Nie wiem co mam zrobić... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Nasze emocje, uczucia, związki, intymne zwierzenia i pytania. Tutaj uzyskasz wsparcie i porady.

Zamknij wątek

Narzędzia
Stary 2019-08-14, 13:45   #1
Ewelinaa148
BAN stały

Nie wiem co mam zrobić...

Hej. Mam pewien problem. Na początku proszę o normalne odpowiedzi a nie jakieś pouczenia i krytykowanie mnie. Ale przejdźmy do sedna.

Mam 19 lat. Właśnie skończyłam szkołę. Postanowiłam iść na studia dopiero za rok, bo teraz chciałbym sobie dorobić. Pracuję jako kelnerka.Mieszkam w małej wsi i do miasta dojeżdżam autobusem. Gdy jeszcze chodziłam do szkoły( to było jakoś w maju) Spostrzegłam że tym samym autobusem zaczął jeździć pewien mężczyzna. Od razu zwróciłam na niego uwagę. Był bardzo przystojny. Zauważyłam że często się na mnie patrzy i wysyła mi lekkie uśmiechy. Gdy pod koniec czerwca zaczęłam pracę, ten zagadał do mnie. Wdaliśmy się w pogawędkę. Okazało się że ma 28 lat. Oboje dużo o sobie się dowiedzieliśmy.Po kilku rozmowach zorientowałam się że coś do niego czuję. Każdego dnia to uczucie rosło i rosło. Często rozmawialiśmy. Uwielbiałam gdy patrzył się na mnie tymi swoimi maślanymi oczami. Do żadnego faceta nigdy takiego czegoś nie czułam. W sensie to uczucie nie było aż tak silne. Chyba się zakochałam... Wszystko byłoby fajnie gdyby nie wiadomość którą od niego ostatnio usłyszałam. Okazało się, że się wyprowadza do Gdańska... Ma tam założyć jakąś spółkę z kolegą. Tutaj chwilowo wynajmował mieszkanie i pracował. Będzie nas dzielić jakieś 600 km. Pod koniec sierpnia kończy mi się umowa o pracę. A na początku września ma się już znaleźć w Gdańsku. Co mam robić? Czuję że się zakochałam. Jestem tego pewna. Siedzę od tygodnia w domu. Nigdzie się nie ruszam i ryczę całymi dniami i nocami... Tutaj już nie wróci bo nie ma tu ani rodziny ani jakichś bliższych znajomych. Mówił mi że strasznie mu przykro że się ( najprawdopodobniej) więcej nie spotkamy, że będzie tęsknił. Mówił