2011-08-21, 14:03 | #631 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: stara syrena bez kół w stodole
Wiadomości: 1 124
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Młoda Wiktoria - z Emily Blunt, już dawno chciałam obejrzeć i trochę się rozczarowałam. Film taki trochę... bez wyrazu? Owszem, epoka odmalowana wspaniale, kostiumy, charakteryzacja. Film bardzo prosty, bez jakiegoś ponadczasowego przesłania, acz miło się ogląda. Ot, taka odskocznia od rzeczywistości. 6/10
Pieniądze to nie wszystko - ciekawa fabuła, świetni aktorzy (najlepiej moim zdaniem spisała się Stanisława Celińska, wg mnie jest wspaniałą aktorką). Do rozpuku się nie śmiałam, aczkolwiek kilka scen mnie rozbawiło. Dobrze dobrana muzyka. Ciekawy i dobrze zrealizowany pomysł na słodko-gorzki rozrachunek z PGR-owskim socjalizmem i nieradzeniem sobie z nową, kapitalistyczną rzeczywistością. 7/10 Mamma mia! - błyszczący, kolorowy, jaskrawy, trochę kiczowaty, ale niezmiernie uroczy. Piosenki Abby ciagle mają w sobie to coś. Prosta historia, dość zaskakujace zaskoczenie, no i przede wszystkim muzyka. 7/10 |
2011-08-21, 16:07 | #632 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 5 199
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Dwunastu gniewnych ludzi - wersja z 1954r, jak dla mnie świetny, niby statyczny i rozgrywa się w jednym miejscu, i niby nic się nie dzieje, ale dialogi i emocje bohaterów - na plus. Teraz muszę jeszcze obejrzeć wersję z 2007 roku.
|
2011-08-22, 08:53 | #633 |
Buc
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z kropki.
Wiadomości: 9 915
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Super 8 - zapowiadał się fajnie. Lekko familijny klimat, kosmici i banda miły dzieciaków chcących uratować świat. I wszystko by było daje dobrze, gdyby fabuła nagle nie urwała się i zakończenie nie było totalnie z tylniej cześci ciała. Albo ja głupia albo nie wiem o co chodzi. Dam 4/10.
__________________
|
2011-08-22, 12:11 | #634 |
Zadomowienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Mój ostatni weekend to:
Bad Teacher z Cameron Diaz i Justinem Timberlakiem. Miałam nadzieję na film lekki, łatwy i przyjemny, tymczasem okazało się, ze film był tak lekki, że aż głupi. Były wg 2 śmieszne momenty, tyle. Nie polecam, szkoda czasu. 2/10 Zaręczyny po irlandzku-tu już było lepiej dalabym mu 6/10, bo też aż tak cudny nie był, natomiast w kategorii lekki i łatwy się sprawdził. Polecam na leniwe wieczory Ostanio obejrzałam też Larry Crowne-i choć nie przepadam za Tomem Hanksem muszę przyznać, że film mnie zauroczył, zadzwił zaskoczył pozytywnie swoją niebanalnością, bo nie można go jednak nazwać typową komedią romantyczną. Wciąga bardzo. Polecam ---------- Dopisano o 13:11 ---------- Poprzedni post napisano o 13:06 ---------- Ten film to jakiś jeden wielki koszmar, nudny, błachy i ckliwy [QUOTE=Callitus;28353670]Dear John - romantycznie, ckliwie, wielka miłośc, on na wojnie, ona w Ameryce. Słaba gra aktorska, AManda mnie wybitnie irytowała (szczególnie w scenie "Oh My God!" gdy dowiedziala sie o smierci ojca Johna ) 3/10
__________________
Kosmetyki https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...4#post54177794 odpisz u mnie inaczej nie odpowiem |
2011-08-22, 12:21 | #635 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Dracula - F.F. Coppola
|
2011-08-22, 14:27 | #636 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Jawa czy sen?
Wiadomości: 101
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Jakiś komentarz?
Naciskam,bo jest to jeden z moich ulubionych film-patrz podpis
__________________
There is much to be learned from the beasts... |
2011-08-22, 16:23 | #637 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 598
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
Moim zdaniem jeden z lepszych filmów, jakie widziałam. Polecam. |
|
2011-08-22, 17:04 | #638 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Tetro , jestem zaskoczona. Myślałam, że odkryłam zakończenie w połowie filmu, a tu niespodzianka... Polecam!
|
2011-08-22, 18:42 | #639 |
Chimay
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 11 566
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Pachnidło"
Wnioski ogólne - sztuk 3: 1. Jeśli nowo poznany mężczyzna przynosi ze sobą pudełko smalcu i hak, to wiedz, że coś się dzieje. 2. Pod żadnym pozorem nie proponuj nieznajomemu, który Cię obwąchuje, dwóch śliwek za jeden grosz. 3. Jeśli urodzono Cię na stoisku rybnym, to twoją jedyną szansą na adopcję jest stworzenie zapachu, który otumani ojca opłakującego swą tragicznie zmarłą córkę. moja ocena 4.5/10
__________________
"Life is like a box of chocolates. You start with a tasty full pack and then slowly all the good stuff goes until you're left with the crap that no-one else wants."
Zagłosuj na Paczkomat Edytowane przez kosovitz Czas edycji: 2011-08-22 o 18:54 |
2011-08-22, 21:28 | #640 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
I jeszcze mam w planach "Świeże zwłoki", więc jutro zdam relację A dzisiaj widziałam: "Oszukać Przeznaczenie 5" - bez polotu i bez rewelacji. Już mnie chyba nic nie jest w stanie zaskoczyć w kolejnych częściach tej serii. 5/10 "Dom nad jeziorem" - nie potrafiłam oderwać oczu od ekranu. Historia ludzi, którzy zakochują się w sobie za pośrednictwem listów. Żeby jednak mogli być razem muszą pokonać barierę czasu, bowiem on żyje w roku 2004 a ona - 2006. 9/10
__________________
"Idź własną drogą Bo w tym cały sens istnienia Żeby umieć żyć Bez znieczulenia Bez niepotrzebnych niespełnienia Myśli złych" 22.10 - 4.11 |
|
2011-08-23, 00:45 | #641 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 1 586
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
|
|
2011-08-23, 06:52 | #642 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Odbicie Zła--- Lena Headey gwiazda "Nieustraszonych Braci Grimm" oraz "300" tym razem wciela się w rolę kobiety, której życie wali się w gruzach, kiedy na londyńskiej ulicy zauważa swojego sobowtóra. Poruszający thriller psychologiczny w reżyserii Seana Ellisa z pewnością u wielu widzów wywoła pytanie: Czy zastanawiałeś się kiedyś, co zrobiłbyś w sytuacji gdyby jedna z napotkanych przypadkowo na ulicy osób wyglądała dokładnie tak samo jak ty? Kiepski film, nudny. 3/10
Zapomniany Lot--- II Wojna Światowa. Kiedy Claire Kelly dowiaduje się, że jej świeżo poślubiony mąż Joe, pilot B-24, został zestrzelony i uznany za martwego, jej świat rozpada się na kawałki. Jednak po kilku latach kobieta spotyka pilota, który latał razem z Joe i dowiaduje się, że być może jej mąż wciąż żyje. Claire wyrusza na poszukiwania i po jakimś czasie odnajduje Joego, który mieszka teraz w pewnym małym miasteczku. Jednak traumatyczne doświadczenia sprawiły, że nie jest to już ten sam człowiek... Być może dla jego dobra Claire będzie musiała rozstać się z nim na zawsze. Film nie należy do najlepszych, ale nie jest źle. 5/10 Wojna Smoków---Starożytne koreańskie legendy mówią o powrocie na Ziemię nieznanych potworów, które zniszczą planetę. Ethan Kendrick (Jason Behr) jako młody chłopak dowiaduje się od sprzedawcy antyków, że jest wcieleniem duszy wielkiego wojownika sprzed 500 lat. Jako dorosły człowiek zostaje reporterem i zamierza zbadać legendę. Podczas zbierania materiałów spotyka Sarę Daniels (Amanda Brookes), wcielenie jego dawnej miłości. Obydwoje muszą stoczyć walkę przeciwko bezlitosnym potworom, które sieją spustoszenie w Los Angeles Typowy film fantasy. Jeśli ktoś lubi takie to może spodoba mu się. 5/10 Next---Pokazowy magik z Las Vegas - Chris Johnson - ma sekret, który go dręczy: widzi kilka minut przyszłości. Mając dość badań, które przeszedł jako dziecko i zainteresowania rządu jego zdolnościami ukrywa sie w Vegas pod przybranym nazwiskiem wykonując tanie sztuczki. Kiedy grupa terrorystyczna grozi detonacją bomby nuklearnej w Los Angeles agentka Callie Ferris musi użyć swoich wszystkich swoich podstepów by złapać Chrisa i nakłonić go do pomocy w powstrzymaniu kataklizmu.Film pozytywnie zaskoczył, polecam. 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2011-08-23, 08:33 | #643 |
Chimay
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomości: 11 566
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
to właśnie za muzykę i wizualną stronę filmu dałam 4,5, przykro mi, ale ja patrzę w filmach głównie na treść a nie formę
__________________
"Life is like a box of chocolates. You start with a tasty full pack and then slowly all the good stuff goes until you're left with the crap that no-one else wants."
Zagłosuj na Paczkomat |
2011-08-24, 16:26 | #644 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Gnomeo i Julia - bez szału Trailer zapowiadał naprawdę śmieszną bajkę, a tutaj niestety do Madagaskaru (skądinąd mojej ulubionej z 'ostatnich' animacji) mu daleko Taka sobie zwyczajna komedyjka w pastelowych, ogrodowo-krasnalowych kolorach. Było kilka fajnych tekstow, oglądało się przyjemnie, ale nie powalało Ode mnie 6/10
__________________
|
2011-08-24, 21:26 | #645 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 876
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Rasa - jakiś głupawy horror ,ale przez pół godziny zastanawialiśmy sie z kumplami , co włączyc to wybraliśmy pierwszy lepszy film
Milczenie owiec - oglądałam po raz drugi , chyba komentowac nie musze ,bo to klasyka |
2011-08-26, 14:43 | #646 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 1 270
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
My Fair Lady - przetrawienie filmu po wczorajszej projekcji, skłoniło mnie do stwierdzenia, że film w pełni zasłużył na nagrody, które otrzymał. Świetna kreacja Audrey( notabene - wykreowany akcent w pierwszej scenie pod kolumną - zwalił mnie z nóg), cała historia oparta na sztuce ( przy czym koncept i zakończenie w niej właśnie zawarte, po burzliwych przemyśleniach, uważam za odpowiedniejsze rozwiązanie), wrażenie sterylności i teatralnego "realizmu" jak najbardziej trafia w mój gust.
9/10, bez wahania |
2011-08-26, 21:16 | #647 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Sala samobójców - już wiele było o tym filmie, w końcu jakiś na jaikim się nie zawiodłam, polecam każdemu, na mnie zrobił ogromne wrażenie (tak na świeżo ), ogólnie - to co te film zawierał w sobie możnaby rozciągnąć o jakąś godzinę, naprawdę, myślę że duzo możnaby jeszcze ująć
__________________
kosmetyki stroje karnawałowe dla dziewczynki same dziecięce! ciuszki twory i potwory Edytowane przez gothika Czas edycji: 2011-08-26 o 21:33 |
2011-08-27, 08:42 | #648 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Numer 23 - jak dla mnie średnio. Wydaje mi sie, że zastosowany zabieg ( choroba psychiczna tworząca inną przestrzeń i będąca zarazem rozwiązaniem filmowej 'zagadki' ) był już tak często używany, że niestety nie robi wrażenia Po jakichś 30-40 minutach filmu zaczęłam domyślać się jakie będzie zakończenie i się nie pomyliłam. Dodatkowo przekonałam się , że Jim Carrey nie nadaje się do innego typu filmów, niż komedie (mam nadzieję, że nie uraziłam fanów). Poza tym oglnie jakoś słabo oceniam grę aktorską. Ode mnie 6/10
__________________
|
2011-08-27, 09:10 | #649 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 66
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Pożegnanie z niewinnością" - 10/10 rewelacyjny!!! Według mnie warto go obejrzeć..porusza ważny, a zarazem ciężki temat jakim jest pedofilia..
|
2011-08-27, 12:39 | #650 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 22
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Oszukać przeznaczenie 5 3D film nie powala, żałuję pieniędzy wydanych na bilet. Efekty w 3d aż tak nie zachwycają, a niektóre wypadki są raczej zabawne i żenujące niż przerażające (poślizgnięcie się na oczku od pluszowego misia powoduje wypadnięcie dziewczyny przez szybę biurowca - maaało realistyczne) pomysły już się chyba wyczerpały przy piątej części, bo film jest mało zaskakujący 3/10
|
2011-08-28, 15:56 | #651 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Billy Elliot - film o 11-letnim chłopcu z biednej rodziny górniczej, który chciał zostać tancerzem.
|
2011-08-28, 18:59 | #652 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Oglądałam dziś film dokumentalny, nie wiem czy o dokumentach też tutaj można pisać, ale myślę że tak, w końcu to też film. Był to film zatytułowany "Queen. Days of our lives" i jak się można domyślić dotyczył zespołu Queen. Jako że jestem olbrzymią fanką tego zespołu jak i każdego z muzyków nie mogłam sobie odmówić i obejrzałam z wielką chęcią. Jest to dość nowa produkcja telewizji BBC, a jak powszechnie wiadomo stacja ta robi na prawdę dobre kino, nie tylko dokumentalne ale i fabularne. Tak też było. Film o którym piszę, to głównie wypowiedzi Brian'a May'e i Roger'a Taylor'a oraz producentów, managerów i ogólnie ludzi, którzy mieli coś wspólnego z zespołem. Nie jest to film głównie o Freddie'm ale ogólnie o całym zespole, choć jest również i wzmianka o śmierci lidera grupy, bo przecież to bardzo ważny punkt w ich karierze, a raczej jej koniec. Film jest bardzo ładnie zrobiony, ma fantastyczne zdjęcia i ukazuje nieopublikowane dotąd materiały archiwalne jak nagrania teledysków czy nagrania w studio. Myślę, że dla każdego fana Queen taki film jest pozycją obowiązkową, zwłaszcza teraz kiedy mija 40lat od założenia zespołu(stąd właśnie ta nowa produkcja BBC), a warto zaznaczyć że również w tym roku minie 20lat od śmierci Freddie'go. Kiedy oglądałam ten film i widziałam ile ludzi przychodziło na koncerty zespołu to żałowałam że urodziłam się tak późno. Dla mnie wszystko co o Queen jest świetne więc jestem mało obiektywna ale polecam mimo wszystko. 10/10
|
2011-08-29, 18:34 | #653 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Agnozja - szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego, coś w stylu "Czarnego łabędzia"
|
2011-08-30, 06:32 | #654 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
BloodRayne---Film opowiada o kobiecie dhampirze (pół-człowiek pół-wampir) która próbuje zemścić się na własnym ojcu (Kagan) za śmierć swojej matki... pomaga jej w tym pewne bractwo i razem ruszają na poszukiwanie Kagana jak i 3 magicznych amuletów...Film średnio wypadł na tle gry, która była fajna. 6/10
Skeleton Crew---Na początku lat 70. szpital psychiatryczny przy rosyjskiej granicy został zamknięty przez policję. Tuż przed zamknięciem dr Andersson nakręcił serię filmów snuff ze swoimi pacjentami w roli głównej. Doktor sam sfilmował wszystkie zabójstwa i zaczął nazywać siebie "Twórcą". 30 lat później amerykańska ekipa filmowa przybywa do Finlandii, żeby nakręcić film o tej masakrze, nie zdając sobie sprawy z tego, że wkrótce sami staną się gwiazdami filmu snuff.Pomysł na film jest dobry, ale wykonanie kiepskie. 4/10 Wiolonczela---Mi-ju, spokojna nauczycielka muzyki przeżyła makabryczny wypadek samochodowy, w którym zginęła jej najlepsza przyjaciółka. Wspomnienia tego wydarzenia zamiast z czasem blaknąć powracają i uporządkowane życie młodej kobiety zamienia się w koszmar. Co gorsza wygląda na to, że mroczna i zła siła obrała jej rodzinę za swój cel. Dopóki Mi-ju nie znajdzie sposobu, żeby ją powstrzymać, nikt nie jest bezpieczny...Dobry, koreański horror, polecam! 7/10 Do sławy jeden krok---Cztery ambitne i piękne kobiety z czterech różnych zakątków Meksyku. Tak samo jak i setki im podobnych, przemierzyły kraj by zrealizować swe marzenie - zostać gwiazdą filmową. A wszystko za sprawą Alejandro Mateosa (Julio Bracho), najpotężniejszego producenta w Meksyku, który poszukuje właśnie nowej twarzy do swego filmu. Jednak marzenie tych wszystkich kobiet może zaprzepaścić Eva Gallardo (Patricia Llaca) - dziewczyna Alejandra, z którą ten co rusz zrywa i na powrót się wiąże.Film pozytywnie zaskoczył. Polecam. 7/10 Głupia i Głupsza---Dwie piękne blondynki – Dee Twiddle i Dawn St. Dom są najlepszymi przyjaciółkami. Pewnego dnia przypadkowo stają się świadkami porachunków mafijnych. Na domiar złego bandyci sądzą, iż dziewczyny są najlepszym na świecie duetem płatnych morderców. Szybko więc decydują, by zlecić im niebezpieczne zadanie usunięcia szefa chińskiej mafii – Wonga. Blondynki zachęcone ogromną sumą pieniędzy i niewinnie brzmiącym określeniem „zająć się” podejmują się zadania. Czy jednak podołają mu, gdy okaże się, że ściga je nie tylko mafia, ale też agenci federalni?Dno, nieśmieszny, żenujący. 3/10 Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi---Londyńczyk Sidney Young to pozbawiony złudzeń intelektualista, który uwielbia i jednocześnie gardzi światem sław i znakomitości. Na co dzień ledwo wiąże koniec z końcem, prowadząc wyspiarski odpowiednik polskiego Pudelka. Wytyka w nim potknięcia i gafy lansowanych przez media celebrytów. Życie Sidneya ulega diametralnej zmianie po bankiecie z okazji rozdania nagród Brytyjskiej Akademii Filmowej, na którym brylują gwiazdy z pierwszych stron bulwarówek. Na imprezę "wkręca się”, udając opiekuna Babe - świnki z klasą. Jego podopieczna w spektakularny sposób doprowadza wystawne przyjęcie do ruiny. Zdjęcia z tego skandalu obiegają plotkarskie magazyny, docierając do właściciela prestiżowego nowojorskiego tygodnika Sharps Claytona Hardinga (Jeff Bridges), który – rozbawiony występkiem Younga – ściąga go do pracy w swojej redakcji. Po przyjeździe do Stanów młody dziennikarz odkrywa, że aby zaistnieć towarzysko i zawodowo w świecie show-biznesu i przy okazji zdobyć serce wschodzącej gwiazdki Sophie Maes, zmuszony będzie do podjęcia wielu kompromisów. Wszystko to kłóci się z wyznawana dotąd przez niego filozofia życiowa. O tym, jak bardzo zaprzepaścił swoje ideały przypomina mu tylko nowo poznana koleżanka z pracy, dziennikarka Alison OlsenDobra komedia na niedzielne wieczory. 6/10 Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa---Film powstał na podstawie popularnej serii książek dla dzieci autorstwa C.S.Lewisa, mówiących o walce dobra ze złem. Podczas wakacji rodzeństwo - Łucja, Zuzanna, Edmund i Piotr (Lucy, Susan, Edmund, Peter) Pevensie odkrywają magiczną krainę Narnię, do której dostać się można przez drzwi zaczarowanej szafy. W Narnii, pod wpływem uroku rzuconego przez Białą Czarownicę, od 100 lat panuje nieustanna zima. Wszyscy Narnijczycy czekają na powrót lwa Aslana, który jako jedyny pokonać może siły zła. Pomoże mu w tym rodzeństwo Pevensie. Długo zbierałam się do tego filmu, bo wydawał mi się, że jest przeznaczony dla dzieci. Ale okazał się fajny, odprężający, nie tylko dla dzieci. Polecam, 7/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2011-08-30, 19:26 | #655 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 3 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
to Tylko sex dawno nie widziałam tak dobrej komedii, polecam na leniwy letni wieczór ;] 10/10 Edytowane przez black_prinsess Czas edycji: 2011-08-30 o 22:12 |
|
2011-08-31, 10:51 | #656 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Hmmm, z tych co widziałam ostatnio to
"Piraci z Karaibów cz.5" W sumie to bez szału , denna fabuła, boski Jack Sparrow, złośliwy Barbossa, kilka nowych postaci które według mnie wiele do filmu nie wniosły ... no , ale jeżeli ktoś widział już te boskie syrenki to napewno zgodzi sie ze mna ze warto zobaczyć ten film właśnie dla nich 5/10 ; ) "Naznaczony" Świetny horror, wciska w siedzenie - nie przesadzony, nie za nudny. Schemat niby ten sam co zwykle - przykładna rodzina, nowy dom i jakieś omeny wokół. Ale nie dajcie się zwieść, końcówka zaskakuje i podoba się. Duchy, podróże astralne, wstrętne czerwone demony - ahh, z racji tego że ciężko ostatnio o dobry horror który naprawde przeraża - zdecydowanie polecam! Co do minusów - zbyt 'straszna' muzyka, niestety nie robi już na mnie żadnego wrażenia, zamiast tego wprowadza odrobine kiczu w caly obraz, niedopracowane postacie (zwłaszcza jedna, robiona komputerowo - tak mysle). Poza tym, ja byłam zachwycona! 8,5/10 "Północ Południe" Polski film z Borysem Szycem w roli głównej. Opowiada o uczuciach o których ludzie często zapominają w codziennej pogoni za pieniądzem i lepszym życiem. Młody zakonnik wyrusza w podróż nad morze - poznaje młodą dziewczynę i w toku historii dowiadujemy się że on ma guza mózgu u został mu tydzień życia a ona prawdopodobnie jest nosicielką wirusa HIV. W swojej podróży spotykają wiele ciekawych osób (we wszystkich rolach Więckiewicz, który PERFEKCYJNIE potrafi zagrać każdą postać), i coraz bardziej zbliżają się do siebie. Jako wrażliwiec uroniłam łezkę na końcu filmu. I to nie jedną. 9/10 "Symetria" Realia polskiej resocjalizacji - a właściwie jej kulisy. Czyli więzienie od 'kuchni'. Młody obiecujący student, przypadkiem zostaje wplątany w przestępstwo. Stara niedomagająca kobiecina oskarża go o napad. Kilka godzin po złożeniu zeznań ta Pani umiera, co pogrąża chłopaka jeszcze bardziej. Film pokazuje jak młodzi, często uczciwi ludzie mogą się stać swoją odwrotnością przy niesprzyjających okolicznościach. Na minus - trochę zbyt 'mechaniczny' obraz. Niektorzy aktorzy grają zbyt sztucznie, nieprzekonująco 8,5/10 "Siedem dusz" Will Smith jakos nigdy do mnie nie przemawiał - tzn. jasne jest dobrym aktorem i potrafi grać ale to jakoś nie mój typ. Zmieniłam zdanie gdy obejrzałam "Siedem dusz". Wzruszający obraz o młodym chłopaku, który próbuje odkupić swoje winy. Jak i dlaczego - tego nie napisze, pozostaje wam obejrzeć i ocenić samemu. 10/10 To tyle narazie z mojej strony ---------- Dopisano o 11:51 ---------- Poprzedni post napisano o 11:48 ---------- ah, jeszcze "Polowanie na czarownice" Nie urzekł mnie dogłębnie, jednak muszę stwierdzić że dziewczyna która zagrała tytułową czarownicę - oczarowała mnie fajne, uwodzicielskie spojrzenie i tajemnica... do końca nie wiadomo właściwie kim ona jest i dlaczego znalazła się tam gdzie znalazła. film zagadka, fajne efeky, Nicolas Cage, osadzony w średniowieczu (co lubię) ale przesadzony. w sumie mogę mu dać 5/10
__________________
zaczynamy walkę z wagą! 69 -68 -67 - 66 - 65,7 - 64,5 - 63 - 62,5 - 61 - 60 - 59 - 58 - 57 - 56! -----> tyle ma być ) |
2011-08-31, 13:44 | #657 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 26
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Wrogowie publiczni. Lubię Johnnego Deppa i wreszcie mogłam zobaczyć kolejny film z nim na vod enki. Akurat gatunek gangsterski nie należy do moich ulubionych, ale ogólnie film mnie nie zawiódł. Dobrze się go oglądało
|
2011-08-31, 13:52 | #658 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 3 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Smerfy miły powrót na 1.5H do dzieciństwa ;] "otóż smerf" ;] 9/10
Pan Popper i pingwiny dobra komedia familijna, ciekawa fabuła i dużo śmiechu 8/10 Trzynastka dobry film obyczajowy obrazujacy dojrzewanie, bunt i szukanie samego siebie nastolatek 7/10 Sala samobójców wreszcie powstał porządny polski film, jestem pod wrażeniem 10/10 Edytowane przez black_prinsess Czas edycji: 2011-08-31 o 22:09 |
2011-09-02, 22:17 | #659 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Małe dzieci - do samego końca film był spokojny, mało poruszający, ot zwykła opowieść. To co się dzieje na końcu filmu wszystko mi wyjaśniło - to jest film o dorosłych" małych dzieciach" którzy idą za niskimi pobudkami, począwszy od pedofila, kończąc na Sarze i Bradzie. Wszyscy mają ze sobą dużo wspólnego, nie dorośli. Sara - przychodzi w środku nocy na plac zabaw, widzi pedofila (ja bym uciekła) ona zostawia córkę na huśtawce i sama do niego podchodzi. Brad - opuszcza rodzinę, ucieka w środku nocy do kochanki, po drodze zatrzymuje się by pojeżdzić na deskorolce, bóg wie na co skazując Sare. Pedofil to pedofil.
Na końcu wszyscy zdali sobie sprawę tego co zrobili. Bałam się że będzie inne zakończenie, jakby było to bym nie poleciła. Poruszył mnie, każe zastanowić się nad tym czy warto stawiać wszystko na jedną szale, uczy odpowiedzialności. 7/10 ktos go oglądał? jak czytałam recenzje to nikt takiej opinni nie miał o nim
__________________
kosmetyki stroje karnawałowe dla dziewczynki same dziecięce! ciuszki twory i potwory Edytowane przez gothika Czas edycji: 2011-09-03 o 10:43 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
Narzędzia | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:29.