2020-08-14, 09:59 | #691 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Dzięki dzięki
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-14, 21:30 | #692 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
49. O chłopcu, który ujarzmił wiatr 8/10 Poruszający Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2020-08-15, 09:29 | #693 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
276. Niebezpieczny chłopak z sąsiedztwa - nuda
277. Zła korepetytorka - nie podobał mi się 278. Zamienione - nuda 279. Nieustraszony - mocno przeciętna
__________________
|
2020-08-21, 16:20 | #694 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
[1=5f42baaf55c99c9383de422 acc0cb88e1da365bd_65628ab a0b01a;88069481]Gratulacje!
49. O chłopcu, który ujarzmił wiatr 8/10 Poruszający Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]Dzięki! 101. Gdzie jesteś, Bernadette? 6/10 - oglądało się fajnie, jednak czuję niedosyt. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-22, 21:17 | #695 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
50. Power 4/10
Przekombinowana papka Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-08-28, 21:03 | #696 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
102. Kosogłos: część 1 8/10 - w 2014 roku trzymał dla mnie poziom, dzisiaj jest tak samo.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-29, 18:56 | #697 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
103. Twój Simon 7.5/10 - bardzo sympatyczny i młodziezowy film. Tego mi brakowało.
104. Tenet 7/10 - film nie dla każdego. Wymaga skupienia oraz "czucia" tego co się dzieje w filmie. Mimo wszystko zamysł ciekawy, ale robi trochę papkę z mózgu. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-29, 20:03 | #698 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
51. Gotowi na wszystko. Exterminator 9/10
Musicie mi wybaczyć tę ocenę, ale jeżeli ktoś ma durnowate poczucie humoru i lubi rock/metal, to musi to obejrzeć byłam na tym w kinie w 2017, później oglądałam raz na jakiś czas fragmenty na Netflix, dziś obejrzałam jeszcze raz od A do Z i mnie za każdym razem bawi tak samo ale niestety nie każdemu się spodoba - jest dużo żartów i sytuacji, które bawią tylko wtedy, gdy się w tym siedzi Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-08-29, 20:13 | #699 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
[1=5f42baaf55c99c9383de422 acc0cb88e1da365bd_65628ab a0b01a;88102890]51. Gotowi na wszystko. Exterminator 9/10
Musicie mi wybaczyć tę ocenę, ale jeżeli ktoś ma durnowate poczucie humoru i lubi rock/metal, to musi to obejrzeć byłam na tym w kinie w 2017, później oglądałam raz na jakiś czas fragmenty na Netflix, dziś obejrzałam jeszcze raz od A do Z i mnie za każdym razem bawi tak samo ale niestety nie każdemu się spodoba - jest dużo żartów i sytuacji, które bawią tylko wtedy, gdy się w tym siedzi Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]Oglądałam, byłam mile zaskoczona, bo film był naprawdę fajny Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-29, 20:23 | #700 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
Ja mam zaciesz na twarzy niemal od początku do końca Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2020-08-30, 10:28 | #701 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
49. Grease- lubię do niego wracać i pośpiewać z Travoltą
50- Dirty Dancing
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-08-30, 17:57 | #702 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
105. Kosogłos: część 2 8/10 - mocne zakończenie całego cyklu. Czuję pustkę.
106. Scooby-Doo! (2020) 5/10 - niestety średniak. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-08-30, 19:23 | #703 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
52. Jak zostać kotem 3/10
Kino familijne, co kilka sekund irytujące miauczenie kota, koszmarny dubbing. Nieśmieszny, niewciągający. Może podobałby się dzieciom Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-08-31, 19:05 | #704 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Sierpień kończę z wynikiem 106/100
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-09-01, 17:48 | #705 |
💑🐱📚👶
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
II PODSUMOWANIE:
27. Zabita na śmierć (2020), 9/10 – komedia czeska 28. The F**k-It List (2020), 6/10 – młodzieżowy 29. Domowik (2019), 7/10 – dobra komedia dla całej rodziny, bawiłam się świetnie 30. Rodzeństwo Willoughby (2020), 8/10 – animacja, bardzo sympatyczna, uczy kilku ważnych wartości 31. Naprzód (2020), 9/10 – kolejna animacja, bardzo fajnie zrobiona, nie ma miejsca na nudę 32. Groźne kłamstwa (2020), 4/10 – film Netflixa, niestety, ale po raz kolejny okazało się, że seriale znacznie lepiej im wychodzą; mnóstwo absurdów, do połowy jeszcze jako tako trzymał się kupy, ale później wszystko się rozjechało 33. Małgosia i Jaś (2020), 3/10 – wariacja na temat znanej wszystkim bajki; mroczny, specyficzny, nieco tajemniczy, a jednak na dłuższą metę ciężko się wciągnąć w opowiadaną historię 34. Pokój (2019), 7/10 – naprawdę niezły klimat, z opisu może to nie wynika, ale w moim odczuciu to był bardziej horror niż dramat 35. Świadectwo kości (2019), 9/10 – intrygująca fabuła i mroczny klimat, jak zwykle hiszpańska produkcja mnie nie zawiodła 36. Dżentelmeni (2019), 5/10 – nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Jedynym plusem tego filmu jest sam dobór aktorów 37. Mój przyjaciel szpieg (2020), 9/10 – familijny film, dużo zabawnych scen 38. Scooby-Doo! (2020), 10/10♥ - powrót do starych bohaterów bardzo udany i przyjemny w odbiorze 39. Lew (2020), 8/10 – komedia francuska. Dobra, chociaż oglądałam lepsze 40. Pech to nie grzech (2018), 6/10 – całkiem całkiem udany film polski, chociaż fabuła szybko ulatuje z głowy 41. Weselne przeznaczenie (2018), 2/10 – chłam jakich mało, plusem był tylko Keanu Reeves. Nie wiem, po co coś takiego powstało... 42. Poczujcie rytm (2020), 9/10♥ - uwielbiam taneczne filmy, więc tak wysoka ocena wcale nie dziwi 43. Eurovision Song Contest: Historia zespołu Fire Saga (2020), 10/10♥ - prawdziwy fan konkursu piosenki eurowizyjnej po prostu musi to obejrzeć 44. Desperados (2020), 9/10 – film, który był dla mnie miłym zaskoczeniem; wyprodukowany przez Netflixa, a jednak okazał się strzałem w 10 w moim przypadku 45. Cinderela Pop (2019), 9/10 – taka młodzieżówka, której nie raczej nie zapamięta się na dłużej, ale z drugiej strony miło się ją ogląda i widza nie zanudzi 46. Dodaj do ulubionych (2020), 4/10 – krótko: nic specjalnego 47. Niewidzialny człowiek (2020), 9/10 – mroczny, niepokojący, trzymający w napięciu 48. The Kissing Booth 2 (2020), 10/10♥ - kolejna produkcja, którą uwielbiam! Powrót do starych bohaterów i starych problemów głównej bohaterki. Swoją drogą muszę przeczytać w końcu książki 49. Nocne łowy (2020), 7/10 – Film nawet, nawet. Chociaż niektóre sceny mocno wydumane i nawet głupie. Zakończenia w sumie łatwo się można domyślić 50. Zaproszenie (2015), 5/10 – obejrzany z nudów, pomysł na fabułę całkiem spoko, ale samo wykonanie już nieco gorzej 51. Artemis Fowl (2020), 7/10 – przygodówka dla całej rodziny 52. Wytańcz to (2020), 9/10 – film taneczny. Ukazuje dążenie do spełniania marzeń, a przy okazji może odnajdywania również swojej wielkiej miłości? 53. Swingersi (2020), 8/10 – nie wiem dokładnie czemu, ale naprawdę podobał mi się ten film 54. Body cam (2020), 9/10 – trochę horror, trochę kryminał... Ciężko określić konkretny gatunek, ale oglądało się go nadzwyczaj dobrze i do samego końca trzymał w napięciu Dziewczyny, przypominam o II podsumowaniu w tym wyzwaniu Edytowane przez paula1456 Czas edycji: 2020-09-01 o 17:50 |
2020-09-01, 18:25 | #706 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Masz rację! Kończę sierpień z wynikiem 52 filmów mój numer 8 na liście.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-09-04, 12:12 | #707 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
53. Władcy chaosu 6/10
Bardzo niszowy film, raczej mało kto będzie chciał go obejrzeć, więc chyba nie ma sensu, abym się rozpisywała (tematyka: norweski black metal, początki Mayhem, Burzum, postać Varga Vikernesa, Euronymousa, Deada itd.) 54. Zaginione miasto Z 5/10 Miło było poznać tę historię opartą na faktach, piękne krajobrazy, stroje, gra aktorska w porządku. Ale niestety, według mnie, film niepotrzebnie rozwleczony. Trwa 2h 21 min, a spokojnie mógłby trwać 1,5 godziny. Naprzemiennie bardzo nudny, ciekawy i znowu bardzo nudny, ciekawy, nudny... Edytowane przez 5f42baaf55c99c9383de422acc0cb88e1da365bd_65628aba0b01a Czas edycji: 2020-09-05 o 21:04 |
2020-09-10, 21:14 | #708 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
107. Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie 6/10 - najgorsza z całej sagi, ale da się oglądać.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-09-11, 20:24 | #709 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
108. Wredne dziewczyny 6/10 - w porządku film na wieczór.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-09-12, 21:52 | #710 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
55. The Highwayman 5/10
Dla mnie nudny jak flaki z olejem, mężowi bardzo się podobał. Trzeba lubić ten klimat. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2020-09-13, 17:57 | #711 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
280. Złoty pył - ok
281. Nocny łowca - nie wciągnął mnie 282. Krwawa hrabina - w porządku 283. "Z tatą czy z mamą 2", - nie wciągnęłam się 284. Mortal - nie wciągnął mnie 295. Aptety na miłośc - Nuda 296. Nocna przygpda - dało rade 297 Powieść Henrego - troche przeslodzony ale ok, niezły 298. Doskonałosc - nie podobał mi się 299. Level 16 - nudny 300. Król głębin - dokumentalny, wciagnęłam sie 301 - Prawie jak Gwiazda rocka - nudna 302 Powiernik królowej - ok 303. W sieci szaleństwa - nie wiciągnęłam się 304. Glodie - nie dla mnie 305. Zatoka zaginionych - dało sie obejrzec 306. Jedyny i niepowtarzalny Ivan 307 Magic Camp - typowy disneyowski film 308 Wredne dziewczyny - na niedziele 309 Wredne dziewczyny 2 - ok 310 Tata poszukiwany - nie wciągnął mniee 311 Mulan (film) - nudziłam się i to bardzo.. w kinie najprawdopodobniej bym usnęła
__________________
|
2020-09-17, 09:51 | #712 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
51. Gotowi na wszystko. Exterminator
Fajny, taki na zwykły, leniwy wieczór
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-09-17, 10:24 | #713 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
311 Mulan (film) - nudziłam się i to bardzo.. w kinie najprawdopodobniej bym usnęła
312. Tajemnicze porwanie - nudny i przewidywalny 313.Zjad - obejrzałam i tyle... nie wciągnął mnie 314 Ratownik - nudziłam się
__________________
|
2020-09-18, 12:33 | #714 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
315 Psy i koty 3 - nudny, nie polecam
__________________
|
2020-09-20, 11:25 | #715 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
109. Mulan (2020) 5/10 - pierwsza połowa była super. Później było już gorzej. Szkoda.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-09-20, 14:46 | #716 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
Cytat:
__________________
|
|
2020-09-21, 09:13 | #717 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
52. Kogel Mogel-klasyk
53. Galimatias czyli kogel mogiel 2 54. Yesterday
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2020-09-21, 09:44 | #718 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
314 Ratownik - nudziłam się
315. Cinderela Pop - nudny i jak dla mnie głupkowany film 316 Bling Ring (2013) nie wciągnął mnie 317 Kogel Mogel - z rodzicami 318 - Kogiel Mogiel 2
__________________
|
2020-09-25, 08:06 | #719 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
110. 25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy 7/10 - mocny, naprawdę mocny.
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2020-09-25, 09:30 | #720 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2020 roku :)
319. Zbrodnie rodzinne
320 Śmietelna pandemia 321Węzeł śmierci - nie podonał mi sie 322 Enola Holmes 323. Lilo i Stich
__________________
Edytowane przez Ervisha Czas edycji: 2020-09-25 o 09:31 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:41.