05   #50
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Co nie zmienia faktu, że mnóstwo par kocha się tak latami i w ciążę nie zachodzi
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:25   #51
weganka21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 61
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Też współżyłam 3 lata przy stosunku przerywanym i nie zaszłam
weganka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-07, 12:39   #52
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez weganka21 Pokaż wiadomość
Też współżyłam 3 lata przy stosunku przerywanym i nie zaszłam
Dziwne to jest, no...
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-08, 00:47   #53
cud nie kobieta
Ante Pante
 
Avatar cud nie kobieta
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 2 149
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez zelkowa_krolewna Pokaż wiadomość
W preejakulacie mogą znajdować się plemniki ale nie muszą. To co zacytowałaś to prawda. Mogą być uszkodzone, mniej ruchliwe ale mogą też być zupełnie zdrowe. Może być też tak, że mężczyzna nie wydziela preejakulatu.
Wszystko zależy do faceta
I to właśnie dlatego stosunek przerywany NIE jest żadną metodą antykoncepcji. Po prostu: you never know...

---------- Dopisano o 01:47 ---------- Poprzedni post napisano o 01:44 ----------

Dziewczyny, czy tylko ja tak bardzo nienawidzę tego określenia TŻ? Towarzysz życia, serio? Tak można powiedzieć o kimś, z kim jest się przynajmniej 5 lat, a nie pół roku...
cud nie kobieta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-08, 09:43   #54
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez cud nie kobieta Pokaż wiadomość
I to właśnie dlatego stosunek przerywany NIE jest żadną metodą antykoncepcji. Po prostu: you never know...
Kilka razy pisałyśmy już na forum, że można zajść, jesli facet wyjmuje tuż przed wytryskiem, ale TUŻ PRZED
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-08, 10:00   #55
mia00
Zakorzenienie
 
Avatar mia00
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: L.!
Wiadomości: 7 327
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
Kilka razy pisałyśmy już na forum, że można zajść, jesli facet wyjmuje tuż przed wytryskiem, ale TUŻ PRZED
Dla mnie taki seks to nie seks. Najfajniejsza chwila a tu bens szybko szybko trzeba się ratować.
__________________
Some people care too much...
I think it's called love...



2019 - 8
mia00 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2014-05-08, 10:59   #56
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Cytat:
Napisane przez mia00 Pokaż wiadomość
Dla mnie taki seks to nie seks. Najfajniejsza chwila a tu bens szybko szybko trzeba się ratować.
No dla mnie też, dlatego prawie nigdy tak nie robiliśmy (wyjmował dłuuuugo przed wytryskiem), więc pewnie to nie był w 100% stosunek przerywany.
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-09-07, 07:00   #57
mark793
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 3
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Tabletki na przedwczesny wytrysk - http://climaxcontrol.pl Złożyłem zamówienie i dostałem je na czas, a tabletki działają świetnie.

Edytowane przez mark793
Czas edycji: 2017-10-23 o 06:26
mark793 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-08-12, 17:28   #58
parasol_w_deszczu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-08
Wiadomości: 22
Dot.: Preejakulat a ciąża.

Skoro mowa o peeejakulacie, to napiszcie, jak uważacie, czy podczas seksu oralnego, gdy najpierw kobieta pieści mężczyznę i wydziela się preejakulat, potem dochodzi do pocałunków i zaraz po tym facet zaczyna pieścić kobietę, można przenieść plemniki ustami na jej drogi rodne i tym samym doprowadzić do zapłodnienia?

Bardzo nurtuje mnie ta kwestia.

W żadnej książce nie znalazłam na ten temat informacji, prócz takiej bardzo ogólnej, że "seks oralny nie grozi ciążą", ale co w takiej konkretnej sytuacji? Jest to możliwe?

Na forach internetowych zdania się podzielone, choć nikt nie potwierdził takiego przypadku. Podobnie wypowiedzi lekarzy, jedni piszą, że jest to niemożliwe, inni, że ryzyko znikome, a jeszcze inni, że skoro była styczność nasienia z wargami sromowymi, to oczywiście ciąża jest możliwa.

Czy ktoś z Was słyszał o takim przypadku?
parasol_w_deszczu jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Seks


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2019-08-12 18:28:09


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:00.