rezygnacja/urlop - co robić - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja > Studia

Notka

Studia Miejsce dla osób, które są zainteresowane studiami. Chcesz dowiedzieć się jak wygląda życie studenckie? Dołącz do nas, podziel się doświadczeniem.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-01-04, 11:49   #1
wed123
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 6
Unhappy

rezygnacja/urlop - co robić


cześć wszystkim
studiuję na pierwszym roku informatyki na agh, kiedy się dostałam byłam mega szczęśliwa. teraz zbliża się sesja, a ja już wiem, że to nie jest kierunek dla mnie, po prostu nie nadaję się do tego... wiem też, że raczej nie zaliczę tej sesji, mimo że naprawdę bardzo się staram i uczę się praktycznie non stop... strasznie mnie to wszystko dołuje, przez te parę miesięcy miałam tak dużo stresu, że zaczęły się małe problemy ze zdrowiem...
chcę zrezygnować ze studiów, ale nie chciałabym tracić legitymacji studenckiej przez te najbliższe pół roku (bilet semestralny, i wiadomo - zniżki). zastanawiam się nad wzięciem urlopu dziekańskiego, ale nie wiem czy mogę się o niego ubiegać jeszcze przed sesją (bez zaliczania egzaminów) czy po sesji (czy w tym przypadku potrzebne jest zaliczenie wszystkich egzaminów?) i czy w ogóle po zakończeniu okresu urlopu mogę tak po prostu złożyć rezygnację?
od października chcę zacząć inny kierunek, a te pół roku wykorzystać na naukę języków i pracę.
może ktoś był w podobnej sytuacji? macie jakieś pomysły co mogłabym teraz zrobić?
z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i każdą pomoc
wed123 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-04, 15:37   #2
casus_belli
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 1 467
Dot.: rezygnacja/urlop - co robić

Na pierwszym roku zazwyczaj nie można brać urlopów, sprawdź w regulaminie.
casus_belli jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-04, 16:09   #3
beforeyou
Zakorzenienie
 
Avatar beforeyou
 
Zarejestrowany: 2011-03
Lokalizacja: Osw