Słuszne obawy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-07-10, 09:18   #1
lilla093
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 19
Question

Słuszne obawy?


Witajcie
Zacznę może od tego, że jestem dość nieśmiałą osobą, chociaż muszę przyznać, że w ciągu kilku ostatnich lat sporo się poprawiło w tej kwestii. Nadal nie mogę jednak stwierdzić, że jestem duszą towarzystwa
Od jutra zaczynam pracę. Jestem studentką, zostałam zatrudniona na okres wakacji - tak jak chciałam - aby zdobyć doświadczenie, oraz oczywiście trochę sobie zarobić. Cieszy mnie to, że udało mi się, że zostałam wybrana, praca jest w biurze, więc w przyszłości będzie się to na pewno liczyło jako doświadczenie.
Mam jednak kilka obaw. Oczywiście trochę się stresuję. Martwi mnie to, że jestem młoda, zapewne będę jedną z młodszych, jeśli nie najmłodszą osobą w dziale. Obawiam się, że w związku z tym nie będę traktowana tam poważnie, tym bardziej, że pracować będę tylko przez okres wakacji. Nie chce być traktowana jako 'gówniara'. Za tym idzie też druga sprawa, nie chcę być odludkiem, ale osoby tam pracujące znają się już długi czas, ja przyjdę nagle, nie potrafię chyba tak się 'wciskać' komuś na siłę w rozmowę, znajomości.
Poza tym rozumiem, że na początku będzie mi wszystko pokazane, ale jeśli zdarzy się sytuacja, że czegoś nie będę wiedziała jak zrobić, będę się stresowała przed poproszeniem o pomoc, każdy ma przecież swoje zadania do wykonania..
Cóż, może moje obawy wydają się głupie, ale na prawdę mnie to wszystko stresuje, zwłaszcza, że to moja pierwsza poważniejsza, biurowa praca Może któraś z Was wypowie się na temat tej 'najmłodszej współpracowniczki'? Czy moje obawy są słuszne? Czy może jednak przesadzam?
lilla093 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-07-10, 09:24   #2