fanki wearmedicine/Medicine - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Porady na temat mody i stylu oraz sposobu ubierania się. Wielka moda, Twoja moda - lub po prostu wszystko o ciuchach, butach i dodatkach.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-11-05, 11:10   #61
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Zauwazylam Troche mnie dziwi, ze jest tak malo fanek Medicine. Ja uwazam, ze maja naprawfe fajne rzeczy i w wiekszosci przypadkow sa dobrej jakosci. Choc przyznam, ze marka dlugo obijala mi sie o oczy, a dopiero rok temu konkretnie sie kolo niej zakrecilam.

A co do tej bluzki, moze za wysoka temperatura? Ja bawelniane piore w 30 stopniach, a jak chce tylko przeprac to wlaczam na welniane 20 stopni. Tez kilka bawelnianych bluzek zalatwilam piorac w zbyt wysokiej temperaturze, wiec juz pozniej nie ryzykowalam.

Ten ostatni i siwy bardzo fajne i skladowo tez niezle

A co do akrylu...Wlasnie o to chodzi, ze ja ostatnio np. Sin Sayu kupilam sweter 100% akrylu i nic sie z nim nie dzieje. Tylko dalam za niego 50 zl, wiec uznalam, ze nawet jak po kilku praniach cos sie stanie to nie bede miala zalu tylka, jakbym wydala np. 160 zl.
Ja też wiele razy koło tego sklepu przechodziłam, zanim weszłam do niego po raz pierwszy. Zawsze mnie ciekawił, ale uznałam, że skoro o nim nie słyszałam nigdy, to pewnie dlatego, że jest drogi i nie mam co do niego zaglądać

Co do koszulki - może i błąd z tą temperaturą, ale prawdę mówiąc wszystkie bawełniane t-shirty piorę w 40 stopniach i nie miewam raczej takich problemów, nawet z t-shirtami z H&M czy C&A za 20 zł. Poza tym nie mam przekonania, czy to faktycznie jest bawełna, metkę odcięłam, więc nie mam jak sprawdzić, ale ja bym obstawiała jakąś mieszankę, bo moim zdaniem nie ma opcji, żeby 100% bawełniany t-shirt był taki cienki, lejący i ciągliwy. Coś poknocili na stronie chyba.

Ja mam kilka akrylowych swetrów z czasów, kiedy nie zwracałam na to uwagi. Nie mogę powiedzieć, żeby były fatalne i rozpadały się po 3 praniach, ale na pewno po dłuższym czasie stają się dużo mniej przyjemne w dotyku. No i komfort noszenia jest sporo gorszy niż takich mieszanek jak te powyżej.
Czasem wezmę taki sweter do przymierzalni, ale natychmiast z siebie zdejmuję, bo zwykle strzela na mnie piorunami Ja wiem, że są produkty antyelektrostatyczne i one działają, ale nie ukrywajmy - trzeba je dopsikiwać. A każde zetknięcie i pocieranie 2 sztucznych materiałów (czyli choćby poszewka płaszcza o taki akrylowy sweter) powoduje, że biedna Ania z Barwy traci całe swoje działanie.
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-05, 16:44   #62
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Ja też wiele razy koło tego sklepu przechodziłam, zanim weszłam do niego po raz pierwszy. Zawsze mnie ciekawił, ale uznałam, że skoro o nim nie słyszałam nigdy, to pewnie dlatego, że jest drogi i nie mam co do niego zaglądać

Co do koszulki - może i błąd z tą temperaturą, ale prawdę mówiąc wszystkie bawełniane t-shirty piorę w 40 stopniach i nie miewam raczej takich problemów, nawet z t-shirtami z H&M czy C&A za 20 zł. Poza tym nie mam przekonania, czy to faktycznie jest bawełna, metkę odcięłam, więc nie mam jak sprawdzić, ale ja bym obstawiała jakąś mieszankę, bo moim zdaniem nie ma opcji, żeby 100% bawełniany t-shirt był taki cienki, lejący i ciągliwy. Coś poknocili na stronie chyba.

Ja mam kilka akrylowych swetrów z czasów, kiedy nie zwracałam na to uwagi. Nie mogę powiedzieć, żeby były fatalne i rozpadały się po 3 praniach, ale na pewno po dłuższym czasie stają się dużo mniej przyjemne w dotyku. No i komfort noszenia jest sporo gorszy niż takich mieszanek jak te powyżej.
Czasem wezmę taki sweter do przymierzalni, ale natychmiast z siebie zdejmuję, bo zwykle strzela na mnie piorunami Ja wiem, że są produkty antyelektrostatyczne i one działają, ale nie ukrywajmy - trzeba je dopsikiwać. A każde zetknięcie i pocieranie 2 sztucznych materiałów (czyli choćby poszewka płaszcza o taki akrylowy sweter) powoduje, że biedna Ania z Barwy traci całe swoje działanie.
Ja myslalam, ze to kolejny sklep typu Mohito, Reserved itd. Ale jakosc maja lepsza no i tez ciekawe rzeczy, ktorych nigdzie indziej nie mozna spotkac. Np. te T-shirty z nadrukami graficznymi. W sumie zrezygnowalam z Mango na rzecz Madicine, bo Mango spadlo jakosciowo i to bardzo. A ceny wiadomo jakie Zreszta odnosze wrazenie, ze od kilku sezonow jest to samo.

Chociaz w Medicine zyczylabym sobie, zeby byli bardziej konsekwentni w rozmiarowce

Wiesz co ja mam w skladzie 100% bawelny (mam metke), ale pamietam, ze ten T-shirt w nazwie na stronie mial Linen, wiec mysle, ze tam moze byc domieszka lnu, bo rzeczywiscie ona nie wyglada jak 100% bawelny.

A nie probowalas reklamowac?
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-05, 20:42   #63
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Ja myslalam, ze to kolejny sklep typu Mohito, Reserved itd. Ale jakosc maja lepsza no i tez ciekawe rzeczy, ktorych nigdzie indziej nie mozna spotkac. Np. te T-shirty z nadrukami graficznymi. W sumie zrezygnowalam z Mango na rzecz Madicine, bo Mango spadlo jakosciowo i to bardzo. A ceny wiadomo jakie Zreszta odnosze wrazenie, ze od kilku sezonow jest to samo.

Chociaz w Medicine zyczylabym sobie, zeby byli bardziej konsekwentni w rozmiarowce

Wiesz co ja mam w skladzie 100% bawelny (mam metke), ale pamietam, ze ten T-shirt w nazwie na stronie mial Linen, wiec mysle, ze tam moze byc domieszka lnu, bo rzeczywiscie ona nie wyglada jak 100% bawelny.

A nie probowalas reklamowac?
Przyznaję, że te t-shirty są bardzo fajne. Niestety kompletnie na mnie ich fasony nie leżą, nad czym ubolewam. Mierzyłam różne kilka razy i zawsze wyglądały na mnie źle.

Dla mnie ten t-shirt lnu też nie ma. Obstawiałabym elastan czy wiskozę. Len też raczej nie jest z tych lejących, ciągliwych materiałów.
Nie próbowałam reklamować, a teraz to już głupio, bo trochę znosiłam już ten t-shirt - bardzo często go noszę pod coś i to przekręcenie mi nie przeszkadza. A do lata raczej nie wytrzyma.

Ja w Medicine bardzo nie lubię ich rozmiarówki spodni. Nie jestem tam w stanie żadnych kupić.
W ogóle Medicine jest nie dla mnie. Podobają mi się ich rzeczy, ale krojami nie pasują w większości. Najwięcej mam od nich spódnic, jakieś sweterki, z 2 t-shirty, żakiet.
Jeszcze koszulę oversize miałam, ale farbowała i reklamowałam. A zwykłe koszule też na mnie nie leżą u nich.
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-07, 15:16   #64
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Przyznaję, że te t-shirty są bardzo fajne. Niestety kompletnie na mnie ich fasony nie leżą, nad czym ubolewam. Mierzyłam różne kilka razy i zawsze wyglądały na mnie źle.

Dla mnie ten t-shirt lnu też nie ma. Obstawiałabym elastan czy wiskozę. Len też raczej nie jest z tych lejących, ciągliwych materiałów.
Nie próbowałam reklamować, a teraz to już głupio, bo trochę znosiłam już ten t-shirt - bardzo często go noszę pod coś i to przekręcenie mi nie przeszkadza. A do lata raczej nie wytrzyma.

Ja w Medicine bardzo nie lubię ich rozmiarówki spodni. Nie jestem tam w stanie żadnych kupić.
W ogóle Medicine jest nie dla mnie. Podobają mi się ich rzeczy, ale krojami nie pasują w większości. Najwięcej mam od nich spódnic, jakieś sweterki, z 2 t-shirty, żakiet.
Jeszcze koszulę oversize miałam, ale farbowała i reklamowałam. A zwykłe koszule też na mnie nie leżą u nich.
Serio? To mnie bardzo zaskoczylas swoja wypowiedzia. Mi ogolnie rzeczy od nich pasuja, tylko ze rozmiarowka to loteria i tez wydaje mi sie, ze te ciuchy sa na troche wyzsze osoby.

No te spodnice, ktore wklejalas w watek, to bajka Te turkusowa chcialam kupic. Ale ja ze spodnicami mam ten problem, ze niby mi sie podobaja, nigby lubie, ale i tak ostatecznie wole sukienki
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-07, 15:26   #65
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Serio? To mnie bardzo zaskoczylas swoja wypowiedzia. Mi ogolnie rzeczy od nich pasuja, tylko ze rozmiarowka to loteria i tez wydaje mi sie, ze te ciuchy sa na troche wyzsze osoby.

No te spodnice, ktore wklejalas w watek, to bajka Te turkusowa chcialam kupic. Ale ja ze spodnicami mam ten problem, ze niby mi sie podobaja, nigby lubie, ale i tak ostatecznie wole sukienki
Ja jestem bardzo niska (153). Ich t-shorty są raczej długie i wąskie, proste. Mam dodatkowo spory biust, a cała jestem wąska.
Więc żeby na mnie nie wisiało jak koszulka chłopaka, musze wziąć XS/S, która fatalnia opina mi się na biuście, w talii robi się wór, a że jest na mnie za dluga, to zachodzi mi na tyłek i też się na nim opina. Tak że ten... pięknie


A ze spódnic jestem bardzo zadowolona, tylko niestety przez brak podszewki czepiają się o rajstopy z mikrofibry
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-09, 00:31   #66
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Ja jestem bardzo niska (153). Ich t-shorty są raczej długie i wąskie, proste. Mam dodatkowo spory biust, a cała jestem wąska.
Więc żeby na mnie nie wisiało jak koszulka chłopaka, musze wziąć XS/S, która fatalnia opina mi się na biuście, w talii robi się wór, a że jest na mnie za dluga, to zachodzi mi na tyłek i też się na nim opina. Tak że ten... pięknie


A ze spódnic jestem bardzo zadowolona, tylko niestety przez brak podszewki czepiają się o rajstopy z mikrofibry
Ojej, to rzeczywiscie przy takich "warunkach" mozesz miec problem z dopasowaniem rzeczy do sylwetki. Zreszta z tego co widze to kobiety, ktore maja duze biusty, a reszte cialadrobna, maja ogolnie problem ze znalezieniem odpowiednich ciuchow.

Dzis doszla do mnie ta kurtka, ktora zamawialam. Jednak rozmiar s jest odpowiedni, choc i tak troche luzow jest, ale nie bede przeginac, bo jak wloze jakis sweter to bedzie akurat. Ma fajna dlugosc, bo lekko przed kolano, wiec wkoncu bede mogla ubrac jakas spodniczke. I ogolnie bardzo ladnie lezy

Dlugi karsigan - zdecydowanie za dlugi, nawet xs mi nie pomoze Zastanawiam sie jeszcze nad bluzka ze skrzyzowaniem. NIby jest fajna i taka inna, ale brakuje mi tego efektu wow po spojrzeniu w lustro. Jeszcze jutro raz przymierze.

Ogolnie ta bluzka ze skrzyzowaniem material przypomina tamta ktora Ci sie przykurczyla, ale jest troche grubszy. W skladzie ma modal <?>.
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-11-09, 06:46   #67
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Ojej, to rzeczywiscie przy takich "warunkach" mozesz miec problem z dopasowaniem rzeczy do sylwetki. Zreszta z tego co widze to kobiety, ktore maja duze biusty, a reszte cialadrobna, maja ogolnie problem ze znalezieniem odpowiednich ciuchow.

Dzis doszla do mnie ta kurtka, ktora zamawialam. Jednak rozmiar s jest odpowiedni, choc i tak troche luzow jest, ale nie bede przeginac, bo jak wloze jakis sweter to bedzie akurat. Ma fajna dlugosc, bo lekko przed kolano, wiec wkoncu bede mogla ubrac jakas spodniczke. I ogolnie bardzo ladnie lezy

Dlugi karsigan - zdecydowanie za dlugi, nawet xs mi nie pomoze Zastanawiam sie jeszcze nad bluzka ze skrzyzowaniem. NIby jest fajna i taka inna, ale brakuje mi tego efektu wow po spojrzeniu w lustro. Jeszcze jutro raz przymierze.

Ogolnie ta bluzka ze skrzyzowaniem material przypomina tamta ktora Ci sie przykurczyla, ale jest troche grubszy. W skladzie ma modal <?>.
No nie ukrywam, że mam duży problem. Największy z klasycznymi, w miarę dopasowanymi koszulami zapinanymi na całej długości. Chodzę tylko w takich wkładanych od góry i zapinanych na 3 guziczki lub oversize.

Modal to taka lepsza wiskoza W każdym razie też jest to włókno celulozowe, ale dokładniej obrobione. Teoretycznie bardziej wytrzymałe niż wiskoza, więc wątpię, by w tej z krótkim rękawem był modal. Chociaż modal właśnie często daje takie uczucie, że rzecz jest bardzo przyjemna w dotyku.
A może to bardzo kiepski modal.

A tak naprawdę obstawiam złe szycie i tyle
Bo podobno jak podczas zszywania części ubrania, nieprawidłowo naciągnie się materiał, to pomimo że najpierw wszystko wygląda dobrze, to później w praniach przy obkurczaniu włókien wracają one do swojego kształtu i właśnie przekręcają ubranie
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2017-12-28, 17:53   #68
hailie21
Zakorzenienie
 
Avatar hailie21
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: City of Joy
Wiadomości: 6 384
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Jak oceniacie koszule męskie z Medicine? Stosunek jakości do ceny i to, jak zachowują się po praniu (trwałość koloru, fason).
__________________
Profesjonalne pokazy iluzji https://youtu.be/GobutlL0ty0


W moim niebie będą miękkie sierści,
nosy, łapy, ogony i kły.
W moim niebie będę znowu głaskać,
moje wszystkie pożegnane psy
hailie21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-09, 06:43   #69
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Ale cisza


Upolowałam zamszowe tenisówki za niecałe 42 zł. Nie mogę się doczekać. Oby pasowały
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-09, 07:56   #70
AsiaW**
Zakorzenienie
 
Avatar AsiaW**
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 131
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez hailie21 Pokaż wiadomość
Jak oceniacie koszule męskie z Medicine? Stosunek jakości do ceny i to, jak zachowują się po praniu (trwałość koloru, fason).
pytanie z grudnia ale odpowiem 😉 mój mąż ma już kilka i jest barzo zadowolony. Nic się nie dzieje po praniu. Nie traci fasonu, koloru itp. Jakość moim zdaniem jak najbardziej ok. a jeszze jak sie upoluje na wyprzedaży w cenach np 50 zł to już wogóle super😊

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________


AsiaW** jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-09, 21:08   #71
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Ale cisza


Upolowałam zamszowe tenisówki za niecałe 42 zł. Nie mogę się doczekać. Oby pasowały
A Ty nie mialas zkaupowego bana?
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-10, 09:55   #72
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
A Ty nie mialas zkaupowego bana?
To było dawno
Wypłata przyszła, żal nie zamówić na promocji z okazji dnia kobiet
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-15, 11:16   #73
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
To było dawno
Wypłata przyszła, żal nie zamówić na promocji z okazji dnia kobiet
U mnie tez zakupowy ban poszedl w sina dal, ale walcze z tym ile ciuchow z tego zakupowego szalenstwa jeszcze zostawic. Pozniej juz nic nie zamawiam
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-15, 12:01   #74
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
U mnie tez zakupowy ban poszedl w sina dal, ale walcze z tym ile ciuchow z tego zakupowego szalenstwa jeszcze zostawic. Pozniej juz nic nie zamawiam
Ja oddałam prawie wszystko. Tenisówki okazały się jakieś dziwne w kształcie i płytkie, niewygodne. Sukienka obciskająca mimo sporego luzu (z takiego przyklejającego się materiału, który tylko na manekinie nie podkreśla każdej najmniejszej fałdki skóry), t-shirt okazał się rozmiaru męskiego raczej niż damskiej
Zostawiłam jedną bluzkę z koronką na dekolcie, ramionach i rękawach. Ale też z pewną obawą, bo jest łączona z wiskozy i poliestru (całość chyba wiskoza, a koronka polyester) i troche się obawiam, że po praniu wiskoza się skurczy, a poliester zostanie bez zmian i zostanę bez bluzki. Ale chyba zaryzykuję, nie wyszła drogo.


A, no i kupiłam troche skarpetek. Podobają mi się ich wzory.

Edytowane przez martaakow
Czas edycji: 2018-03-15 o 12:03
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-15, 12:06   #75
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 290
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

A Ty piszesz o Medicine?Czy tak ogolnie?

No wiskoza to zawsze ryzyko - nie wiadomo czy sie nie skurczy albo czy sie nie bedzie gniotla.

Ja akurat z Medicine nic nie zamawialam, ale z Sinsay, HM i eobuwie. Butow do dzis nie otworzylam, bo tak mi sie podobaja, a obawiam sie, ze sa bardziej odpowiednie na waska stope Ale przemysle na spokojnie i zobaczymy.
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Perfumy, minerały, podkłady, hybrydy, kosmetyki do włosów:Jantar, Anwen, Oleje.

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-03-15, 12:24   #76
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
A Ty piszesz o Medicine?Czy tak ogolnie?

No wiskoza to zawsze ryzyko - nie wiadomo czy sie nie skurczy albo czy sie nie bedzie gniotla.

Ja akurat z Medicine nic nie zamawialam, ale z Sinsay, HM i eobuwie. Butow do dzis nie otworzylam, bo tak mi sie podobaja, a obawiam sie, ze sa bardziej odpowiednie na waska stope Ale przemysle na spokojnie i zobaczymy.
O Medicine tylko napisałam.


Poza tym jeszcze trochę z Reserved zamówilam - trampki, spódnicę bandażową mini, koszulę I t-shirt.
Pewnie znów połowa do oddania.
No i perfumowe zakupy poczyniłam.


Ale co najśmieszniejsze - udaje mi się przy tym dużo zaoszczędzić, więc moje sumienie jest spokojne
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-05-26, 16:57   #77
Saori89
Raczkowanie
 
Avatar Saori89
 
Zarejestrowany: 2013-04
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 141
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Podbijam poniewaz poszukuje jednej rzeczy tej marki, mianowicie - plaszcz Belleville, rozmiar 38 lub 40, najlepiej czarny.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg I520x520 - Copy.jpg (22,3 KB, 47 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg I520x520 (1) - Copy.jpg (20,5 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg RW16-KPD500_99X_F1.jpg (98,0 KB, 28 załadowań)

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2018-05-26 o 20:31 Powód: link i proba kupna - złamanie regulaminu forum
Saori89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-06-10, 20:24   #78
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 67 197
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Dawno mnie nie było w ich sklepie, to ostatnio weszłam i oczywscie 3 teszerty musiałam kupić ale uwielbiam od nich koszulki
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Trust and Believe.
Team: ShaunT
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-06-11, 06:49   #79
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Dawno mnie nie było w ich sklepie, to ostatnio weszłam i oczywscie 3 teszerty musiałam kupić ale uwielbiam od nich koszulki
Też w piątek do nich weszłam.
Kupiłam koszulę w kwiaty:
https://wearmedicine.com/p/medicine-...niebieska-8165
I t-shirt w owoce:
https://wearmedicine.com/p/medicine-top-basic-9694
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2018-06-11, 09:31   #80
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 67 197
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Też w piątek do nich weszłam.
Kupiłam koszulę w kwiaty:
https://wearmedicine.com/p/medicine-...niebieska-8165
I t-shirt w owoce:
https://wearmedicine.com/p/medicine-top-basic-9694
Fajne bluzki
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Trust and Believe.
Team: ShaunT
Corii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-30, 13:00   #81
slowikowa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-04
Wiadomości: 40
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Hej,
zamówiłam torebkę przez internet ze sklepu Medicine.
Wyczytałam na stronie internetowej, że mogą ją również oddać w sklepie stacjonarnym.
Oryginalne opakowanie od kuriera w jakim ją dostałam, rozerwałam gdziekolwiek. Z rączek zdjęłam folię, które je zabezpieczały. Torebka ma metkę.Mam paragon.Czy przyjmą mi ją do sklepu, jeśli oddam, tak po prostu, samą torebkę z metką, bez tych wszystkich opakowań, folii etc?
slowikowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-09-30, 15:06   #82
elizka1987
Zakorzenienie
 
Avatar elizka1987
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 8 994
Wpisy w blogu: 1
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez slowikowa Pokaż wiadomość
Hej,
zamówiłam torebkę przez internet ze sklepu Medicine.
Wyczytałam na stronie internetowej, że mogą ją również oddać w sklepie stacjonarnym.
Oryginalne opakowanie od kuriera w jakim ją dostałam, rozerwałam gdziekolwiek. Z rączek zdjęłam folię, które je zabezpieczały. Torebka ma metkę.Mam paragon.Czy przyjmą mi ją do sklepu, jeśli oddam, tak po prostu, samą torebkę z metką, bez tych wszystkich opakowań, folii etc?
Ja zawsze zwracam do sklepu i nie ma z tym problemu.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Ciężki jest los współczesnej kobiety. Musi ubierać się jak chłopak,
wyglądać jak dziewczyna, myśleć jak mężczyzna i pracować jak koń.

elizka1987 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-01, 09:01   #83
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez slowikowa Pokaż wiadomość
Hej,
zamówiłam torebkę przez internet ze sklepu Medicine.
Wyczytałam na stronie internetowej, że mogą ją również oddać w sklepie stacjonarnym.
Oryginalne opakowanie od kuriera w jakim ją dostałam, rozerwałam gdziekolwiek. Z rączek zdjęłam folię, które je zabezpieczały. Torebka ma metkę.Mam paragon.Czy przyjmą mi ją do sklepu, jeśli oddam, tak po prostu, samą torebkę z metką, bez tych wszystkich opakowań, folii etc?
Myślę, że tak.
Ja oddaję zawsze bez oryginalnego opakowania.
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-02, 08:07   #84
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdańsk / Gdynia ;)
Wiadomości: 7 637
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

kupiłam ta spódniczke ( w realu dużo ładniejsza) , wyszła 89 zł ale nie wiem za bardzo jaką góre do niej oprócz czarnego golfu , który fajnie wygląda :roll eyes:


https://wearmedicine.com/p/medicine-...owy-wzor-15626
__________________
18 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-02, 08:28   #85
jaksy
Zasiedzenie
 
Avatar jaksy
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 4 662
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez Gonia Pokaż wiadomość
kupiłam ta spódniczke ( w realu dużo ładniejsza) , wyszła 89 zł ale nie wiem za bardzo jaką góre do niej oprócz czarnego golfu , który fajnie wygląda :roll eyes:


https://wearmedicine.com/p/medicine-...owy-wzor-15626
Gładkie, proste, niewzorzyste bluzki/tshirty: biały, kremowy, cielisty, fuksja, khaki. Tak mi się to widzi.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka
__________________
Nie ma złych roślin, są tylko źli ludzie.
jaksy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-02, 11:22   #86
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdańsk / Gdynia ;)
Wiadomości: 7 637
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez jaksy Pokaż wiadomość
Gładkie, proste, niewzorzyste bluzki/tshirty: biały, kremowy, cielisty, fuksja, khaki. Tak mi się to widzi.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

o własnie kremowe, fuksja mnie zaitrygowała... może być ciekawie khaki tez myslałam...




Dzieki
__________________
18 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-03, 08:22   #87
martaakow
Zakorzenienie
 
Avatar martaakow
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 8 674
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Wiele kolorów będzie pasowało. Grunt, żeby było gładkie.
Widzę tu też butelkową zieleń i winną czerwień, bordo, beże, czekoladowy brąz, oberżyna.
martaakow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-10-03, 10:50   #88
Gonia
Zakorzenienie
 
Avatar Gonia
 
Zarejestrowany: 2002-12
Lokalizacja: Gdańsk / Gdynia ;)
Wiadomości: 7 637
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez martaakow Pokaż wiadomość
Wiele kolorów będzie pasowało. Grunt, żeby było gładkie.
Widzę tu też butelkową zieleń i winną czerwień, bordo, beże, czekoladowy brąz, oberżyna.
bede kombinowała



generalnie spódnica jest fajna, ładnie sie układa i co najwazniejsze nie pogrubiaja te plisy
__________________
18 lat z WIZAŻEM




Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-12-03, 08:37   #89
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 49 029
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Czy w Medicine zdarzają się promocje 1+1? Cos mi po głowie chodzi, że w tamtą zimę kupiłam tak kilka swetrów ale nie dam sobie ręki uciać czy to bylo np. -30% czy -40%.
__________________
08.03 - Kosmetyczne podsumowanie lutego - co nowego?


01.03 - Nowości lutego
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
19.03 - nowe aukcje! - kosmetyki - pędzle

Ta reklama pokazywana jest pod 49 029 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2019-12-03, 09:50   #90
kuki9
Zakorzenienie
 
Avatar kuki9
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 9 017
Dot.: fanki wearmedicine/Medicine

Cytat:
Napisane przez Hosenka* Pokaż wiadomość
Czy w Medicine zdarzają się promocje 1+1? Cos mi po głowie chodzi, że w tamtą zimę kupiłam tak kilka swetrów ale nie dam sobie ręki uciać czy to bylo np. -30% czy -40%.

Raczej 1 + 1 -50%. To było u nich najczęściej ale nie wiem jak ostatnio bo ostatnio nie bywam tak często w salonach.
__________________


kuki9 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2020-03-26 20:42:56


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:06.