Tajlandia - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Podróże, wakacje, wycieczki > Podróże po świecie

Notka

Podróże po świecie Porady i informacje dotyczące zagranicznych kierunków wyjazdów wakacyjnych i nie tylko. Opinie o hotelach, wycieczkach fakultatywnych, oraz porady co warto zobaczyć za granicą i jak zorganizować wyjazd na własną rękę.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-09-29, 23:50   #31
karas1981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 3
Dot.: Tajlandia

Dzięki za odpowiedzi , tak jak masz to fajnie by było zobaczyć jakieś foty (radoslaw.k@op.pl) i jak masz jakiś kontakt w ao to też spoko skorzystam , noi najważniejsze co warto zwiedzić?Pozdrawiam
karas1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-30, 11:34   #32
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

zdjec mam okolo 3 tys. ...

co do kontaktu -> http://kek.pearl4you.com tu mozesz poczytac jakie wycieczki Leszek moze pomoc zalatwic, tam na stronie jest tez nr telefonu pod ktorym mozna go zlapac i faktcznie mozna na nim polegac (co bylo dla mnie milym zaskoczeniem bo to wiadomo, roznie bywa). I on juz na miejscu pomoze Ci ulozyc caly program i faktycznie w ciagu dwoch tygodnie mozna zobaczyc wszystko do tego ma sie tez czas na odpoczynek na plazy. Ja sobie wyprawe do Bankoku darowalam, 10 mln. miasto przy 40 stopniach i 80% wilgotnosci jakos mnie nie pociagalo .

Warto zobaczyc pare swiatyn buddyjskich, Blekitna lagune (w ktorej mozna sie kapac co po spacerze przez dzungle jest wspaniale), gorace zrodla, James Bond Island plus wyprawa przez lasy namorzynowe, park narodowy Kao sok (z przejazdzka na sloniach i splyw rzeka przez dzungle), i jak najwiecej wysp bo one maja przewaznie przepiekne plaze np. Bamboo, Poda, Pakbia, Ray; czesc wypraw na wyspy mozna zalatwic samemu tak jak pisalam wynajmujac sobie lodke z obsluga , w ao nang przy palzy z obu stron na punkty gdzie mozna sobie cos takiego wykupic. Wycieczki calodniowe maja w cenie obiad (zawsze bylo czysto i smacznie) i do tego wode do picia w ilosciach dowolnych, czesto tez ta woda splukiwalismy morska sol z siebie. Co do slynnych Ko Phi phi hmm... zobaczyc mozna tylko, ze wyglada to inaczej jak sie wiekszosci wydaje i oczywiscie od rana na slynnej plazy sa tysiace ludzi i wlasciwie za duzo ogladania tez w sumie nie ma.


Z takich praktycznych rzeczy: spray na komary trzeba kupic na miejscu sa skuteczniejsze , jezeli chcielibyscie wybrac sie na sloniach przez dzungle to koniecznie jakies nakrycie na glowe zabrac ze soba, w dzungli ma sie wrazenie, ze jest jeszcze cieplej niz w rzeczywistosci i na niektorych plazach trzeba uwazac np. pha nang bo w wodzie sa oste kamienie i jak woda sie cofa to dosc szybko mozna sie na takiego nadziac.

Edytowane przez desti
Czas edycji: 2011-08-30 o 11:06
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-06, 23:43   #33
karas1981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 3
Dot.: Tajlandia

Jeszcze jedno szybkie pytanko. My lecimy z Irlandii poniewasz tu mieszkamy i nie mamy szans za bardzo wyrobić wizy w ambasadzie , lecimy na 20 dni a wiza wystawiona na lotnisku jest na 15 dni?????? i co dalej . czy nie będziemy mieć z tym problemów???????
karas1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-07, 10:14   #34
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

ja bylam w ambasadzie Tajskiej w Monachium i wbicie stepelka zajelo chwile... jak jest z ta zalatwiana na lotnisku nie wiem ale lepiej zadzwon do ambasady i tam sie dokladniej spytaj. Zalatwianie na lotnisku trwa tez dluzej, wiec wazne zeby miec odpowiednio duzo czasu miedzy lotami, chyba ze zostajesz w Bankoku.
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-07, 11:08   #35
kasqs88
Raczkowanie
 
Avatar kasqs88
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 139
Dot.: Tajlandia

bylam w tajlandii 3 tygodnie temu, zalatwianie wizy na lotnisku w bangkoku zajelo doslownie kilka minut (nie bylo kolejki), jesli nie masz miejscowych pieniedzy to jest tam tez pod reka kantor kilka krokow od stolika pana ktory podbija wizy, potrzebne bedzie 1000bhat za osobe, pamietaj zeby miec ze soba jedno zdjecie bo jest potrzebne do wizy na miejscu a nie jestem pewna czy byla gdzies budka zeby strzelic sobie szybka fotke, aha i lepiej zeby przed toba nie bylo lotu np z chin 9to chyba byli chinczycy) bo ich strasznie szczegolowo przepytuja i robia wywiad typu: a po co? a gdzie? a kiedy? itp, nam tylko zyczyli udanej wycieczki aha i my bylismy tam tylko tydzien, jesli jedziesz na wiecej niz 14 dni to nie wiem do konca jak to wyglada...
__________________
moja szafa woła o pomoc!
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=253759

kasqs88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-22, 17:33   #36
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

prospekty z paroma mozliwosciami wycieczek na okoliczne wyspy z Ao nang
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg docu0006.jpg (101,3 KB, 110 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg docu0007.jpg (90,9 KB, 71 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg docu0009.jpg (120,0 KB, 74 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg docu0008.jpg (134,4 KB, 69 załadowań)
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-10-23, 04:55   #37
wann(d)a
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 129
Dot.: Tajlandia

.

Edytowane przez wann(d)a
Czas edycji: 2012-05-23 o 12:53
wann(d)a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 13:52   #38
2sweet
Rozeznanie
 
Avatar 2sweet
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 988
Dot.: Tajlandia

czegos nie rozumiem, mowicie o wyrabianiu wizy dopiero w BKK a wylatujac do tajlandii nie trzeba miec juz wizy zalatwionej?? pozdrawiam
2sweet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-03-27, 16:28   #39
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez 2sweet Pokaż wiadomość
czegos nie rozumiem, mowicie o wyrabianiu wizy dopiero w BKK a wylatujac do tajlandii nie trzeba miec juz wizy zalatwionej?? pozdrawiam
Nie trzeba... mozna to zalatwic na lotnisku w Bankoku ... tylko, ze jak ma sie pecha to moze to troche dlugo trwac... i jak sie leci gdzies dalej to mozna przegapic samolot dlatego lepiej zalatwic wize w konsulacie przed wyjazdem.
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-21, 08:58   #40
2sweet
Rozeznanie
 
Avatar 2sweet
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 988
Dot.: Tajlandia

aha no to super
ez planuje podroz do tajlandii na podroz poslubna, niestety mam mozliwosc jechac dopiero 1 wrzesnia a slyszalam ze to juz pora deszczowa
pracuje wmiedzynarodowej firmie wiec wyslalam maila do biura w phukecie i powiedziano mi ze bedzie raczej ladna pogoda, a sezon desczowy polega na tym ze raz na dzien pada moze z 10min deszczu, najczesciej w nocy i zaraz robi sie znowu sucho i goraco?
czy ktos byl na poczatku wrzesbia w tajlandii i moze powiedziec mi jak to wygladalo?
2sweet jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-21, 17:49   #41
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

Bywa roznie... normalnie deszcz faktycznie trwa do 10 minut... leje niesamowicie i po chwili jest sucho ale nie w porze deszczowej... wtedy moze lac dluzej albo czesciej... wiele informacji na temat klimatu mozna znalezc w necie

A przy okazji... jest roznica w pogodzie w zaleznosci od czesci tajlandii... podawalam gdzies wyzej linki na strony dwoch polakow mieszkajacych w Tajlandii i od nich mozna informacji otrzymac... obaj maja podane telefony i sa bardzo sympatyczni.

I jeszcze jedno... jest tyle pieknych miejsc w Tajlandii... ale Pukhet i Pattaya do nich nie naleza
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-04-22, 11:32   #42
Kaninen
Rozeznanie
 
Avatar Kaninen
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 618
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość

I jeszcze jedno... jest tyle pieknych miejsc w Tajlandii... ale Pukhet i Pattaya do nich nie naleza

Radze dobrze poszperac po forach i w przewodnikach, bo Tajlandia to cudowny kraj, ale trzeba sobie znalezc odpowiednie miejsce na wypoczynek.
A co do pory deszczowej, to akurat Tajlandii we wrzesniu nie odwiedzalam, ale bylam w czasie pory deszczowej w Indonezji i w Afryce i szczerze mowiac nie polecam. Jezeli sie mieszka w porzadnym hotelu z dobra klimatyzacja (nie pozwala na zawilgocenie),to jest wporzadku, ale juz prostego domku przy plazy nie polecam, bo wszystko bedzie wilgotne i to co w nocy zwilgotnieje ,to trzeba bedzie w dzien suszyc w slonecznym miejscu. A to maja byc wakacje i wypoczynek.
Kaninen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 15:17   #43
paulinka1128
Zadomowienie
 
Avatar paulinka1128
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Trento
Wiadomości: 1 467
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Tajlandia

mi tez sie marzy podroz do tajlandii
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg bmepb310352.jpg (49,1 KB, 58 załadowań)
__________________
www.wloskiedolomity.blogspot.it
Blog fotograficzno-podrozniczy

Edytowane przez paulinka1128
Czas edycji: 2012-04-29 o 22:11
paulinka1128 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 10:37   #44
lida82
Rozeznanie
 
Avatar lida82
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 790
Dot.: Tajlandia

witam wszystkich
mam dokladnie 10dni do wylotu zbieram wszelkie informacje na temat tiajlandii, vietnamu, kambodzy
wczoraj mialam zalecane szczepienia a dzis ramiona tak mnie bola...ech ale za 10dni azja
pozdrawiam goraco
lida82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 13:50   #45
BelleMare
Raczkowanie
 
Avatar BelleMare
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 100
Dot.: Tajlandia

lida82
zazdroszczę Ci !!
rozumiem, ze planujesz po trochu te 3 państwa? i Angkor Wat oczywiście?

opisz koniecznie jak już wrócisz!!
Bardzo bym chciała zwiedzić tą część Azji, ale pewnie troche ejszcze na to poczekam

Pozdrawiam!
__________________
Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me...
BelleMare jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 21:04   #46
lida82
Rozeznanie
 
Avatar lida82
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 790
Dot.: Tajlandia

oczywiscie nie zwiedze tak duzo jak bym chciala (marzyla) angkor wat na 100% jest to moje duze marzenie
napisze jak bylo
pozdrawiam
lida82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-30, 21:46   #47
rabid
Zadomowienie
 
Avatar rabid
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
Dot.: Tajlandia

Gdzie planujesz być w Tajlandii?
__________________
I could surf the earth on a banana peel
rabid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-02, 21:39   #48
lida82
Rozeznanie
 
Avatar lida82
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 790
Dot.: Tajlandia

Bankok i okolice, krabi, i dwie wyspy przez 12 dni (mowie o wyspach) ale jeszcze sie nie zdecydowalam ktore
Nastepnie wietnam , kambodza i malezja polecam przeloty z airasia!!bardzo tanie
pozdrawiam
lida82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-11-03, 12:10   #49
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 954
Dot.: Tajlandia

Lidia na tych prospektach co wrzucilam wyzej masz wszyskie okoliczne wyspy z rejonu Krabi... w 12 dni mozesz zaliczyc wszystkie ... ewentualnie jeszcze w poblizu jest Ko Lanta, Ko Samui niestety po drugiej stronie ale jest warta zobaczenia...

polecam wyspe Jamsa Bonda z charakterystyczna maczuga ... nawet jak wysepka niewielka to plynie sie przez lasy namorzynowe i po drodze jest ciekawa muzelmanska wioska zbudowana na wodzie... maja pyszne jedzenie i sliczne jedwabne chusty ...

Ko phi phi sa zdecydowanie przereklamowane ... szczegolnie slynna plaza... ale za to Bamboo wyspa ma najpiekniejsza plaze...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-13, 11:14   #50
paradiso perduto
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 3 064
Dot.: Tajlandia

Ja się wybieram w marcu 2010 do Bangkoku i chciałam też spędzić 1-2 dni na włóczeniu się po zatoczkach rodem z Niebiańskiej Plaży.

W jaki przewodnik najlepiej się zaopatrzyć?
paradiso perduto jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-19, 10:58   #51
rabid
Zadomowienie
 
Avatar rabid
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez paradiso perduto Pokaż wiadomość
Ja się wybieram w marcu 2010 do Bangkoku i chciałam też spędzić 1-2 dni na włóczeniu się po zatoczkach rodem z Niebiańskiej Plaży.

W jaki przewodnik najlepiej się zaopatrzyć?
Przewodnik nie ma większego znaczenia. W każdym jest trochę bzdur, żaden który widziałem nie nadaje się do szukania hotelu, no chyba, że masz do wydania co najmniej 50 dolarów za noc, a to co najistotniejsze można znaleźć w internecie (jak nie w Polsce, to w Tajlandii - internet w Bangkoku kosztuje 30B, czyli niecałe 3zł za godzinę, czasem w hotelach jest jeszcze tańszy), albo dowiedzieć się od ludzi, którzy będą Cię zaczepiać, żeby dowiedzieć się skąd jesteś, a przy okazji wytłumaczą wszystko. Na miejscu dostaniesz za darmo mapę centrum Bangkoku (jeśli sobie sama nie weźmiesz, to na pewno da Ci ją pierwszego dnia któryś z kierowców tuk-tuka, który z przyjemnością, niezależnie od tego czy masz na to ochotę, opowie Ci o wszystkich ciekawych miejscach i chętnie Cię tam zabierze - większość jest w okolicy), a za ok. 250B możesz kupić w 7-Eleven atlas miasta z indeksem ulic i instrukcją jak korzystać z komunikacji miejskiej, gdybyś chciała wybrać się gdzieś dalej. Na większości wysp już na samym początku, albo jeszcze zanim wsiądziesz na statek, albo zanim jeszcze wsiądziesz do autobusu który dowiezie Cię na statek, dostaniesz kilka ofert hoteli/bungalowów (często bardzo dobrych i tanich, to z reguły nie są żadni oszuści), czasem przy okazji mapę, a w każdym biurze turystycznym znajdziesz sporo ofert jednodniowych wycieczek na mniejsze wysepki. Mój przewodnik był ładny, kolorowy i zawierał dużo ciekawych informacji, ale 90% podróży spędził na dnie plecaka i gdybym miał wybierać jeszcze raz, to nie kupiłbym żadnego, no chyba, że Lonely Planet, żeby wiedzieć gdzie nie jechać, bo będzie tłum.
__________________
I could surf the earth on a banana peel
rabid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-26, 15:08   #52
waldzina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: lubuskie, Polska
Wiadomości: 6
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Tajlandia

Witam, jestem pierwszy raz na tutejszym forum, bardzo zaciekawił mnie temat podróży do Tajlandii na własną rękę. Zainspirowały mnie opowieści desti, bardzo piękne zdjęcia, od dzis wiem, ze bede marzyc o takiej podróży.
waldzina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-26, 16:21   #53
rabid
Zadomowienie
 
Avatar rabid
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez waldzina Pokaż wiadomość
Witam, jestem pierwszy raz na tutejszym forum, bardzo zaciekawił mnie temat podróży do Tajlandii na własną rękę. Zainspirowały mnie opowieści desti, bardzo piękne zdjęcia, od dzis wiem, ze bede marzyc o takiej podróży.
Nie marz, tylko pojedź :)
__________________
I could surf the earth on a banana peel
rabid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 07:51   #54
waldzina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: lubuskie, Polska
Wiadomości: 6
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Tajlandia

No i stało się!!!!Już kupiłam bilety!!! Teraz najprzyjemniejsza częśc......planowanie podróży!!!!Lecę 2 kwietnia na 18 dni.
Czy uważacie, ze jeden dzień w Bangkoku wystarczy? Nie jestem zwolenniczką tłumów. Chciałabym jednak nieco "liznąć" stolicy, jakaś świątynia, może najstarsza Wat Pho (Wat Phra Chetuphon, Świątynia Leżącego Buddy) (XVI w.) z ogromnym posągiem Buddy?
waldzina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-29, 08:10   #55
rabid
Zadomowienie
 
Avatar rabid
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez waldzina Pokaż wiadomość
Czy uważacie, ze jeden dzień w Bangkoku wystarczy? Nie jestem zwolenniczką tłumów. Chciałabym jednak nieco "liznąć" stolicy, jakaś świątynia, może najstarsza Wat Pho (Wat Phra Chetuphon, Świątynia Leżącego Buddy) (XVI w.) z ogromnym posągiem Buddy?
Nie. Ja na Twoim miejscu spędziłbym tam co najmniej 3 dni, chociaż też nie jestem fanem tłumów. Co chcesz zobaczyć poza Bangkokiem?
__________________
I could surf the earth on a banana peel
rabid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-30, 00:12   #56
waldzina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: lubuskie, Polska
Wiadomości: 6
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Tajlandia

Planuję polecieć na południe do Krabi, zakotwiczyć w Ao Nang i pozwiedzac wyspy, szczgólnie te, które polecacie na forum oraz okoliczne parki narodowe. Ponurkować, zasmakować tajskiej kuchni, masaży oraz pobyczyć sie na plaży. A jak z tą przejażdżką na słoniach?
waldzina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-30, 02:06   #57
rabid
Zadomowienie
 
Avatar rabid
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
Dot.: Tajlandia

Cytat:
Napisane przez waldzina Pokaż wiadomość
Planuję polecieć na południe do Krabi, zakotwiczyć w Ao Nang i pozwiedzac wyspy, szczgólnie te, które polecacie na forum oraz okoliczne parki narodowe. Ponurkować, zasmakować tajskiej kuchni, masaży oraz pobyczyć sie na plaży. A jak z tą przejażdżką na słoniach?
Myślę, że Bangkok jest zdecydowanie zbyt ciekawym miejscem jak na tylko jeden dzień, a wyspy zdecydowanie nie tak ciekawym, żeby spędzać tam 95% podróży. Zresztą, sama zobaczysz jak się będziesz czuła.
Na słoniu warto się przejechać. Chociażby po to, żeby przejechać się na sloniu. Na większych wyspach są, z tego co pamiętam, jednodniowe wycieczki obejmujące m.in. taką przejażdżkę. Ja byłem na trekkingu na północy, ale to była tragedia - nie żałuję tylko jedzenia robionego przez przewodnika i tych słoni.
__________________
I could surf the earth on a banana peel
rabid jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-30, 10:40   #58
waldzina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: lubuskie, Polska
Wiadomości: 6
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Tajlandia

Juz mam bilety we wszystkie strony, więc na Bangkok przeznaczam w sumie 3 dni, dwa w tamtą stronę, i jeden w powrotnej drodze
waldzina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-05, 15:32   #59
aliona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 3
Dot.: Tajlandia

Czy jest na tym forum ktoś kto się wybiera może 9.02.2010 z Ecco z Warszawy na objazdową?
aliona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-11, 16:27   #60
travis
Zakorzenienie
 
Avatar travis
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: London
Wiadomości: 4 913
GG do travis
Dot.: Tajlandia

a ja mam takie pytanie techniczne
jakie kontakt*takie do pracu) sa w tajlandii?
i co warto zabrac ze soba obowiazkowo?
chodzi mi z takich rzeczy praktycznych, jak np masc na ukaszenia owadow itp
__________________
24.08.2019 - synku czekamy <3
travis jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
maj, podróż do indii, podróż do tajlandii, porady, tajlandia

Nowe wątki na forum Podróże po świecie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2020-04-01 19:31:09


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:18.