Jaki podkład/krem bb- skóra atopowa? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - pytania do wizażystki Miejsce, w którym rozmawiamy o wizażu, stylizacji, kosmetykach kolorowych oraz trendach w makijażu. Masz pytanie? Zadaj je wizażystce.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2021-03-26, 10:01   #1
terlo_
Przyczajenie
 
Avatar terlo_
 
Zarejestrowany: 2020-05
Wiadomości: 1
Question

Jaki podkład/krem bb- skóra atopowa?


Hejka
Jestem tu nowa a także nowa w świecie kosmetyków, dlatego piszę z prośba o jakąkolwiek pomoc

A mianowicie, mam skórę tzw. atopową, skłonna do zaczerwień, podskórny trądzik, skóra jest lekko wysuszona i ma od czasu do czasu otwarte pory. Używałam podkłady jak również krem bb z serii healthy mix, ponadto max factor (face finity).
Czy mogłybyście mi doradzić lub nakierować na jakieś produkty które spełniały by swoją rolę przy mojej cerze?
Na jakie kosmetyki najbardziej zwrócić uwagę? Może któraś z Was ma taką samą cere i wskazała by tylko jakich produktów do makijażu używa? (podkładów, bazy pod makijaż)

Przetestowałam już sporo kosmetyków i żadne nie spełniają moich oczekiwań ponieważ, ważą się albo po czasie spływają z twarzy, a już mam dosyć na darmo wydawać pieniądze.
Z góry dziękuję za pomoc
terlo_ jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2021-04-04, 10:38   #2
v-x-n
Wtajemniczenie
 
Avatar v-x-n
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Nowhere
Wiadomości: 2 486
Dot.: Jaki podkład/krem bb- skóra atopowa?

Hej, ja co prawda nie mam skory atopowej, ale znam wszystkie problemy, ktore wymienilas. U mnie kazdy podklad czy krem bb zapycha, ciastkuje i sciaga skore - niezaleznie od ilosci czy sposobu nakladania.

Moge polecic dwie rzeczy: