Różowe plamy na twarzy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia porady i dyskusje związane z problemami ze skórą. Uzyskasz tutaj informacje na temat leczenia trądziku, atopowego zapalenia skóry (AZS) oraz innych schorzeń i problemów związanych ze skórą.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2020-03-09, 09:00   #1
Kasiootek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2018-12
Wiadomości: 2

Różowe plamy na twarzy


Od 4 lat lecze się na AZS (atopowe zapalenie skóry) ,stostuje steryd w maści Novate. Wcześniej miałam rzuty tylko na ciele, a od roku zaczęły mi wychodzić plamy na powiekach i pod oczami w pewnym momencie musiałam zastosować już steryd bo opadał mi powieki. Obecnie moja skóra wygląda tak jak na zdjęciu i nie mam zielonego pojęcia czy to przez sterydy czy coś innego bo nigdy takich plam (szczypia i swiedza na zmiane) nie miałam a wychodzi mi ich coraz więcej i przenoszą się coraz niżej. Tak myślę czy któraś z Was miała ten sam problem.
Kasiootek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Dermatologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2020-03-09 10:00:53


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:24.