Lingwistyka stosowana - II stopień - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-11-11, 22:40   #1
anaaniaana
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 2

Lingwistyka stosowana - II stopień


Hej. Jestem studentką stosunków międzynarodowych, jestem na III roku. Jednak te studia nie okazały się strzałem w 10. Jedyne co im zawdzięczam to możliwość bezpłatnych kursów językowych. Mam poziom z zaawansowany z języka hiszpańskiego i średnio zaawansowany z angielskiego. W czasie studiów dowiedziałam się większości informacji o lingwistyce. Wiem czego tam uczą, ale nie bardzo wiem jak. Studiuję w Łodzi, ale niestety nie ma tam II stopnia stosowanej. Znalazłam taki kierunek w Warszawie. Tylko zastanawiam się, czy studiując tam muszę mieć już najwyższy poziom z danego języka? Nie ukrywam, że chciałabym także zaczerpnąć opinii osób, które studiowały lingwistykę. W szczególności na UW. Potrzebuję jakiś wskazówek. Na szczęście mamy system boloński, chcę z niego rozsądnie skorzystać. Przedmioty z licencjatu - takie ogólne są pokrewne, chociażby Ochrona własności intelektualnej, są i takie co mają inne nazwy, a program całkiem podobny, wiadomo, że jest sto tysięcy innych, ale walczę o swoją przyszłość, więc tym chcę się usprawiedliwiać.
anaaniaana jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-11-12, 14:49   #2
201605301111
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 9 885
Dot.: Lingwistyka stosowana - II stopień

cytat z IRK UW na lingwistyce
w rekrutacji mogą wziąć udział osoby:

Cytat:
1.4. legitymujące się:
1.4.1.tytułem licencjata lub magistra filologii, kulturoznawstwa lub lingwistyki stosowanej w zakresie:
1.4.1.1. dwóch z pięciu języków wymienionych w punkcie 1.1.2.


lub