Praktyka w podstawówce, historia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-08-17, 22:59   #1
pelek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 61

Praktyka w podstawówce, historia


Wiatajcie drogie Wizażanki!
We wrześniu zaczynam praktyki w szkole podstawowej, studiuję historię i stąd moje pytanie, jak uzupełnia się dziennik praktyk? Jak to ma wyglądać? Piszę jakieś swoje spostrzeżenia? Nie ogarniam tego narazie... Może któraś z was dysponuje jakimiś swoimi starymi dziennikami praktyk i mogłaby mi je udostępnić? Nie chcę w żadnym wypadku iść na łatwiznę, chcę sama to apisać, ale nie wiem jak do tego się zabrać... Ewentualnie proszę Was o jakieś wskazówki.. Dzięki!!!
pelek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-18, 09:17   #2
f36f09c64670dbbf8506d7b7195631196fb4f2ce_65c2c8198d77a
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 16 387
Dot.: Praktyka w podstawówce, historia

Cytat:
Napisane przez pelek Pokaż wiadomość
Wiatajcie drogie Wizażanki!
We wrześniu zaczynam praktyki w szkole podstawowej, studiuję historię i stąd moje pytanie, jak uzupełnia się dziennik praktyk? Jak to ma wyglądać? Piszę jakieś swoje spostrzeżenia? Nie ogarniam tego narazie... Może któraś z was dysponuje jakimiś swoimi starymi dziennikami praktyk i mogłaby mi je udostępnić? Nie chcę w żadnym wypadku iść na łatwiznę, chcę sama to apisać, ale nie wiem jak do tego się zabrać... Ewentualnie proszę Was o jakieś wskazówki.. Dzięki!!!
wszystko powie ci opiekun praktyk, bo kazda szkola ma inaczej.
f36f09c64670dbbf8506d7b7195631196fb4f2ce_65c2c8198d77a jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2011-08-18, 10:31   #3
agusia1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 342
Dot.: Praktyka w podstawówce, historia