Czy lampy UV z firmy Sunny Nails są dobre czy zle ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, w którym rozmawiamy o pielęgnacji paznokci. Podyskutujmy o malowaniu, kształcie, stylizacji i dominujących trendach w zdobieniu paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-11-12, 12:52   #1
Just_034
Przyczajenie
 
Avatar Just_034
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 7

Czy lampy UV z firmy Sunny Nails są dobre czy zle ?


Jestem początkująca w robieniu paznokci i chcialabym sobie kupic jakis zestaw do tego znalazlam cos takiego,
http://www.jaapee.pl/index.php?p5383...lcd-z-suszarka
i zastanawiam się czy to jest dobra inwestycja prosze W
as doradzcie mi cos
Just_034 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-12, 15:27   #2
fail
Raczkowanie
 
Avatar fail
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 193
Dot.: Czy lampy UV z firmy Sunny Nails są dobre czy zle ?

Ta lampa jest dobra, sama taka mam, natomiast kupilabym ja gdzie indziej, z innym zestawem. Te zele i reszta produktow tej firmy sa jedne z najgorszych i najczesciej odradzanych. Nie widze tam ceny, ale ta lampa sama powinna kosztowac ok 100 zl.
fail jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-12, 16:06   #3
Just_034
Przyczajenie
 
Avatar Just_034
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 7
Dot.: Czy lampy UV z firmy Sunny Nails są dobre czy zle ?

cena zestawu to 160 zł
Just_034 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-11-15, 22:49   #4
nailika
Przyczajenie
 
Avatar nailika
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 1
Dot.: Czy lampy UV z firmy Sunny Nails są dobre czy zle ?

mam od niedawna zwykłą lampę z sunny nails i nie mam zastrzeżeń, jest ok, działa, ale nie jestem pewna czy to faktycznie niemiecki produkt jak piszą na stronie hurtowni, bo urządzenie wygląda na tandetne...
żele czy inne akcesoria nie należą do najlepszych, na zdjęciach wszystko dużo lepiej wygląda niż w rzeczywistości.