Drugi kierunek studiów-Pytania - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła - Edukacja > Studia

Notka

Studia Jakie wybrać? Gdzie studiować? Czego się spodziewać? Jak w ogóle wygląda życie studenta? O tym jak jak wyjść cało z wizyty w dziekanacie, ale też o wielu innych kwestiach dotyczących studenckiego bytu dowiesz się tutaj.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2019-05-11, 09:44   #1
Polishwolf97
Raczkowanie

Drugi kierunek studiów-Pytania

Studiuję II rok Technologii Chemicznej. Planuję w przyszłym roku akademickim iść na drugi kierunek studiów na informatykę. Chciałbym się dowiedzieć co nieco od osób które już studiują podwójnie jak to wygląda u nich.
Polishwolf97 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-05-11, 23:07   #2
pprr
Raczkowanie

Dot.: Drugi kierunek studiów-Pytania

Cześć,
Studiuję 2 kierunki dziennie - Finanse i Rachunkowość oraz Prawo, więc nie jest to powiązane z technologią chemiczną, ale myślę, że mogę pomóc
Na obu kierunkach jestem na 2 roku.
1. Najważniejsze w studiowaniu 2 kierunków jest systematyczna nauka - w sesji z reguły jest czas na powtórki, a nie naukę od nowa. Jest maj, ja zacząłem naukę do sesji, bo inaczej zginę w czerwcu.
2. Przystępuj do zerówek - pomoże Ci to zmniejszyć ilość egzaminów w sesji!
3. Ustal priorytety egzaminów - tzn. ten muszę zdać, ten chcę i ucz się w kolejności - niestety poprawki są normalne studiując 2 kierunki, jak również przywracanie terminów. Pamiętaj, że jesteś tylko człowiekiem, nie ma opcji napisać 3 egzaminów jednego dnia.
4. Odległość między uczelniami - zwróć na tą uwagę, bo w komunikacji miejskiej będziesz spędzać dużo czasu, jeśli nie studiujesz obu kierunków na jednej uczelni. W autobusie/tramwaju zawsze można powtórzyć materiał na zajęcia.
5. Moim zdaniem bardzo wartościowi są znajomi - ktoś, kto pomoże Ci, powie kiedy zerówka, kiedy egzamin, a kiedy nie ma zajęć, ktoś kto może wspomóc notatkami, szczególnie, że na 2 kierunkach ciężko chodzić na wykłady.